//

Camera

Camera discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Inmiddels maak ik alweer geruime tijd met veel plezier gebruik van mijn I-phone, tot vorige week. De batterij was leeg en uiteindelijk ging het toestel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-04-09, 13:47
Benjii Benjii is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Standaard Camera

Inmiddels maak ik alweer geruime tijd met veel plezier gebruik van mijn I-phone, tot vorige week. De batterij was leeg en uiteindelijk ging het toestel uit. Na een paar uur was ik weer in de gelegenheid om het toestel aan de lading te leggen en dat dus gedaan. Na het opstarten viel al direct op dat de layout van het screen veranderd was. Alle icoontjes stonden op andere plaatsten. Als toppunt is ook het icoon van camera verdwenen. Op geen enkele andere manier kan ik de camera nu gebruiken.

Ook snuffelen op internet heeft nog geen oplossing opgeleverd. Heeft iemand hier toevallig het zelfde probleem en hoe heb je dat toen opgelost, of heb je wellicht een idee waar ik de oplossing vandaan kan halen.

Bij zowel de T-mobile shop als de Mac store kwamen ze niet verder dan de mededeling, 'goh dat is vervelend' maar die conclusie had ik zelf ook al getrokken.

Alvast bedankt voor de hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-04-09, 14:44
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Ga eens naar instellingen/ algemeen/ stel opnieuw in,
Doe dan herstel beginscherm indeling.

Even voor de zekerheid, je hebt geen jailbreak?
  #3  
Oud 23-04-09, 18:13
Benjii Benjii is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 2
Standaard

Thanks, het is weer geregeld. Wat raar dat ik zelf nog niet op deze handeling was gekomen. Helemaal vreemd dat ze me in de macstore niet verder konden helpen. Maar goed het is allemaal weer zoals het hoort.

Bedankt en prettig weekend
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Camera Zoom & Camera Flash feunie iPhone Apps 1 06-11-09 08:30
camera jpke Ontwikkelen voor iOS 2 29-12-08 13:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:46.