er staat een tekstbalon inplaats van batterij recht boven discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi kan iemand mij helpen rechtsbovenaan mijn scherm van mijn iphone stond vroeger altijd een logo van mijn batterij dat ik kon zien hoe vol ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
er staat een tekstbalon inplaats van batterij recht boven
hoi kan iemand mij helpen rechtsbovenaan mijn scherm van mijn iphone stond vroeger altijd een logo van mijn batterij dat ik kon zien hoe vol ze nog was maar nu is dat weg en staat er inde plaats een tekst ballon goe krijg ik mijn oud logo terug ?
alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je een thema geselecteerd in winterboard?
Maak even een screenshot. Op de home knop drukken en dan 1x drukken op de slaap knop, dan staat hij tussen je filmrol. |
|
||||
|
||||
Bedoel je de batterij percentage? Snap het ''tekst ballon'' idee i.p.v batterij niet hellemaal.
|
|||
|
|||
Als je jailbreak gedaan hebt (volgens je profile niet) en battery als tekst hebt staan kan je dit terug veranderen door op de tekst te drukken.
Hiermee kan je swappen van 'logo' naar tekst en weer terug |
|
||||
|
||||
Ik heb ook zo een tekstballonnetje staan.Via cydia een upgrade gedaan en toen ineens stond hij er. Om de zoveel minuten geeft hij ook een ping. Heb geen nieuwe sms berichten. sms staat wel weer op -1, dat moet ik nog even fixen. Mail staat ook op 0. Iemand een idee waarom dit icoontje er staat. Hier een screenshot ervan:
...not ....screenshot staat in mijn iphone map, maar via diskaid niet terug te vinden. Foto's van voor de upgrade staan er wel. Heb vanmiddag ook kate erop gezet.....daarna gooide hij al mijn icoontjes door elkaar. kan iemand me vertellen wat ik heb gedaan en beter niet had kunnen doen....of anders had moeten doen? |
|
||||
|
||||
Sowieso eerst Kate deïnstalleren, zorgt voor veel problemen.
Ik weet niet welke update je via Cydia had gedaan, maar mogelijk zorgt dat programma voor het ballonnetje. Haal dit programma er ook eens af of herinstalleer het.
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door Francis78; 27-05-09 om 10:30. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Pakt mobiel internet inplaats van Wi-Fi | *Tineke | Wi-Fi | 11 | 21-02-10 19:41 |
Help! er staat een uitroepteken naast batterij | buffel_styllezz | iPhone algemeen | 3 | 18-02-10 19:39 |
gratis inplaats van vrij geheugen in itunes | Tijn1 | Archief | 18 | 24-09-08 20:03 |
Heb ik het recht iphones te verkopen met een Bv ? | Iphone-Seller | Koopinformatie Nederland | 8 | 17-09-08 12:39 |
Naam zien inplaats van nummer | Drumpie | Archief | 3 | 09-02-08 20:52 |
|
|