//

iPhone 3G leeg in 14 uur bij weinig gebruik

iPhone 3G leeg in 14 uur bij weinig gebruik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Das niet altijd waar hoor! In mijn geval liep de batterij gewoon leeg zonder enig gebruik. Fetch/push stond allemaal niet aan. Ook geen Wifi. Alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 03-04-09, 12:36
Sly Sly is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard

Das niet altijd waar hoor!

In mijn geval liep de batterij gewoon leeg zonder enig gebruik. Fetch/push stond allemaal niet aan. Ook geen Wi-Fi. Alleen de telefoon zelf en 3G en na 9 1/2 uur standby was hij leeg. Emailaccounts waren niet via de PC gesyncd!

Dus claim niet dat dit altijd het goede antwoord is. In mijn geval is de batterij gewoon niet goed.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 03-04-09, 22:34
MNG MNG is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sly Bekijk bericht
Das niet altijd waar hoor!

In mijn geval liep de batterij gewoon leeg zonder enig gebruik. Fetch/push stond allemaal niet aan. Ook geen Wi-Fi. Alleen de telefoon zelf en 3G en na 9 1/2 uur standby was hij leeg. Emailaccounts waren niet via de PC gesyncd!

Dus claim niet dat dit altijd het goede antwoord is. In mijn geval is de batterij gewoon niet goed.
wie zegt dat ik dat claim?

het is maar een tip! we zitten op dit forum om elkaar te proberen te helpen of niet?

een slecht gesynchroniseerde e-mail account kan ook de batterij opmaken zonder dat push/fetch aan staat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone batterij binnen 4 uur helemaal leeg HELP !! SaraVictoria iPhone algemeen 11 25-03-11 13:43
Iphone 3gs icm 4.2.1 ---- Accu zeer snel leeg (4 uur) kilzone Archief 3 02-12-10 21:53
iPhone: Batterij na 3-4 uur leeg bularax Jailbreak 16 01-12-10 22:12
Accu binnen 4 uur leeg iDavid iPhone algemeen 10 17-03-10 22:20
Batterij bij normaal gebruik in 1 dag leeg -dp- Archief 2 08-02-09 21:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:33.