iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Van Iphone Naar Iphone. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/33589-iphone-naar-iphone.html)

Elio 01-05-09 15:55

Van Iphone Naar Iphone.
 
Goedemiddag,


Ik vroeg me namelijk af of het mogelijk is om van de ene iphone(oude) naar de nieuwe(eigenlijk ook een oude..) alles over te zetten.

Dus met andere woorden, alle instellingen, contacten, programma's etc.. eigenlijk gewoon ALLES..


Alvast hartelijk bedankt!


Groeten E

RHCPeter 01-05-09 16:16

Ja dat kan. Eerst de oude iPhone synchroniseren met iTunes en dan de nieuwe herstellen met de backup van de oude :)

Elio 01-05-09 16:24

mm ja dat is het hem juist, kvind die backup nergens.. want als ik de oude iphone insteek vind ituns die uiteraard, en die nieuwe oude vind hij gewoon als ander toestel he..

Mja, ik zoek het wel uit :)

alvast bedankt!

Ok, dit mag mij dan toch eens uitgelegd worden aub.. Want ik kan nergens een optie vinden om een backup te maken en dan naar een andere iphone te zetten...

Ibby 01-05-09 18:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio (Bericht 282511)
Ok, dit mag mij dan toch eens uitgelegd worden aub.. Want ik kan nergens een optie vinden om een backup te maken en dan naar een andere iphone te zetten...

Start iTunes -> iPhone aansluiten.
Klik links op je iPhone.
Klik rechts onder op synchroniseren.

Iphone loskoppelen.
Nieuwe iPhone aankoppelen.
Dan zegt iTunes dat er al een iPhone is gesynchroniseerd met iTunes en heb je twee opties:
1) configureren als een nieuwe
2) herstellen van een bestaande iPhone backup. Je kunt dan zelfs de verschillende datums van synchronisatie kiezen. Kies hier altijd de laatste datum.
Je hebt dan alles terug, met uitzondering van Muziek en Apps geinstalleerd via Cydia.
Daar heb je eventueel het proggie AptBackup voor.

Hetzelfde doe je ook als je een nieuwe firmware installeerd.

Foxie21 08-07-10 11:30

alle gegevens van 3GS naar 3GS
 
Ik heb 3 weken geleden mijn iPhone voor herstel binnengebracht bij Mobistar (waar ik 'm vorig jaar kocht). Vandaag kreeg ik het bericht dat ie onherstelbaar is en dat ik een volledig nieuw toestel krijg. Mijn vraag is nu wat ik straks precies moet doen om alle gegevens (apps, foto 's, sms'jes, mails, muziek, ...) over te zetten naar die nieuwe iPhone? Ik heb wel van mijn vorig toestel een reservekopie gemaakt voor ik 'm binnenbracht.

Oh ja, nog dit: alles gaat gewoon van 3GS naar 3GS.

Nilzeh. 08-07-10 15:04

Is dit ook mogelijk als je al je gegevens wilt kopiëren van een iPod 2G (8 gig) naar een iPhone 3GS (16)?

paulT 08-07-10 17:46

Aansluiten op iTunes.
ALS hij de phone gevonden heeft, rechts klikken op de phone. Vervolgens kun je de vorige backup kiezen en herstellen.

Nilzeh. 08-07-10 18:24

Oke, danku :)

Foxie21 08-07-10 19:25

Bedankt!

Inmiddels goed gelukt!

paulT 08-07-10 19:51

Hoihoihoi.

Let op. Ik heb die fout ook gemaakt.
Laat het herstellen rustig zijn werk doen. Niet alvast pictogrammen van programma's gaan ordenen tijdens de synchronisatie want dan werken ze niet meer.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:55.