iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Vergrendelen Iphone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/33974-vergrendelen-iphone.html)

john wings 10-05-09 21:05

Vergrendelen Iphone
 
Bestaat er een mogelijkheid om het vergrendelen van de Iphone te voorkomen maar toch het scherm uit te schakelen?
Wanneer ik de autolock uitzet blijft het scherm constant aanstaan

iMario 10-05-09 21:06

Vergrendelen voorkomen maar het scherm moet wel uitstaan. :confused:

Rasz 10-05-09 21:12

@ iMario, ik denk dat hij bedoelt dat het scherm wel uit gaat zodat er niks meer kan gebeuren, maar zodra je m wil gebruiken m niet hoeft te "ontgrendelen".
Maar het gene wat hij wil, daar is juist het vergrendelen voor bedacht..

iMario 10-05-09 21:13

Inderdaad. Dan zou dus het vergrendelscherm verwijderd moeten worden, niet bepaald handig.

john wings 10-05-09 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 285291)
Inderdaad. Dan zou dus het vergrendelscherm verwijderd moeten worden, niet bepaald handig.

Ik wou gewoon een meervoudige timer laten lopen maar dit gaat alleen als de Iphone niet vergrendeld is. En het scherm dat constant blijft aanstaan kost batterij, vandaar mijn vraag. Maar aan de reacties hier te horen zal het niet mogelijk zijn. Ik vind het nu zelf niet zo'n raar idee dat wanneer ik op de homeknop duw, ik direct op mijn eerste scherm terecht kom zonder te moeten unlocken.

iMario 10-05-09 21:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john wings (Bericht 285304)
Ik wou gewoon een meervoudige timer laten lopen maar dit gaat alleen als de Iphone niet vergrendeld is. En het scherm dat constant blijft aanstaan kost batterij, vandaar mijn vraag. Maar aan de reacties hier te horen zal het niet mogelijk zijn. Ik vind het nu zelf niet zo'n raar idee dat wanneer ik op de homeknop duw, ik direct op mijn eerste scherm terecht kom zonder te moeten unlocken.

Je kan wel je com.apple.springboard.plist aanpassen naar hogere Auto-Lock tijd, maar kortere Auto-Dim tijd. (Staat in /var/mobile/Library/Preferences).
Code:

<key>SBAutoDimTime</key>
        <integer>AANPASSEN</integer>
        <key>SBAutoLockTime</key>
        <integer>AANPASSEN</integer>

Voorbeeld:
Code:

<key>SBAutoDimTime</key>
        <integer>10</integer> (10 seconden)
        <key>SBAutoLockTime</key>
        <integer>99999999</integer> (deze mag je zelf uitrekenen ;))


john wings 11-05-09 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario ii (Bericht 285307)
Je kan wel je com.apple.springboard.plist aanpassen naar hogere Auto-Lock tijd, maar kortere Auto-Dim tijd. (Staat in /var/mobile/Library/Preferences).
Code:

<key>SBAutoDimTime</key>
    <integer>AANPASSEN</integer>
    <key>SBAutoLockTime</key>
    <integer>AANPASSEN</integer>

Voorbeeld:
Code:

<key>SBAutoDimTime</key>
    <integer>10</integer> (10 seconden)
    <key>SBAutoLockTime</key>
    <integer>99999999</integer> (deze mag je zelf uitrekenen ;))


en met welk programma doe ik dit best: ik gebruik iphonebrowser om in mijn iphone te komen, maar ik zie niet direct hoe ik het hiermee kan doen.
edit: ondertussen even rondgekeken op het forum en al het een en ander gevonden: toch bedankt voor de hulp.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:26.