//

iphone doet soms alsof ie dood is

iphone doet soms alsof ie dood is discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen. Mijn iphone 3g met 2.2.1 jailbreak doet soms een beetje raar. Soms dan als ik iets afsluit dan gaat t scherm op zwart ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-04-09, 16:43
zoef de haas zoef de haas is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 24
Standaard iphone doet soms alsof ie dood is

beste mensen.

Mijn iphone 3g met 2.2.1 jailbreak doet soms een beetje raar. Soms dan als ik iets afsluit dan gaat t scherm op zwart en doet ie niets meer. Het lijkt alsof tie dan uit is. Geen enkele knop werkt dan. Gek genoeg als iemand mij dan belt, wordt ie weer springlevend en krijgt de beler eerst mn voice en ik een sms. Daarna ben ik ineens wel weer bereikbaar maar zodra de oproep afgerond is moet ik m heel snel de slider naar rechts doen om m te unlocken anders blijft ie dood. Wie herkend dit en wat kan het zijn? als ik de slider dan naar recht gedaan heb is t probleem weer voorbij
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-04-09, 10:59
dekoolmees dekoolmees is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 10
Angry

ik heb sinds vandaag dus precies hetzelfde!!! zodra ik gebeld heb en hem dan weer op keylock zet blijftdie zwart en lijkt wel dood.

heeft dit te maken dat ik niet meer de nieuwste update heb van de firmware? weet iemand dat
  #3  
Oud 16-04-09, 11:38
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dat zou er helemaal niets mee te maken mogen hebben.

De laatste dagen nog nieuwe apps (appstore/cydia) geïnstalleerd?
  #4  
Oud 16-04-09, 11:41
dekoolmees dekoolmees is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 10
Standaard

nee helemaal niets. 2 weken terug wel een paar app's verwijderd ivm crashen van het moodboard.

heb de phone nu uit kunnen zetten en opnieuw aan. en nu is er niets meer aan de hand.

hopen dat dit zo blijft....

weet je trouwens of het veilig is om de nieuwe firmware te downloaden terwijl ik hem gesimlocked heb. (niet dat ik straks weer moet wachten op een simlockversie voor die firmware)
  #5  
Oud 16-04-09, 14:33
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik heb hier zelf ook wel eens last van. Ik draai momenteel Beta 3 van de iPhone OS 3.0
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #6  
Oud 04-07-09, 15:28
zoef de haas zoef de haas is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 24
Standaard

om er even op terug te komen, bij mij is het vanzelf weggegaan. Paar keer synchen en dat was schijnbaar voldoende. Tijdelijke tik denk ik
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S timarea51 iPhone algemeen 14 27-09-10 08:17
iPhone 4: Vreemd probleem unlock, soms wel soms niet joost_ Unlock 4 19-08-10 12:37
iphone doet vaag en de knoppen doen het soms niet bladearrows iPhone algemeen 1 04-01-10 08:53
Volumeknop >>> volume kan soms wel helemaal uit.....soms niet..? MNG iPhone algemeen 4 21-08-08 23:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:42.