iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   er staat een tekstbalon inplaats van batterij recht boven (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/32617-staat-tekstbalon-inplaats-batterij-recht-boven.html)

mxcrosserkeuh 08-04-09 00:10

er staat een tekstbalon inplaats van batterij recht boven
 
hoi kan iemand mij helpen rechtsbovenaan mijn scherm van mijn iphone stond vroeger altijd een logo van mijn batterij dat ik kon zien hoe vol ze nog was maar nu is dat weg en staat er inde plaats een tekst ballon goe krijg ik mijn oud logo terug ?

alvast bedankt

bako 08-04-09 00:12

Heb je een thema geselecteerd in winterboard?
Maak even een screenshot.
Op de home knop drukken en dan 1x drukken op de slaap knop, dan staat hij tussen je filmrol.

iMario 08-04-09 00:13

Bedoel je de batterij percentage? Snap het ''tekst ballon'' idee i.p.v batterij niet hellemaal.

him 08-04-09 00:50

Als je jailbreak gedaan hebt (volgens je profile niet) en battery als tekst hebt staan kan je dit terug veranderen door op de tekst te drukken.

Hiermee kan je swappen van 'logo' naar tekst en weer terug

Francis78 26-05-09 21:23

Ik heb ook zo een tekstballonnetje staan.Via cydia een upgrade gedaan en toen ineens stond hij er. Om de zoveel minuten geeft hij ook een ping. Heb geen nieuwe sms berichten. sms staat wel weer op -1, dat moet ik nog even fixen. Mail staat ook op 0. Iemand een idee waarom dit icoontje er staat. Hier een screenshot ervan:

...not :mad:....screenshot staat in mijn iphone map, maar via diskaid niet terug te vinden. Foto's van voor de upgrade staan er wel. Heb vanmiddag ook kate erop gezet.....daarna gooide hij al mijn icoontjes door elkaar.

kan iemand me vertellen wat ik heb gedaan en beter niet had kunnen doen....of anders had moeten doen?

ButcherJF 27-05-09 08:22

Sowieso eerst Kate deïnstalleren, zorgt voor veel problemen.
Ik weet niet welke update je via Cydia had gedaan, maar mogelijk zorgt dat programma voor het ballonnetje. Haal dit programma er ook eens af of herinstalleer het.

Off-topic
Die dubbele post kun je via het driehoekje melden aan de moderators. Zij verwijderen die dan. Gaat heel snel....


Francis78 27-05-09 09:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 289529)
Sowieso eerst Kate deïnstalleren, zorgt voor veel problemen.
Ik weet niet welke update je via Cydia had gedaan, maar mogelijk zorgt dat programma voor het ballonnetje. Haal dit programma er ook eens af of herinstalleer het.

Off-topic
Die dubbele post kun je via het driehoekje melden aan de moderators. Zij verwijderen die dan. Gaat heel snel....


Kate eraf gegooid en alle problemen zijn weg. Behalve dat ik wel zelf mijn springboard opnieuw moet organiseren, maar dat was te verwachten. Bedankt voor de tip. Ga maar even kijken naar intelliscreen, las dat dat een mooi alternatief was voor Kate. Ik had in Cydia een update voor 5 apps die hij zelf aangaf te moeten draaien, maar het probleem is weg, dus het zat gelukkig alleen in Kate.

Off-topic
heb mijn dubbele post gemeld, weer wat geleerd ;-



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:52.