//

[OS3.0b5] Visual Voicemail APN settings

[OS3.0b5] Visual Voicemail APN settings discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn excuses als deze vraag al eens is gesteld, maar ik kon hem helaas met zoeken en google niet vinden... Enkele maanden geleden heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-05-09, 11:43
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard [OS3.0b5] Visual Voicemail APN settings

Mijn excuses als deze vraag al eens is gesteld, maar ik kon hem helaas met zoeken en google niet vinden...

Enkele maanden geleden heb ik mijn iPhone 3G gekregen; ik had toen een FLEX abbonement. Nu heb ik een i150, alleen krijg ik Visual Voicemail niet geactiveerd. Ik krijg wel het configuratie-scherm, moet een wachtwoord kiezen,maar bij opslaan geeft hij 'Voicemail niet beschikbaar'.
Ik heb ook al mijn voicemail via de site aan- en uitgezet, maar dit gaf geen resultaat. ook opnieuw opstarten had geen effect.

ik VERMOED dat de APN niet goed staat; ik heb iPhone OS 3.0 beta 5, en bij 'algemeen' -> 'netwerkinstellingen' staat bij 'Visual Voicemail' als APN: 'Internet'.

Alvorens ik naar T-Mobile ben, vroeg ik mij af of iemand die ook OS 3.0 Beta 5 heeft kan zien wat de APN-instellingen voor Visual voicemail zijn.

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-09, 12:03
Malork's schermafbeelding
Malork Malork is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Landgraaf
Berichten: 178
Stuur een bericht via MSN naar Malork
Standaard

Probleem opgelost. Heb de APN ingesteld op 'voicemail' en moest blijkbaar nog een keer handmatig naar 1233 bellen om alles door te lopen. het werkt nu iig. (en daar heb ik gisteren dan uren naar gezocht.......)

Hier kan een slotje op wat mij betreft!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
voicemail uitschakelen en instellen op Visual Voicemail sporting65 iPhone algemeen 11 15-10-10 21:05
APN settings MMS Wijcky iPhone algemeen 2 13-03-10 19:40
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak mac-fan Odido (T-Mobile) 2 12-11-09 21:36
iPhone: Missing mogelijkheid om APN settings in te stellen dreamersteps Jailbreak 5 12-11-08 10:34
Visual Voicemail doet het niet: Voicemail Unavailable oscar Odido (T-Mobile) 2 04-09-08 21:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:48.