//

scherm defect?

scherm defect? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone (2G 8GIG USA) heeft precies ook een probleem :s Tot vrijdag: Alles werkte al anderhalf jaar perfect. Nu haal ik mijn iphone tijdens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-05-09, 11:14
frangipaneman frangipaneman is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 48
Standaard scherm defect?

Mijn iphone (2G 8GIG USA) heeft precies ook een probleem :s

Tot vrijdag: Alles werkte al anderhalf jaar perfect. Nu haal ik mijn iphone tijdens de middagpauze op het werk even naar boven om mijn mails te bekijken. Ik duw op de homeknop maar geen beeld. Ik dacht dat de batterij plat was dus hang hem even aan de lader. Het scherm wordt wit en daarna valt het scherm uit. Ik krijg de iphone niet meer aan.
Blijven proberen maar niets hielp. Thuisgekomen hang ik mijn iphone aan de mac en die herkent hem meteen, ik kan muziek op de iphonezetten ed...

Ik probeer met een herstel en zet hem in DFU-mode (zonder dat ik iets zie op het scherm). Ik herstel de iphone maar het scherm geeft geen kik. Ik besluit mijn sim er uit te nemen en begin als een gek met de iphone te schudden (misschien slecht contact). Werkt niet. Na 5min probeer ik de home knop eens en de iphone start op... Hij werkt als tevoren dus ik enorm blij. 4u later blijkt dat het scherm opnieuw geen leven meer vertoond. Ik hang hem aan de mac en die zegt dat hij de inhoud van de iphone niet herkend en dat ik hem moet herstellen. Ik staak mijn pogingen

Zaterdagochtend ik sta op de iphone werkt dus nog steeds niet. Ik doe ene herstel maar niets... Ik zet hem uiteindelijk terug in het dock en opeens verschijnt het appeltje. Ik kan terug een paar uur werken en daarna valt hij weer uit.

Gisteren hetzelfde probleem. Soms werkt hij, soms valt hij uit... Als hij aan pc of mac hangt krijgt hij 5min connectie en kan ik via itunes alles doen als tevoren en dan verdwijnt hij opeens weer voor enkele minuten van itunes...

Ik heb het probleem gemeld bij AZrepair en zij zeggen dat het scherm moet vervangen worden. Ik hoop dat dit werkt maar ik versta niet waarom mijn iphone dan telkens vraagt om te herstellen na een crash van het scherm en waarom hij soms connectie geeft met itunes en dat de connectie dan soms uitvalt :s.

Reacties? Ervaringen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
half defect scherm (geen galsbreuk) dsimons iPhone algemeen 2 06-07-09 14:39
Deel van mijn SCHERM SOMS DEFECT Xavi_@ iPhone algemeen 2 20-09-08 18:17
gedeelte scherm defect igregnl Archief 1 28-08-08 15:15
iPhone witte strepen in opstart scherm, defect kan niet scrollen niks werkt!!?? iMario Unlock [archief] 1 20-04-08 01:50
Scherm defect??? necarten Unlock [archief] 7 14-04-08 22:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:31.