//

Geen netewerk na val

Geen netewerk na val discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen! Gisteren heb ik me Iphone perongelijk hard laten vallen. Na veel krassen en een beschadigde achterkant deed hij het verder nog goed. Ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-04-09, 14:25
zwiggelbig zwiggelbig is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 13
Standaard Geen netewerk na val

Hallo iedereen!

Gisteren heb ik me Iphone perongelijk hard laten vallen. Na veel krassen en een beschadigde achterkant deed hij het verder nog goed. Ook had ik gewoon verbinding met T-mobile.

Maar sinds gisteravond is mijn verbinding met T-Mobile weg :|

Als ik nu opnieuw het netwerk inprobeer te stellen geeft hij steeds aan dat de verbinding niet mogelijk is.

Wat kan hier de oorzaak zijn? Wat is bijvooreeld beschadigd? En mijn Iphone is wel gejailbreakd dus als ik nou alles terugzet en me jailbreak dus weghaal is hij dan nog gewoon verzekerd? Heb een gewoon abbonement van T-mobile.

En even een vraag tussendoor: Als ik hem dus terugzet naar orginele firmware kan ik ook een backup maken van hoe me Iphone er nu uitziet met alle programma's?

Alvast bedankt!

Ramon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-04-09, 14:27
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Doe even je SIM er opnieuw in, wellicht dat dit mechanisme wat beschadigd is waardoor hij geen goed contact maakt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen service/zoeken provider na val Iphone 3gs jvanofferen iPhone algemeen 30 21-08-11 12:47
iPhone 3Gs problemen na val xmarloes iPhone algemeen 1 22-10-10 16:03
media bestanden verdwenen na val?? tillie74 iPhone algemeen 0 18-02-10 13:39
"Geen simkaart geinstalleerd" na val kai824 iPhone algemeen 3 31-01-10 14:01
dode pixels val of stootschade ?? ropvogels Odido (T-Mobile) 13 16-08-09 18:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:19.