//

Bug in codeslot?

Bug in codeslot? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dames en heren, na langdurig zoeken op Google en op dit forum heb ik één iemand gevonden die hetzelfde probleem heeft met zijn iPhone 3G ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-04-09, 15:52
neht neht is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 9
Thumbs down Bug in codeslot?

Dames en heren,

na langdurig zoeken op Google en op dit forum heb ik één iemand gevonden die hetzelfde probleem heeft met zijn iPhone 3G maar niemand met een echte oplossing voor mijn probleem, vandaar dat ik er een topic aan wijdt.

Wat is het probleem? Ik heb mijn iPhone zo ingesteld dat ik de mail van de exchange server van werk op kan halen. Dit betekend meestal (en in mijn geval is dat ook zo) dat er een security policy wordt gepushed op de iPhone. Deze policy houdt in dat de iPhone elke 15 minuten terugvalt in het codeslot, en er dus een pincode ingevoerd moet worden alvorens deze uit het slot komt. Bij het invoeren van de pincode druk ik wel eens per ongeluk op de knop "Noodoproep". De iPhone gaat dan naar een apart noodoproep-scherm waarbij 112 gebeld kan worden. Als ik in dit scherm op "Annuleer" druk en vervolgens alsnog mijn pincode in wil voeren, herkend de iPhone deze op geen één mogelijk manier meer. Ook al weet ik 100% zeker dat het de juiste code betreft. De enige manier om dan weer "in" mijn iPhone te komen is door de iPhone uit te zetten of via een reset.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben of zijn er mensen die dit kunnen reproduceren? Zodat ik weet dat ik niet de enige ben en een bug-report in kan dienen bij Apple?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-09, 16:23
Dutchskill Dutchskill is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 111
Standaard

Ik heb het voor je nagedaan. Maar ik ondervind dit probleem niet..

Succes verder! En ik zou gewoon een bug-report doen..!
  #3  
Oud 20-04-09, 19:50
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Sinds wanneer hebt je dit (na wat? synchroniseren, een bepaalde download, update, enz)?
  #4  
Oud 21-04-09, 14:43
neht neht is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik heb het sinds dat ik een codeslot heb (sinds dat ik dus mail op haal van de exchange server van werk)
  #5  
Oud 21-04-09, 17:06
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Misschien een heel stom antwoord,
maar probeer eens een andere code, Of probeer eens een langer of kortere tijd waneer je hem weer in moet stellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone codeslot nonkelmike iPhone Apps 8 30-04-12 14:48
Muziek codeslot? skaffa Muziek, foto & video 2 06-03-11 19:46
codeslot aanpassen simlockvrij Jailbreak apps en thema's 3 19-02-11 00:54
iPhone 3G: Codeslot omzeild iMadh Unlock 3 16-09-10 20:59
Codeslot uitzetten Taatje iPhone algemeen 14 23-08-10 20:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:49.