iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iconen toevoegen en verwijderen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/32600-iconen-toevoegen-verwijderen.html)

keesdr 07-04-09 17:31

Iconen toevoegen en verwijderen
 
hallo,
weet iemand hoe je die iconen op je home pagina van je iphone kan verwijderen of er nieuwe iconen aan toevoegen?
ik zoek namelijk de voicemail instellingen en moet volgens mij om daar te komen, zijn icoon toevoegen op de homepagina.
ik wil namelijk mijn headset aansluiten via bluetooth.

help me alsjeblieft ik zoek al meer als 3 weken en durf hier niks meer te vragen omdat alles gesloten word. :eek:

kees.

iMario 07-04-09 17:36

Gewoon je vinger op een icoon houden voor 1-3 seconden tot ze trillen, daarna op het 'kruisje' drukken om te verwijderen.

En over het topics sluiten, die worden gesloten met een reden. Topics worden niet gesloten als het over iets geheels nieuws gaat, maar meestal is dit niet het geval, het antwoord is 99% van de tijd al te vinden op het forum.

bako 07-04-09 20:19

Wat wil je instellen bij je voicemail?
Als je een headset wil aansluiten op je iphone dan kan je dat doen bij instellingen/ algemeen/ bluetooth

keesdr 07-04-09 20:42

Ja dat weet ik. Maar dan stuurt die het niet door naar de headseat. Ik heb gelezen dat je dan bij voicemailinstellingen audio source kan doen. Dan je headset selecteerd en vervolgens naar ipod gaat voor muziek.
Met dat indrukken wist ik al maar hoe zet ik er icoonen bij die er nu niet staan? OF nog beter; hoe kom ik bij mijn voicemail instellingen? Heb alles doorgezocht want ik wil dit perse hebben en ik weet dat het gaat maar het lukt me niet.

Bvd!

King1987 07-04-09 21:40

Gelieve wel ontopic blijven, niet gaan discuseren over het feit dat topic's gesloten worden.

bako 07-04-09 22:50

Uhmm.. sorry maar ik heb nog nooit ergens voicemail opties zien staan?
een betere omschrijving van jouw probleem zou ook handig zijn, Ik vind het probleem een beetje onduidelijk sorry.

waar heb die info gelezen?

Bomans 08-04-09 09:29

Voicemailinstellingen op de iPhone? Ik ben het menu nog niet tegengekomen.
En icoontjes toevoegen is alleen mogelijk voor webclips en programma's uit de appstore (of cydia/installer/...)

Je zegt dat het mogelijk is, kan je even tonen waar je dat hebt gezien? Want ik begrijp je probleem ook niet helemaal :confused:

keesdr 08-04-09 12:01

Hier heb ik dat gelezen:

Tip: muziek luisteren via je Bluetooth headset > Nieuws > iPhoneclub.nl

Mijn headset koppeld wel aan de iphone maar ik moet nergens een pincode invoeren oid. Hij is gewoon meteen gekoppeld. En zoals je ziet (Tip: muziek luisteren via je Bluetooth headset > Nieuws > iPhoneclub.nl) moet ik naar voicemail scherm volgens dit artikel.

bako 08-04-09 14:41

Daar staat dat je naar telefoon moet gaan en dan staat rechts onderin voicemail.
daar moet je zijn.

keesdr 08-04-09 23:41

Ohw oke, maar dit lijkt mij toch niet de juiste manier eigenlijk he? Probleem is dat ik nergens een code hoef in te voeren maar dat mijn headset meteen gekoppeld is.

bako 08-04-09 23:45

Doet hij het wel?

keesdr 09-04-09 21:25

Ja op mijn pc en motorola telefoon wel. Maar op de iphone vraagt die geen code.

bako 09-04-09 21:55

Maar doet hij het op je iphone?

keesdr 11-04-09 09:22

Nee... ik krijg geen geluid.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:50.