Geen internet met 3G, wel met gprs/edge discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan sinds gisteravond slechts nog incidenteel een site laden, of bijvoorbeeld de weer applicatie bijwerken, als mijn 3G verbinding aan staat. Zo gaat het, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
#1
|
|||
|
|||
Geen internet met 3G, wel met gprs/edge
Ik kan sinds gisteravond slechts nog incidenteel een site laden, of bijvoorbeeld de weer applicatie bijwerken, als mijn 3G verbinding aan staat.
Zo gaat het, ik safari op, kan 1 site laden, misschien nog een keer door linken, vervolgens als ik nog een keer wil door linken blijft de iPhone heel lang laden en dan krijg ik vervolgens deze melding: "Pagina openen niet mogelijk Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert." Doe ik een " harde reboot" dan begin ik weer van voor af aan, 1,2 linkjes die geladen worden en vervolgens weer diezelfde melding. Ik heb mijn iPhone al helemaal hersteld en ook opnieuw gejaibreaked. Dit heeft naar mijn mening geen enkele werking gehad. Verder kan ik ook nergens op internet vinden dat er eventueel ergens een storing is. O ja, de verbinding met het rondje in de status balk (gprs/edge?!) daar werkt internet wel mee, alleen dan een stuk trager natuurlijk. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
wellicht gewoon een storing van 3G bij je provider.
|
#3
|
|||
|
|||
Of mogelijk geen goede 3g verbinding.
|
#4
|
|||
|
|||
Ik heb gezocht, T-Mobile is mijn provider maar op internet staat niks over een eventuele storing. Er staat ook wel dat ik 3G verbinding heb, maar op het moment dat ik wil gaan internetten laad hij de site niet.
|
#5
|
|||
|
|||
|
#6
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook sinds gisteren met T-Mobile, vandaag was het hetzelfde liedje. Ook ik gebruik T-Mobile en heb het probleem ook bij vol bereik op plekken waar ik voorheen nergens last van had.
Bij het laden van een site krijg je alleen het eerste blauwe streepje en verder niets meer. Op bepaalde moment werkt het vervolgens weer wel zonder dat ik iets anders doe en dan even later weer niet. Het lijkt dus op een overbelasting of een hikkende server/router in 't T-Mobile netwerk. Ik heb 't vanmiddag gemeld bij T-mobile, ben benieuwd of er wat mee gedaan gaat worden... |
#7
|
|||
|
|||
Citaat:
Super dat je het aan gekaart hebt bij T-mobile, hopen dat ze er wat aan gaan doen. |
#8
|
|||
|
|||
Hier idd hetzelfde probleem. 3G doet het eventjes (paar minuutjes) en vervolgens niet meer. Als ik het een uur later opnieuw probeer doet hij het opnieuw weer eventjes, en dan is 't weer over. Super irritant.
Ik dacht in eerste instantie dat het zou helpen om 'm even in vliegtuigmodus te zetten, of even opnieuw uit-en-aan te zetten, maar dat werkt dus ook niet altijd. Oja, en heb ook een T-mobile abbo! Wel echt super-irritant, dus hoop dat er snel een oplossing komt! |
#9
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb ook T-Mobile gebeld en een call aangemaakt. Ze gaan het uitzoeken. Ben benieuwd. |
#10
|
|||
|
|||
na update hetzelfde probleem
Hoi,
Ik heb hetzelfde probleem na de update naar 2.2.1 (laatste) Laatst gewijzigd door No_Fate; 28-04-09 om 00:10. |
#11
|
|||
|
|||
Nou, de helpdesk van T-Mobile maakt zich er vanaf met een suf SMS-je. Ze hebben wel degelijk een probleem, want op het forum van T-Mobile melden gebruikers hetzelfde en op Tweakers inmiddels ook. Het lijkt zich vooral te concenteren rond Utrecht, maar ook Rotterdam blijkbaar.
|
#12
|
|||
|
|||
Yup, Utrecht, ook het probleem. Vol bereik overal, maar vaak niets kunnen met UMTS.
|
#13
|
|||
|
|||
Vandaag geen enkele verbetering gemerkt. Nog even getest en met GPRS werkt de verbinding idd. wel. Sprak ook nog een collega vandaag en die heeft ook het probleem. Niet alleen met z'n iPhone 3G maar ook met een UMTS kaartje in z'n laptop. Hij woont in Utrecht, we werken beide in Woerden. In de trein richting Den Haag overigens hetzelfde probleem.
Ondertussen heb ik nog niks van t-mobile gehoord natuurlijk, m'n collega die ook t-mobile gebeld had voor ik 'm sprak werd verteld dat een reactie tot 10 dagen kon duren. Ik ben altijd zeer redelijk maar ik begin t-mobile nu steeds meer te wantrouwen en minder te waarderen. Heb nu al zoveel problemen gehad de afgelopen maanden dat ik niemand meer zal aanraden maar ze simpelweg expliciet zou afraden abonnee te worden bij dit bedrijf! |
#14
|
|||
|
|||
Hier in Maarssen exact hetzelfde probleem.....
Ga zo ook maar T-Mobile bellen... |
#15
|
|||
|
|||
Mijn telefoon wordt vanavond opgehaald door m'n verzekrings maatschapij. (o.a. ook voor haarscheurtjes) ze hadden toen ik belde nog niet eerder van dit probleem gehoord, ze zouden het probleem registreren. Misschien komt daar nog wat uit.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen EDGE/GPRS, wel 3G | Mitjell | Proximus | 4 | 15-05-11 12:15 |
Geen internet met EDGE, wel met 3G | Vennet | Orange | 1 | 16-08-10 20:09 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
T-mobile geen bereik , wel met edge met beltegoed | machwestdurp | Odido (T-Mobile) | 0 | 28-07-09 20:04 |
Geen 3g of gprs bereik binnen met 3gs, wel met 3g | PNXRMX | Odido (T-Mobile) | 0 | 05-07-09 18:53 |
|
|