//

Dubbele iconen voor applicaties mogelijk?

Dubbele iconen voor applicaties mogelijk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een vraagje, weet iemand of er een manier is om dubbele iconen aan te maken voor een bepaalde applicatie? Zodat je hetzelfde programma ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-04-09, 21:18
Rawish Rawish is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 46
Standaard Dubbele iconen voor applicaties mogelijk?

Ik had een vraagje, weet iemand of er een manier is om dubbele iconen aan te maken voor een bepaalde applicatie? Zodat je hetzelfde programma op bijvoorbeeld je 1e en je 4e (of welke andere combinatie dan ook) op je SB zou kunnen plaatsen?
Zou heel mooi zijn als het kan!
__________________
Finally Iphone again
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-04-09, 21:20
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Nee, niet mogelijk. Misschien als je de app er met een andere naam inzet, dan wel.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 07-04-09, 23:29
Rawish Rawish is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 46
Standaard

Hmm ok, enig idee hoe ik dat doe met een cydia applicatie?

EDIT: Zal ff verduidelijken wat ik precies van plan ben trouwens. Wil meerdere springjumps iconen voor op elke pagina om te gebruiken icm iNav. Dan heeft die tekst aan de linkerkant ook nog een beetje nut en ben je ook meteen van die webclips af waar iedereen die er geen verstand van heeft steeds op klikt .
Krijg het ondertussen wel voor elkaar mn iconen te verdubbelen door het eerste jumpicoon een andere naam te geven en dan te respringen alleen werkt het 'nieuwe' springjumps icoon dan ineens als webclip :S. Ook als ik het icoon met nieuwe naam laat staan en vervolgens weer een applicatie toevoeg met de oude naam.
Iemand die er meer verstand van heeft en me ermee kan helpen? Zou zo tof zijn namelijk (h)

Laatst gewijzigd door Rawish; 08-04-09 om 01:06.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Applicaties op iPhone installeren niet mogelijk hacitate Archief 3 04-03-10 11:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:04.