iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Provider veranderd? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/32560-provider-veranderd.html)

benjaminnolan 06-04-09 15:23

Provider veranderd?
 
Ik heb een abonement bij T-Mobile met een iPhone 2G en ik ben net een week naar Spanje geweest maar nu ik terug ben kan ik alleen nog maar met Orange verbinden. Ik weet niet waardoor dit komt, iemand ervaring? En moet ik extra geld betalen omdat ik via een ander netwerk bel? Thanks!

Bomans 06-04-09 15:30

Heb je al geprobeerd om handmatig van netwerk te wisselen? Ook even je iphone uit-en aanzetten misschien?

francebramie 06-04-09 15:31

Ik weet alleen dat Orange de Franse T-Mobile is... Verder weet ik het niet sorry, anders moet je contact opnemen met T-mobile.

benjaminnolan 06-04-09 15:41

ik hb handmatig geprobeerd handmatig met Tmobile te verbinden maar dan geeft die wel een vinkje van verbonden, maar het blijft orange, ik heb hem ook uitgezet etc ik heb hem nog niet gerestored maar dat gebruik ik meer als laatste optie

ButcherJF 06-04-09 15:51

Herstel je netwerkinstellingen eens: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.

benjaminnolan 06-04-09 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 275177)
Herstel je netwerkinstellingen eens: Instellingen/Algemeen/Stel opnieuw in/Herstel netwerkinstellingen.

Helaas,
Nogsteeds orange :(

"R" 06-04-09 16:31

Even een echte reboot doen wellicht dmv de aan/uit knop en de homeknop?

benjaminnolan 06-04-09 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door "R" (Bericht 275189)
Even een echte reboot doen wellicht dmv de aan/uit knop en de homeknop?

Nogsteeds Orange. Maar zolang het mij geen extra kosten opleverd vind ik het niet zo erg, maar wel raar

ButcherJF 06-04-09 16:42

Ik meen elders op het forum soortgelijke 'problemen' te hebben gezien van mensen die in het grensgebied van België en Nederland wonen/werken, kan het zo even niet terug vinden.
Wat mogelijk zou kunnen helpen is je sim even in een andere gsm doen en daar handmatig een ander netwerk kiezen. Daarna weer in de iPhone, ik vermoed dat ie dan weer het goede netwerk aangeeft.

francebramie 06-04-09 16:43

Het kan ook gewoon een foutje zijn, dat hij in plaats van T-Mobile, Orange laat zien als netwerk... Want in Nederland heb je helemaal geen Orange...
Hoelang ben je al terug uit Spanje, misschien kost het gewoon even tijd, dat hij van Orange weer naar T-Mobile omschakeld.

benjaminnolan 06-04-09 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door francebramie (Bericht 275201)
Het kan ook gewoon een foutje zijn, dat hij in plaats van T-Mobile, Orange laat zien als netwerk... Want in Nederland heb je helemaal geen Orange...
Hoelang ben je al terug uit Spanje, misschien kost het gewoon even tijd, dat hij van Orange weer naar T-Mobile omschakeld.

Ik ben zondag ochtend terug gekomen mar in spanje was ik verbonden met Movistar en niet met orange. Het zou inderdaad gewoon een telefoon fout kunnen zijn...

francebramie 06-04-09 18:04

Ik zou gewoon nog een paar daagje afwachten en anders contact opnemen met T-Mobile...

bako 09-04-09 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door francebramie (Bericht 275225)
Ik zou gewoon nog een paar daagje afwachten en anders contact opnemen met T-Mobile...

Zou ik juist niet doen,
Het kan zomaar zijn dat je er extra voor moet betalen al je belt.
Haal je sim er uit en doe hem er weer in.
Misschien moet je er een keer een andere sim in doen en dan je oude er weer in doen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:09.