//

Werkende plakband voor het iphone screen

Werkende plakband voor het iphone screen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet het, je moet nogal rare gedachtes hebben bij te titel, maar zo raar is het niet. Ik doe regelmatig presentaties waarbij ik mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 31-03-09, 20:40
Xavifunky Xavifunky is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Exclamation Werkende plakband voor het iphone screen

Ik weet het, je moet nogal rare gedachtes hebben bij te titel, maar zo raar is het niet.

Ik doe regelmatig presentaties waarbij ik mijn draadloze muis gebruik om door de dias te gaan. Nu ben ik van plan om voor mijn presentaties i-Clickr te gebruiken op mijn iPhone als "afstandsbediening". Alles werkt perfect, maar er zit me toch iets dwars.

Het is onbeleefd om de hele tijd op dat schermpje van je iPhone te kijken tijdens je presentatie om je vinger terug op die knop te zetten om naar de volgende slide te gaan. Ik was dus van plan om er een stukje plakband of iets dergelijks op te plakken zodat ik blindelings kan weten waar die knop zich op het scherm bevindt.

Nu zijn er 2 voorwaarden: het mag geen permanente vlekken achterlaten op mijn scherm en het touchscreen moet werken op de plaats waar het plakt, aangezien ik anders niet op de knop kan duwen.

Heeft er iemand een voorstel om mijn probleem op te lossen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-09, 20:52
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

En gewoon plakband werkt niet, omdat?
  #3  
Oud 31-03-09, 20:53
Xavifunky Xavifunky is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 17
Standaard

Het touchscreen werkt niet meer met 'gewone' plakband
  #4  
Oud 31-03-09, 21:45
Rasz's schermafbeelding
Rasz Rasz is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 208
Standaard

als je nou plakband om 'knop' heen plakt, voel je waar je moet zijn (tussen het plakband) en zit er niks op het drukken tegen te houden..
  #5  
Oud 31-03-09, 22:21
venereaz venereaz is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 109
Standaard

Gebruik gewoon zo een klein post it blaadje van 3m.heeft geen invloed op touch en laat geen lijmresten achter
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Afspraken in lock-screen (of ergens anders waar het opvalt) twentuh9 iPhone Apps 48 20-10-09 20:42
iPhone: iphone gejailbreaked, maar kom niet voorbij het emergency screen?¿ tjeppi Jailbreak 17 10-09-09 06:46
is het verstandig om een goed werkende Iphone te ugraden van 1.1.4 naar 2.1? grungie Archief 2 29-09-08 21:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:09.