//

Contacten synchroniseren niet

Contacten synchroniseren niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort eigenaar van een 3G van T-mobile. Vandaag keek ik voor het eerst in mijn contacten lijst en daar stonden alleen ik en Apple ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-04-09, 14:25
rjdek rjdek is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 10
Standaard Contacten synchroniseren niet

Sinds kort eigenaar van een 3G van T-mobile. Vandaag keek ik voor het eerst in mijn contacten lijst en daar stonden alleen ik en Apple B.V. in vermeld.

Na synchronisatie blijft dit hetzelfde. Geprobeerd contactinfo te vervangen via iTunes, ook geen succes. Adresboek gewist, gesynchroniseerd, daarna iPhone lijst ook blank. Adresboek weer hersteld door back-up te importeren, gesynchroniseerd, en alleen ik en Apple staan er weer in

Rara hoe kan dit?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-04-09, 14:37
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Wellicht een open deur: staan er wel contacten in adresboek?
Heb je wellicht niet de optie syncen alle contacten aan staan?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjdek Bekijk bericht
Sinds kort eigenaar van een 3G van T-mobile. Vandaag keek ik voor het eerst in mijn contacten lijst en daar stonden alleen ik en Apple B.V. in vermeld.

Na synchronisatie blijft dit hetzelfde. Geprobeerd contactinfo te vervangen via iTunes, ook geen succes. Adresboek gewist, gesynchroniseerd, daarna iPhone lijst ook blank. Adresboek weer hersteld door back-up te importeren, gesynchroniseerd, en alleen ik en Apple staan er weer in

Rara hoe kan dit?
  #3  
Oud 09-04-09, 14:54
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Wat je kan doen is je contacten op je oude telefoon (als je die nog hebt) op je t-mobile sim kopiëren en ze dan op je iphone zetten.
  #4  
Oud 09-04-09, 16:27
rjdek rjdek is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door "R" Bekijk bericht
Wellicht een open deur: staan er wel contacten in adresboek?
Heb je wellicht niet de optie syncen alle contacten aan staan?
Ja (helaas zou ik haast zeggen) al die opties staan aan.....
  #5  
Oud 11-04-09, 12:22
rjdek rjdek is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 10
Standaard Opgelost!

Als volgt opgelost;

Al mijn contacten uit mijn Adresbook geëxporteerd en vervolgens weer geïmporteerd en de optie 'vervang alles' gekozen. Synchroniseren met mijn iPhone en alles is weer in orde.

Ik denk dat op een of andere manier mijn iPhone er van overtuigd was dat hij de meest recente versie van alle adressen al had. Door al mijn contacten opnieuw in te importeren in Adressbook waren deze nu 'nieuwer' en slikte hij het wel..... althans dat denk ik.....

Hoe dan ook 'problem solved'
  #6  
Oud 21-04-09, 13:03
Deseo Deseo is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard

Hallo,

Waar kan ik de functie adresboek vinden in iTunes?

Ik heb het probleem dat al mijn simcontacten opeens verdwijnen. Nieuw toegevoegde telefoonnummer op mijn iPhone zijn helemaal verwijderd...

Ik weet niet wat ik doe dat ze ineens verdwijnen, het is erg vervelend.

Zou alsjeblieft iemand willen vertellen waar ik het adresboek in iTunes kan vinden???


Alvast dank!
  #7  
Oud 21-04-09, 15:44
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

iTunes gebruikt aparte applicaties om agenda en contactpersonen mee te synchroniseren. MacOS X (wat rjdek, de topicstarter gebruikt) bevat de applicaties Adresboek en iCal welke voor OS X resp. de applicaties zijn voor contactpersonen en agenda. In Windows gebruikt iTunes daar Outlook voor (zowel agenda als contactpersonen) of iets van het Windows Adresboek (alleen contactpersonen) dus je zult in Outlook/Windows Adresboek moeten kijken aangezien jij Windows gebruikt. Heb je aangaande je probleem al eens gezocht op dit forum? Ik heb je probleem al eens eerder voorbij zien komen met wat oplossingen dus zoeken is zeker de moeite waard!

Laatst gewijzigd door ppl; 21-04-09 om 16:10.
  #8  
Oud 21-04-09, 15:49
Deseo Deseo is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ppl Bekijk bericht
iTunes gebruikt aparte applicaties om agenda en contactpersonen mee te synchroniseren. MacOS X (wat rjdek, de topicstarter gebruikt) bevat de applicaties Adresboek en iCal welke voor OS X resp. de applicaties zijn voor contactpersonen en agenda. In Windows gebruikt iTunes daar Outlook voor (zowel agenda als contactpersonen) dus je zult in Outlook moeten kijken aangezien jij Windows gebruikt. Heb je aangaande je probleem al eens gezocht op dit forum? Ik heb je probleem al eens eerder voorbij zien komen met wat oplossingen dus zoeken is zeker de moeite waard!

Hai,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb gezocht op het forum naar het probleem, maar kon het niet vinden.

Ik heb helaas geen Outlook op m'n Vista computer.
Ik wil echt graag m'n contactpersonen bijwerken, maar dit lukt helemaal niet omdat ik niet weet via welke applicatie dit moet...

Zou je me kunnen uitleggen hoe ik dit moet doen zonder Outlook?
Ik heb alleen Windows Live...
  #9  
Oud 21-04-09, 16:09
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Vista ken ik niet zo. Ik weet dat er in XP en voorgaande versies nog iets was als een Windows Adresboek (volgens mij kan die ook gebruikt worden met iTunes en je iPhone; ook maar ff in ander reactie aangepast). In Vista zit wel iets van een agenda tegenwoordig maar hoe dat met het adresboek zit weet ik niet. Dat zul je misschien toch even bij Apple moeten zoeken of in de iPhone handleiding.
  #10  
Oud 14-09-09, 14:44
sergedesloover sergedesloover is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 1
Standaard

All, ik heb een vergelijkbaar probleem. Sinds een paar weken eigenaar van 3G black. In menu settings kun je bij contacten kiezen voor SIM contacten kopieren....als ik die activeer, gaat er wel iets lopen, maar er gebeurd daadwerkelijk niets. Geen melding dat ....contacten zijn overgezet etc. Ook in mijn contacten op de iphone zie ik geen toevoegingen....
  #11  
Oud 19-09-09, 12:29
jacques09 jacques09 is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: hulst
Berichten: 4
Standaard copy sim van card

Heb ik ook gehad weet iemand de oplossingen>?

m v g jacq Atexshop
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
contacten synchroniseren wilfrida iTunes 0 17-03-11 23:43
Contacten en agenda synchroniseren lukt niet meer Kenzo2010 iTunes 0 12-11-10 15:07
geblokkeerde contacten in Live Messenger synchroniseren niet meer mwk iPhone Apps 0 07-11-10 19:16
Windows: Contacten synchroniseren FredvanderSpek iTunes 0 08-09-09 12:45
contacten synchroniseren lukt niet (MobileMe) marly iTunes 0 10-02-09 20:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:18.