//

Fade niet goed in

Fade niet goed in discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb mijn iPhone 3G nu bijna 3 weken, maar nu ben ik tegen een paar kleine dingetjes aangelopen. Als ik de iPhone ontgrendel, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-05-09, 10:31
Nash Nash is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 17
Standaard Fade niet goed in

Hallo,

Ik heb mijn iPhone 3G nu bijna 3 weken, maar nu ben ik tegen een paar kleine dingetjes aangelopen. Als ik de iPhone ontgrendel, fade ie van wat donkerder beeld in naar duidelijk helder beeld, zoals iedereen weet. Soms gebeurt dit niet bij mij. Dan blijft ie op het donkere beeld hangen. Volgens mij als ik dan lang wacht fade ie alsnog in naar het heldere beeld. Vreemd?

Nog iets. Als ik met m'n iPhone heb gespeeld, en dan de toetsen wil vergrendelen dan zie je 'm dus wegspringen naar het vergrendelscherm. Dat ziet er soms ook erg raar uit. Beetje storingachtig ofzo. Iemand hier ervaring mee?

Dank alvast!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-05-09, 10:39
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Probeer eens een restart van je iPhone, kan zijn dat er behoorlijk wat processen lopen die de boel een beetje lopen te vertragen. Even HOME+powerbutton indrukken totdat Apple logo verschijnt.
  #3  
Oud 06-05-09, 10:45
Nash Nash is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 17
Standaard

Oke dank je voor de tip. Heb 'm uitgezet en opnieuw aangezet. Weet nog niet of het infaden nu wel goed werkt, maar dat storingachtige is er wel nog steeds.
  #4  
Oud 06-05-09, 10:53
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Kun je 'storingachtig' iets preciezer omschrijven?
  #5  
Oud 06-05-09, 12:51
BasiX BasiX is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 52
Standaard

Dat "faden" komt gewoon omdat de lichtsensor alleen actief is wanneer je de iPhone ontgrendeld. Dan kijkt 'ie wat de lichtsterkte is en past zich daar op aan. Ga maar is naar Instellingen > Helderheid en zet "Pas automatisch aan" op uit. Dan is het faden verdwenen. Het ligt dus aan de lichtsterkte op het moment dat je je iPhone aan zet.
  #6  
Oud 06-05-09, 19:35
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Misschien heb je er ook nog een hoes omheen die voor de sensor zit?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #7  
Oud 07-05-09, 12:29
Nash Nash is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BasiX Bekijk bericht
Dat "faden" komt gewoon omdat de lichtsensor alleen actief is wanneer je de iPhone ontgrendeld. Dan kijkt 'ie wat de lichtsterkte is en past zich daar op aan. Ga maar is naar Instellingen > Helderheid en zet "Pas automatisch aan" op uit. Dan is het faden verdwenen. Het ligt dus aan de lichtsterkte op het moment dat je je iPhone aan zet.
Oke, super. Heb het uitgezet. Lijkt te werken. Echt hartelijk bedankt!

Dat storingsscherm. Hmm ik ga het proberen uit te leggen:

Als ik dus klaar ben m'n iPhone unlock ik 'm, door bovenop dat kleine knopje te drukken. Dan verspringt ie naar een zwart scherm he. Nou als ie dan verspringt naar het zwarte scherm gebeurt dat nogal wazig. Hij verspringt niet soepel, gaat wel naar zwart, maar er komt nog een soort schokkerige streep in beeld. Best wazig. Beetje net zoals een tv van vroeger ofzo. Weet niet of het erg is, dus daarom dat ik er wel even naar vraag hier.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Fade in fade out.. hoe te krijgen op iphone/ipod??? Galli Muziek, foto & video 3 22-08-10 21:06
iPhone: Wie kan me helpen ! Ik krijg mijn iphone niet meer goed aan, jailbreak is niet gelukt jevousaime3 Jailbreak 4 27-10-09 17:34
homeknop reageert niet meer + gesprekken niet goed thereal iPhone algemeen 5 10-11-08 11:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:18.