//

sms doet het niet na internetinstellingen

sms doet het niet na internetinstellingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een simlockvrije iPhone g3 met opeens een heel raar probleem. Vorige week kon ik opeens niet meer sms. Ik heb hier op het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-04-09, 16:56
macoky macoky is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 12
Standaard sms doet het niet na internetinstellingen

Ik heb een simlockvrije iPhone g3 met opeens een heel raar probleem. Vorige week kon ik opeens niet meer sms. Ik heb hier op het forum gezocht en alles uitgeprobeerd. Na een netwerkherstel deed hij het weer. Maar nadat ik mijn internetinstellingen van vodafone ingesteld heb kon ik weer niet sms. Weer netwerhherstel uitgevoerd. Sms deed het weer maar zodra ik weer de internetinstelling invoer werkt sms niet meer. Kan het soms zijn dat de iphone als SMS-drager de internetverbinding wil gebnruiken ? Ik weet dat vodafone dat niet toestaat. Hoe ik ik de drager instellen als GSM zodat ik kan kijken of het daaraan ligt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-04-09, 19:52
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Wat krijg je voor melding als je een sms probeert te versturen?

Voor meer informatie over dit lijkt me de beste optie om met Vodafone contact op te nemen.
  #3  
Oud 20-04-09, 19:57
macoky macoky is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 12
Standaard

"fout bij versturen van sms" meer niet. Ik vrees da vodafone mijn iphone niet ondersteund.
  #4  
Oud 20-04-09, 19:59
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Het heeft waarschijnlijk niets met je iphone te-maken.
Misschien is er iets met je sim.
Reboot je iphone eens (zet hem uit en aan of druk de thuis + slaap knop 10 seconden in)
  #5  
Oud 20-04-09, 20:07
macoky macoky is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 12
Standaard

ik vrees toch echt dat het met mijn iPhone te maken heeft. Stop ik de sim in mijn oude SE is er niets aan de hand. Maar zodra ik weer de internetinstelingen opgeef gaat het weer mis met mijn iphone. Ik vrees toch echt dat het aan de sms-drager ligt. Weet iemand of en zo ja hoe deze kan instellen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Onderste deel van het Scherm doet het niet!! Jeroen iPhone algemeen 18 20-09-12 22:27
iPhone waarvan het scherm het niet doet... nickpap iPhone algemeen 5 04-01-10 09:46
Onderste Deel Van Het Scherm Doet Het Niet Bij Typen??? Broodplank iPhone algemeen 27 18-10-09 22:58
Wi-Fi doet het niet ? Dazzle Wi-Fi 2 31-05-08 00:18
Helf van het scherm doet het niet meer... licious iPhone algemeen 6 20-05-08 19:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:50.