Langzaam internet met 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds een week een iPhone 3G met een i300 abonnement bij T-Mobile. Bij dit abonnement heb je onbeperkt 3G internet met een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Langzaam internet met 3G
Hallo,
Ik heb sinds een week een iPhone 3G met een i300 abonnement bij T-Mobile. Bij dit abonnement heb je onbeperkt 3G internet met een snelheid van 2 Mb/s Helaas klopt dit niet, met vol 3G bereik haal ik met speedtest resultaten van tussen de 0.3 en 0.6 Mb/s. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ligt er maar net aan.
1. of je al over de Fair Use Polici heen bent ( dan wordt je snelheid gehalveerd 2. drukte op het netwerk. |
|
|||
|
|||
Ik heb amper op 3G netwerk gezeten omdat het zo traag is, dus die Fair Use Policy heb ik bij lange na niet overgeschreven.
En er staat erg duidelijk bij T-Mobile dat het internet 2MB is dus als mijn internetsnelheid constant op zo'n 1/4 zit dan vind ik dat oplichterij. Zijn dat de enige 2 redenen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 internet langzaam of weg | HyperCube | iPhone algemeen | 1 | 11-01-11 22:22 |
Langzaam internet en geen 3G | Nielsz | Odido (T-Mobile) | 0 | 04-10-10 12:19 |
Internet heel langzaam, of soms geen verbinding | joost0312 | iPhone Apps | 15 | 19-08-10 19:26 |
3G Langzaam internet, oude sim? | phranck | iPhone algemeen | 1 | 06-07-09 17:15 |
Zeer langzaam internet op 3G | Niettie030 | iPhone algemeen | 6 | 04-11-08 21:32 |
|
|