//

iPhone opgestuurd voor reparatie: AFGEKEURD!

iPhone opgestuurd voor reparatie: AFGEKEURD! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een probleem en kan daarmee wel wat hulp gebruiken. Ik heb op 15 maart 2009 een brief gestuurd naar Dynifix, het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-03-09, 18:10
iKnidreeg iKnidreeg is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 105
Standaard iPhone opgestuurd voor reparatie: AFGEKEURD!

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem en kan daarmee wel wat hulp gebruiken.

Ik heb op 15 maart 2009 een brief gestuurd naar Dynifix, het bedrijf dat Mobistar gebruik voor het repareren van telefoons, met het volgende probleem: Aan de linkerkant van het scherm kwam er licht door, beter bekend als Lightleak. De dag erna kreeg ik antwoord van hun en zij vertelden mij dat ik de iPhone naar hun kon opsturen.

Een paar dagen later, nadat ik een bericht van hun had gehad, heb ik de iPhone aangetekend en met garantie via TNT-post opgestuurd naar Dynafix.

Vanmiddag, ruim een week nadat ik de iPhone opgestuurd heb, heb ik toch even contact opgenomen met klantenservice van Dynafix. De reparatiestatus kon ik niet via de website aanvragen, dus heb ik het aan de medewerkster gevraagd. Ze wist mij te vertellen dat de iPhone vanochtend op de reparatietafel heeft gelegen en dat de monteurs een scheur bij de koptelefooningang hebben geconstateerd. Ze hebben de foto die onderaan het bericht staat opgestuurd.

Ik heb contact opgenomen met Customer Support van Apple, nog een keer met Dynafix gebeld en tenslotte met de winkel waar ik de iPhone gekocht heb; Mobistar. Apple en Dynafix konden niets doen, Mobistar zal proberen de onderzoekskosten niet in rekening te laten brengen.


Nog even wat informatie: Ik heb mijn eerste iPhone 3G op 14 januari gekocht in Belgie bij Mobistar Center Mol. Op 19 februari heb ik het toestel bij hun teruggebracht, omdat het defect was (scherm liet los en liet ook licht door). Op 24 februari heb ik weer een nieuwe iPhone kunnen ophalen. Ruim 2 weken later heb ik dus weer een defect geconstateerd, weer een scherm dat licht doorlaat, en ik ben van mening dat het toestel dat ik nieuw gekregen had al niet 100% was.

Ik heb de iPhone 200% zeker NOOIT(!) laten vallen.

Ik wil aan jullie vragen wat ik nu het best kan doen. Ik heb op andere fora gelezen dat Kassa, het TV-programma van Vara, nu ook bezig is met defecten aan de iPhone, dus daar zal ik ook nog een brief naartoe sturen.

2445174.1[1].JPG

Klik op de foto voor een groter formaat!

Laatst gewijzigd door iKnidreeg; 29-03-09 om 13:08.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-03-09, 19:24
iMick's schermafbeelding
iMick iMick is offline
• iOS 10.0 beta
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 303
Standaard

ik heb nu ook hetzelfde.
Had me iPhone opgestuurd voor reparatie en kreeg na 10 dagen een nieuwe.
Merkte al de eerste avond dat er licht langs de linkerzijde van het scherm lekte.
Dus meteen de volgende dag weer naar de t-mobile shop gegaan
en daar kon hun zelfs laten zien in de winkel dat het licht lekte langs het scherm

Dit is nu een week geleden en heb nog niks van solid vision of t-mobile gehoort.
Hopelijk krijg ik wel een nieuwe, woord echt gek als ik het moet gaan doen met een defecte iPhone...

Ik zou zeker weten dit melden bij kassa en mischien kunnen zij wat voor je betekenen.
Hopelijk komt alles goed.
  #3  
Oud 26-03-09, 19:48
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Wat betreft dat licht wat langs de zijkant doorkomt, dat lijkt me een consumentenprogramma-dingetje waar de hele iPhone gemeenschap eens even met z'n allen achteraan moet.

Wat betreft je specifieke geval van Dynafix, de naam zegt de meeste mensen al genoeg en je bent al de zoveelste die gezeur met dat bedrijf heeft. Mijn advies in zo'n geval:
- schrijf ze een aangetekende brief met je verhaal wat je hier nu hebt neergezet
- maak ze vooral duidelijk dat de schade op de foto volgensmij geen scheur/barst is maar gewoon een 'gebruikerskrasje'; dat krijg je nou eenmaal bij in en uitsteken van een headset Mocht dit echt een scheur/barstje zijn dan mogen ze eerst wel eens even een duidelijkere foto gaan maken.
- maak ze ook duidelijk dat dit onderdeel gewoon werkt, en dat de iPhone hier helemaal niet voor opgestuurd is. Iets doet mij vermoeden dat ze dit als smoes gebruiken om het licht-langs-het-scherm probleem niet op te gaan lossen, maar wie ben ik. Je gaat mij niet vertellen dat ze vele uren gaan steken in het totaal controleren van de hele iPhone terwijl ze alleen even naar het scherm hoeven te kijken
- als het niet opschiet, terugvorderen die iPhone en GEEN onderzoekskosten gaan betalen; je hebt dit onder garantie naar ze opgestuurd (eigenlijk hoop ik de winkel aangezien die het voor je dienen af te handelen). Je kunt dit beter bij ProAssist laten repareren bijvoorbeeld, de ervaringen die ik over dat bedrijf heb gehoord zijn stukken beter wat betreft garantie-afhandeling

Eigenlijk zou Apple (eigenlijk elke fabrikant) zijn eigen reparatie afdeling moeten hebben, nu komt het allemaal bij die bedrijven terecht die er een grote bende van maken zonder dat het ze iets uitmaakt met grote ellende als gevolg. Maar ja, wat doe je er aan; ik hoop in ieder geval dat Apple er van leert. Wat natuurlijk wel even gezegd moet worden is dat het soms ook _wel_ goed gaat, maar het aantal gevallen waarbij het niet goed gaat is mijns inziens veel te groot.
  #4  
Oud 26-03-09, 19:52
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Uhm het kan aan mij liggen maar wat heeft die scheur te maken met het lichtlek????
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #5  
Oud 26-03-09, 20:21
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Uhm het kan aan mij liggen maar wat heeft die scheur te maken met het lichtlek????
Als er een scheur in zit kan er licht doorheen komen?
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #6  
Oud 26-03-09, 20:22
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iMario Bekijk bericht
Als er een scheur in zit kan er licht doorheen komen?
Maar het gaat om het probleem dat het licht langs de zijkanten doorschijnt, niet door de headset-aansluiting (lijkt mij althans).
  #7  
Oud 26-03-09, 20:22
iKnidreeg iKnidreeg is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 105
Standaard

iMick, Evmw en iMario, bedankt voor jullie reacties. Ik ben nu een brief aan het schrijven die ik naar Kassa zal sturen. Het schijnt dat er bij Kassa al meerdere problemen zijn binnengekomen over de iPhone, en ik las vanmiddag op een ander forum dat hier ook een uitzending over zou komen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Uhm het kan aan mij liggen maar wat heeft die scheur te maken met het lichtlek????
Destiny, je hebt helemaal gelijk. Waarschijnlijk gebruiken ze barst die aanwezig zou zijn als excuus, zodat ze de iPhone niet hoeven repareren.

Ze beweren dat ik de iPhone heb laten vallen. Dat wil dus zeggen dat, wanneer je de iPhone laat vallen, er alleen een barst in de behuizing komt, en da het glas niet breekt en het toestel verder krasvrij blijft. Je hoeft niet slim te zijn om te snappen dat dat niet mogelijk is. Ik heb de iPhone NOOIT laten vallen en hij is volledig krasvrij (als Dynafix er niet mee gekloot heeft).

Ik wacht nu op reacties van Kassa en Mobistar.

Natuurlijk hoop ik dat nog meer mensen zullen reageren.

Laatst gewijzigd door iKnidreeg; 26-03-09 om 20:28. Reden: iMario, bedankt voor je reactie.
  #8  
Oud 26-03-09, 21:54
Fab1Man Fab1Man is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 329
Standaard

iKnidreeg, ik vind het zeer interessant wat betreft jouw reparatie. Hoe heb jij het voor elkaar gekregen deze direct naar Dynafix op te sturen? Ik moet per se terug naar een Mobistar Center.
  #9  
Oud 26-03-09, 22:07
ikPhone's schermafbeelding
ikPhone ikPhone is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: op de Veluwe
Berichten: 32
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fab1Man Bekijk bericht
iKnidreeg, ik vind het zeer interessant wat betreft jouw reparatie. Hoe heb jij het voor elkaar gekregen deze direct naar Dynafix op te sturen? Ik moet per se terug naar een Mobistar Center.
Hier ben ik ook wel erg benieuwd naar.... want ik zit waarschijnlijk ook met een soortgelijk probleem en heb geen tijd om naar Belgie af te reizen....
  #10  
Oud 26-03-09, 22:26
iKnidreeg iKnidreeg is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikPhone Bekijk bericht
Hier ben ik ook wel erg benieuwd naar.... want ik zit waarschijnlijk ook met een soortgelijk probleem en heb geen tijd om naar Belgie af te reizen....
Dit is te vinden op de site van Dynafix. Het volledige artikel is hier te vinden.

Hoe kan ik mijn toestel als particulier insturen?

Onze adresgegevens vindt u hier.
Wij raden u dringend aan uw toestel aangetekend op te sturen, dit om later altijd te kunnen aantonen dat uw toestel is aangekomen. Voegt u hierbij een begeleidende brief toe met daarin een duidelijke klachtomschrijving en vermelding van uw naam/adresgegevens.
Als uw toestel regelmatig uitvalt, een korte stand-by tijd heeft of niet opstart dient u batterij en lader mee te sturen. Accessoires die niets met uw klacht te maken hebben, zoals achterklepjes en simkaarten, dient u niet mee te sturen. Stuurt deze accessoires toch in, dan doet u dit volledig op uw eigen risico.

Aangezien wij uw toestel van de nieuwste software zullen voorzien kunnen gegevens die opgeslagen staan in uw telefoon verloren gaan. Het is dus aan te raden om deze gegevens voor het opsturen op te slaan op uw sim- of geheugenkaart of computer.

Nu weer On-Topic S.V.P.!
  #11  
Oud 27-03-09, 01:19
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Als ik mijn toestel instuur ga ik toch zorgen dat ik voldoende foto's genomen heb vanuit elke hoek zodat er nadien niets te betwisten valt, ik ga ook de verkoper die het toestel opstuurt op het herstelorder laten vermelden dat het toestel in perfecte staat verkeerd en allicht nog enkele zaken om de zaak waterdicht te maken zodat ik niet ineens bericht krijg er is dit of er is dat aan.

Gebeurt dat toch, dan leg ik klacht neer, al dan niet op basis van artikel 326 van het strafwetboek. Dit is pure oplichting en men tracht systematisch toestellen terug te sturen om zo kosten te drukken en alsnog de gedane controle van het toestel te facturenen, een win win situatie dus voor Dynafix.
  #12  
Oud 27-03-09, 01:39
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ze gebruiken dit puur weer voor een excuus. Die mensen daar weten ook dondersgoed dat zon licht lek niet kan komen door een barstje bij de headphone connector. Echt gewoon bullshit. Je wordt gewoon opgelicht.

Dit is nou precies hetzelfde als wanneer ze een iPhone niet repareren voor een haarscheur, omdat er waterschade is. Totaal verschillende problemen/klachten. Als er waterschade is zijn ze altijd nog verplicht om de haarscheuren te "repareren"
  #13  
Oud 27-03-09, 01:46
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Ze gebruiken dit puur weer voor een excuus. Die mensen daar weten ook dondersgoed dat zon licht lek niet kan komen door een barstje bij de headphone connector. Echt gewoon bullshit. Je wordt gewoon opgelicht.

Dit is nou precies hetzelfde als wanneer ze een iPhone niet repareren voor een haarscheur, omdat er waterschade is. Totaal verschillende problemen/klachten. Als er waterschade is zijn ze altijd nog verplicht om de haarscheuren te "repareren"
Anders laat hij het toestel terugkomen en terug op sturen voor dat haarscheurje, misschien krijgt ie dan een antwoord dat ze niet kunnen repareren voor dat lichtlek.
  #14  
Oud 27-03-09, 17:43
iKnidreeg iKnidreeg is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 105
Standaard

Vanmiddag een brief ontvagen van Dynafix. Reparatiekosten bedragen € 335,58. Ik heb de volgende opties:

Optie 1, Reparatie van het product

Ik kies ervoor om het product te laten repareren tegen betaling van de reparatiekosten. Deze bedragen € 335,58 inclusief 19% BTW en exclusies (eventuele) service- en handelingskosten.

Optie 2, Ongerepareerd retour

Ik kies ervoor om het product ongerepareerd retour te ontvangen tegen betaling van € 47,60 aan onderzoekskosten inclusief 19% BTW en exclusies (eventuele) service- en handelingskosten.

Optie 3, Afstand doen van het product

Ik kies ervoor om afstand te doen van het product (inclusief alle meegestuurde accessoires), zondat dat Dynafix hier kosten voor in rekening zal brengen. Dynafix zorgt voor milieuvriendelijke verwerking van het product conform alle milieunormen.


Waarom zou Dynafix een iPhone milieuvriendelijk verwerken, als er licht wordt doorgelaten en een niet door mij veroorzaakte barst/scheur. Zij houden dat ding gewoon voor hunzelf, om hem daarna waarschijnlijk (wat denk ik ook bij mij gebeurd is) als nieuw toestel aan iemand anders te geven die ook een iPhone voor reparatie bij hun heeft, zodat ze hem/haar, mocht er weer iets niet goed zijn, ook kunnen naaien met het excuus dat hij is gevallen.

Laatst gewijzigd door iKnidreeg; 29-03-09 om 13:10. Reden: -
  #15  
Oud 27-03-09, 18:15
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iKnidreeg Bekijk bericht
Vanmiddag een brief ontvagen van Dynafix. Reparatiekosten bedragen € 335,58. Ik heb de volgende opties:

Optie 1, Reparatie van het product

Ik kies ervoor om het product te laten repareren tegen betaling van de reparatiekosten. Deze bedragen € 335,58 inclusief 19% BTW en exclusies (eventuele) service- en handelingskosten.

Optie 2, Ongerepareerd retour

Ik kies ervoor om het product ongerepareerd retour te ontvangen tegen betaling van € 47,60 aan onderzoekskosten inclusief 19% BTW en exclusies (eventuele) service- en handelingskosten.

Optie 3, Afstand doen van het product

Ik kies ervoor om afstand te doen van het product (inclusief alle meegestuurde accessoires), zondat dat Dynafix hier kosten voor in rekening zal brengen. Dynafix zorgt voor milieuvriendelijke verwerking van het product conform alle milieunormen.


Natuurlijk ga ik met geen enkel van deze 3 opties akkoord.

Waarom zou Dynafix een iPhone milieuvriendelijk verwerken, als er licht wordt doorgelaten en een niet door mij veroorzaakte barst/scheur. Zij houden dat ding gewoon voor hunzelf, om hem daarna waarschijnlijk (wat denk ik ook bij mij gebeurd is) als nieuw toestel aan iemand anders te geven die ook een iPhone voor reparatie bij hun heeft, zodat ze hem/haar, mocht er weer iets niet goed zijn, ook kunnen naaien met het excuus dat hij is gevallen.
Je bent van België vermoed ik? Stuur hen een aangetekende brief waarin je hen voor de keuze stelt, de garantie alsnog aanvaarden en zo niet dat je dan klacht neerlegt op basis van artikel 326 van het strafwetboek omdat je je opgelicht voelt omdat ze een ander probleem aanhalen dat zogezegd de garantie schend. Meld hen ook dat je zowel tegen de verantwoordelijke, dus de persoon die de brief ondertekend heeft tijdens de briefwisseling en alsook tegen de firma zelf. Als je de klacht neerlegt tegen die persoon zelf riskeerd deze een celfstraf van minstens 4 jaar (al dan niet voorwaardelijk) en eventueel ook een strafboete aan de rechtbank. Ook kan je nadien je burgerlijke partij stellen en de opgelopen schade, al dan niet door schending van vertrouwen, eventueel een schadevergoeding eisen van de persoon in kwesie alsook de firma.
Dit zijn harde woorden, maar je kan altijd al beginnen met klacht neer te leggen op basis van artikel 326 van het strafwetboek wegens oplichting. Als iedereen die dit nu zou doen die zich benadeeld voelt door zulke praktijken, dan gaat het gerecht dit heus wel serieus nemen. Zelfs voor 1 geval gaan ze de tegenpartij ter verantwoording roepen en eventueel zelfs gaan vervolgen in het meest extreme geval.

Dus sla gewoon hard terug door hen een schrijven te sturen waarin jij laat merken dat je je niet laat doen, dit doet in veel gevallen de zaak al vlotter verlopen juist alleen al door het feit dat men een mogelijke rechtzaak kan ontlopen en een rechtzaak kost heus wel wat meer dan zo'n debiele iPhone.
Ik heb onlangs op deze manier een terugbetaling afgedwongen waar het bedrijf in kwestie beweerde dat ik de rekening vergeten toe te sturen was. Het strafste was zelfs dat de rekening vastgeniet was aan het formulier waar mijn persoonlijke gegevens op vermeld stonden...
Ik heb de persoon die verantwoordelijk was voor de briefwisseling de keuze gegeven dat zij nog maar eens de moeite moeten doen om de rekening alsnog terug te vinden en mij terug te betalen, zo niet zou ik klacht neerleggen wegens oplichting, de klacht zou dan persoonlijk gericht zijn geweest aan de persoon waarmee ik correspondeerde en de firma in kwestie.
Ik kreeg 10 dagen later het antwoord, korter kon bijna niet, dat ze het bedrag alsnog gaan terugbetalen.

Zo zie je maar dat als je op je strepen staat dat je veel kan bereiken, dit zonder beledigen of agressieve taal te gebruiken, enkel en alleen correcte en duidelijke taal waar tussen de regels duidelijk de ondertoon voelbaar is.

Succes zou ik zeggen, als kleine garnaal opboxen is niet gemakkelijk, maar ook niet ondoenbaar.
  #16  
Oud 27-03-09, 18:21
iKnidreeg iKnidreeg is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 105
Standaard

Runaque, bedankt voor je antwoord!

Ik kom uit Nederland, maar dat zal verder geen gevolgen hebben neem ik aan. Immers is Dynafix zelf ook een Nederlands bedrijf.

Laatst gewijzigd door iKnidreeg; 29-03-09 om 13:10.
  #17  
Oud 27-03-09, 18:49
Undertaxxx's schermafbeelding
Undertaxxx Undertaxxx is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: België (Vlaams Brabant)
Berichten: 1.208
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iKnidreeg Bekijk bericht
Vanmiddag een brief ontvagen van Dynafix. Reparatiekosten bedragen € 335,58. Ik heb de volgende opties:

Optie 1, Reparatie van het product

Ik kies ervoor om het product te laten repareren tegen betaling van de reparatiekosten. Deze bedragen € 335,58 inclusief 19% BTW en exclusies (eventuele) service- en handelingskosten.

Optie 2, Ongerepareerd retour

Ik kies ervoor om het product ongerepareerd retour te ontvangen tegen betaling van € 47,60 aan onderzoekskosten inclusief 19% BTW en exclusies (eventuele) service- en handelingskosten.

Optie 3, Afstand doen van het product

Ik kies ervoor om afstand te doen van het product (inclusief alle meegestuurde accessoires), zondat dat Dynafix hier kosten voor in rekening zal brengen. Dynafix zorgt voor milieuvriendelijke verwerking van het product conform alle milieunormen.


Natuurlijk ga ik met geen enkel van deze 3 opties akkoord.
Owkey dit komt mij nou eens bekend voor, heb ooit zelfde problemen gehad met een HTC Touch HD. Er was toen een gele vlek onder het scherm gekomen, blijkbaar hadden meerdere mensen hier last van. Aangezie dat dit zo'n groot probleem was werd bij HTC beslist om deze niet meer in reparatie te nemen en alleen tegen betaling nog. Dus eerste maal dat ik bel gaat dat allemaal wel en enkele dagen later niet meer. Ik heb toen mail gestuurd, gebeld en nog eens gebeld, na heel lang aandringen en echt heel lang heb ik me HTC gratis teruggekregen uiteraard nog altijd defect. Al die toestanden heeft te maken met het goed kennen van de wet, mensen weten altijd wel een achterpoortje te vinden voor je een loer te draaien.

Wat ik dan het gekste vindt van al dat gedoe, we spreken hier niet over een gsmetje van 50 euro maar over een toestel van 500 a 600 euro.
  #18  
Oud 10-06-09, 23:33
Terry G Terry G is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Overijse - België
Berichten: 1
Standaard

Als ik dit allemaal lees krijg ik schrik om mijn iPhone zelfs al maar op te sturen...

Ik heb een topic op Apple discussions geopend (Apple - Support - Discussions - Does anyone has experience with Dynafix ...).

Misschien moeten we daar wat lawaai maken om dit aan de kaak te stellen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
€475,67 voor Reparatie iPhone! iPhoneSanderyt Odido (T-Mobile) 17 01-01-11 16:50
iPhone opgestuurd. dannyhtek iPhone algemeen 2 23-06-10 13:44
Iphone opsturen voor reparatie rafo Archief 4 22-05-10 00:22
Iphone restore voor reparatie evadless iPhone algemeen 12 09-06-08 14:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:36.