//

scherm blijft hang bij boot loge: mogelijke oplossing

scherm blijft hang bij boot loge: mogelijke oplossing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een tijd geleden het probleem gehad dat mijn begin scherm bij het bootlogo bleef staan na een jailbreak. Bij mij was het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-09, 20:55
peter1234 peter1234 is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 17
Standaard scherm blijft hang bij boot loge: mogelijke oplossing

hallo,
ik heb een tijd geleden het probleem gehad dat mijn begin scherm bij het bootlogo bleef staan na een jailbreak. Bij mij was het probleem dat toen ik mijn firmware .ipsw bestand downloadde, mijn internet wegviel, waardoor de ?downloader? dacht dat het bestand al klaar was (hij ging van 30 naar 100 procent), dat zag ik eerst niet. Quickpwn zag niet dat het maar een half firmware bestand was, dus de jailbreak ging door.

Aangezien dit probleem veel wordt gemeld op de fora, meld ik maar even mijn ervaring kijk even of je firmware versie zo groot is als ie hoort te zijn (iets van 260 mb).
peter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oplossing iPhone blijft hangen bij Apple logo! crunch81 iPhone algemeen 38 23-11-14 12:34
(Mogelijke) oplossing update foutmelding Remco. iPhone algemeen 4 10-03-11 00:39
iPhone: Mogelijke oplossing!! JuniorC Jailbreak 3 23-12-10 19:04
Mogelijke oplossing Micro-SIM iPad Shelldass iPad algemeen 46 08-08-10 13:13
Slide to unlock - mogelijke oplossing? stijnjasper Archief 15 26-09-08 21:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:30.