iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   "Push" op gezette tijden automatisch aan- en uitzetten (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/32961-push-op-gezette-tijden-automatisch-uitzetten.html)

ℜuben 15-04-09 18:11

"Push" op gezette tijden automatisch aan- en uitzetten
 
Ik ben al een tijdje op zoek naar een app of tweak om de instelling van "push" (voor het afleveren van mijn mail) automatisch aan en uit te kunnen zetten op vaste tijdstippen. De mail account waar ik de "push" instelling op gebruik gebruik ik namelijk alleen voor mail van mensen die ik belangrijk vind (familie enzo) en voor dringende notificaties van mijn server.

Nu krijg ik heel af en toe ook 's nachts een mail (bijvoorbeeld van mensen die s' nachts werken en niks beters te doen hebben) en dan ben ik meteen weer wakker.

Het is natuurlijk makkelijk zelf aan en uit te zetten, maar meestal vergeet ik het domweg en als ik er aan denk om het uit te zetten vergeet ik het de volgende ochtend weer aan te zetten.

Weet iemand of er een app of tweak is die er automatisch voor zorgt dat de push instelling alleen op bepaalde tijden werkt en niet middenin de nacht. Of anders misschien iemand met een tip of tweak om bijvoorbeeld het geluid voor nieuwe mail 's nachts iets anders (lees: stil "geluid") te laten zijn? Ik wil wel voor bepaalde personen dag en nacht bereikbaar zijn, dus simpelweg het geluid uitzetten is helaas geen optie voor mij.

Bedankt voor het meedenken!

eur 17-04-09 18:32

Je kunt het geluid voor diverse alerts aan en uitzetten:

Settings -> General -> Sounds

o.a. SMS, email, voicemail, etc.

Je kunt dan nog steeds gebeld worden.

Serena 18-04-09 14:05

Eigenlijk zou er gewoon een mogelijkheid moeten zijn dat je kunt instellen dat de mail tussen 23:00 en 07:00 uur of zo uitgeschakeld is....
Op mijn N95 kon ik dat mooi instellen en werd ik dus niet wakker van mailnotificatie.

gerrieiphone 21-04-09 09:35

Google eens op myprofiles for the Iphone

kan je echt alles me instellen

pinki 21-04-09 10:48

iemand ervaring met myprofiles app ?? ziet er goed uit op hun website

gerrieiphone 21-04-09 11:43

Werkt echt super
je kan alles aan en uit laten gaan (3G, Edge, Wi-Fi, Bluetooth, Push Email, Ringtone, Volume, Vibrate) op div tijden en op gps locatie.
je kan ook je eigen Rules maken

dit programma is echt super

ℜuben 22-04-09 11:27

Bedankt voor de suggesties! MyProfiles klinkt als iets waar ik naar op zoek ben. Het instellen van een ander geluid is niet echt een oplossing omdat ik dan exact hetzelfde "probleem" blijf houden. Als ik vergeet dit te veranderen blijft het hetzelfde als wanneer ik vergeet de Push instelling aan te passen.

Ik ga eens naar MyProfiles koeken. Bedankt!

ℜuben 23-04-09 02:28

Nou, dat is weer mijn mazzel. :-( Ondanks de positieve feedback van "gerrieiphone" blijkt dit voor mij echt een graftak programma te zijn. Had er al een hard hoofd in dat ik eerst desktop-software moest installeren en mijn iPhone via een USB hub moest aansluiten (stelletje amateurs), maar toch maar tegen beter weten in geregistreerd, gedownload en geïnstalleerd.

Bij het uitvoeren crashte direct iTunes, een paar seconden later gaf mijn iPhone het horror-plaatje van het bekende USB-stekkertje met iTunes logo erboven en weer een paar seconden later crashte die "Rock Your Phone" bagger zelf. :mad:

Het is dat ik hier niet mag vloeken maar ik raad dus iedereen aan deze (vul-maar-in)-zooi te mijden als een verschrikkelijke ziekte.

iTunes is het enige wat het nog doet na opnieuw starten. Dat hele pokke "Rock Your Phone" doet niks meer en mijn iPhone wil niet eens meer uit of resetten! :( Zal moeten wachten tot de accu leeg is zodat ik morgen mijn vrije dag kan gaan besteden aan het herstellen van de schade.

Erg jammer. Als iemand nog een andere suggestie heeft voor mijn oorspronkelijke vraag om automatisch de push-mode aan- en uit te zetten hoor ik het graag. Maar dan wel gewoon software die via de iTunes Store kan worden geïnstalleerd. :p

[Edit]

Ik heb vanmorgen mijn iPhone weer helemaal gerestored (en dus meteen geüpdate) en opnieuw gejailbraked. Om het programma "Rock Your Phone" het voordeel van de twijfel te geven heb ik nog maar eens een poging ondernomen om er zeker van te zijn dat de problemen niet werden veroorzaakt door iets wat ik er in de loop der maanden zelf op had gezet.

Helaas ben ik nu dus op het moment van schrijven wederom mijn iPhone aan het herstellen/jailbraken omdat ik weer precies hetzelfde resultaat had. Een iPhone met een "connect to iTunes" logo en een "Rock Your Phone" programma dat weer crashte en niet meer op wil starten.

Conclusie: Dit is gewoon ongelofelijke schijt-software die beter "Fock Your Phone" kan worden genoemd!

jesso88 27-04-09 23:43

luid en duidelijk!!!!

geen optie dus


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:56.