iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   3.0-2.2.1 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/33625-3-0-2-2-1-a.html)

shapezzz 03-05-09 01:42

Downgrade iPhone 3.0 to 2.2.1
----------------------------------------------------------


1. Attempt a restore of 2.2.1 in DFU Mode ( If you don`t know how to, look down at the text )

2. Get the iTunes error message.

3. Reset device

4. Launch QuickPwn

5. Press next and get past the first 3 steps.

6. Bam, phone is fixed.

EDIT: It does work, just tried. iPhones baseband will still be updated but 2.2.1 works fine on it.






Probeer bovenstaande, werkte bij mij ook ;)

pieterwillems 03-05-09 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz (Bericht 282882)
Downgrade iPhone 3.0 to 2.2.1
----------------------------------------------------------


1. Attempt a restore of 2.2.1 in DFU Mode ( If you don`t know how to, look down at the text )

2. Get the iTunes error message.

3. Reset device

4. Launch QuickPwn

5. Press next and get past the first 3 steps.

6. Bam, phone is fixed.

EDIT: It does work, just tried. iPhones baseband will still be updated but 2.2.1 works fine on it.






Probeer bovenstaande, werkte bij mij ook ;)

Ik krijg fout 13 :s

shapezzz 03-05-09 09:33

Kreeg ik ook maar na nogmaals de procedure te volgen lukte het wel en als je na de de foutmelding direct gaat jailbreaken gaat het ook weer werken.

Als je precies weet waarmee je bezig bent werkt het zo weer want die indruk krijg ik niet echt als ik dit onderwerp een beetje doorlees ;)

pieterwillems 03-05-09 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz (Bericht 282899)
Kreeg ik ook maar na nogmaals de procedure te volgen lukte het wel en als je na de de foutmelding direct gaat jailbreaken gaat het ook weer werken.

Als je precies weet waarmee je bezig bent werkt het zo weer want die indruk krijg ik niet als ik dit onderwerp een beetje doorlees ;)

oke hij is eindelijk aan het restoren.
op het einde gewoon aan quickpwn leggen en jailbraike? niet op de itunes foutmelding letten?

pieterwillems 03-05-09 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems (Bericht 282906)
oke hij is eindelijk aan het restoren.
op het einde gewoon aan quickpwn leggen en jailbraike? niet op de itunes foutmelding letten?

ik kreeg fout 1013
ik dee een reboot legde quickpwn aan maar die zij dat ik 15 sec alle 2knoppe moest indrukken, hierna zag quickpwn de iphone nog niet

pieterwillems 03-05-09 10:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems (Bericht 282908)
ik kreeg fout 1013
ik dee een reboot legde quickpwn aan maar die zij dat ik 15 sec alle 2knoppe moest indrukken, hierna zag quickpwn de iphone nog niet


quickpwn vind hem niet, hij zegt altijg pls reset your device
deed het al 5 keer

RHCPeter 03-05-09 10:32

Je moet niet quoten maar editten!

shapezzz 03-05-09 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pieterwillems (Bericht 282908)
ik kreeg fout 1013
ik dee een reboot legde quickpwn aan maar die zij dat ik 15 sec alle 2knoppe moest indrukken, hierna zag quickpwn de iphone nog niet

Klopt en als je dat dan doet en de 1e 3 stappen in QuickPWN doorloopt en dat programma dan sluit en iTunes eventueel ook even opnieuw start dan moet ie het uiteindelijk weer gaan doen, gewoon een paar keer proberen ;)

En inderdaad gebruik die Edit knop wat meer zodat deze draad mooi overzichtelijk blijft ;)

pieterwillems 03-05-09 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shapezzz (Bericht 282916)
Klopt en als je dat dan doet en de 1e 3 stappen in QuickPWN doorloopt en dat programma dan sluit en iTunes eventueel ook even opnieuw start dan moet ie het uiteindelijk weer gaan doen, gewoon een paar keer proberen ;)

En inderdaad gebruik die Edit knop wat meer zodat deze draad mooi overzichtelijk blijft ;)

Het is eindelijk gelukt:) allemaal bedankt voor de hulp!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:06.