//

Mappen Exchange Server allemaal geopend op Iphone.

Mappen Exchange Server allemaal geopend op Iphone. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede forumer, Iphone 3G met V2.2.1 software draait als een zonnetje! Nu is het alleen zo dat deze via microsoft exchange server mijn zakelijke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-03-09, 23:21
RudeDude RudeDude is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard Mappen Exchange Server allemaal geopend op Iphone.

Beste mede forumer,

Iphone 3G met V2.2.1 software draait als een zonnetje!
Nu is het alleen zo dat deze via microsoft exchange server mijn zakelijke email synchroniseerd waarbij alle in outlook gebruikte mappen en submappen op de iphone geopend worden weergegeven.

Met als resultaat dat er op de iphone ellen lang gescrolled dient te worden alvorens je de juiste map bereikt.

Dit is niet erg praktisch en kost veel tijd.

Iemand enig idee of dit op te lossen is?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-10-10, 08:50
Sampres Sampres is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 3
Standaard

Hier zoek ik ook een oplossing voor. Zijn er evt plug-ins oid? Zijn er niet meer die hier een oplossing voor zoeken?

Thanks!
  #3  
Oud 02-01-12, 21:52
tjma tjma is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard expanded view email mappen op iopad

Beste mede forumer,

Eerder stond deze vraag op dit forum voor de iphone. Ik heb op mijn Ipad hetzelfde probleem
wie kent de oplossing???

Iphone 3G met V2.2.1 software draait als een zonnetje!
Nu is het alleen zo dat deze via microsoft exchange server mijn zakelijke email synchroniseerd waarbij alle in outlook gebruikte mappen en submappen op de iphone geopend worden weergegeven.

Met als resultaat dat er op de iphone ellen lang gescrolled dient te worden alvorens je de juiste map bereikt.

Dit is niet erg praktisch en kost veel tijd.

Iemand enig idee of dit op te lossen is?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kerio Mail Server 6.7.2 exchange sync met iphone cyber2001 iTunes 1 11-01-10 23:23
IPhone werkt super met exchange server van bedrijf chrisholman iPhone algemeen 69 26-03-09 14:35
Exchange email op iphone zonder exchange server iNiels iPhone algemeen 0 12-02-09 10:26
Mappen maken in Exchange account. Channie iPhone algemeen 2 16-09-08 11:43
Iphone connecten met AFP server, sommige mappen niet zichtbaar. lers Archief 4 03-05-08 01:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:05.