//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @sandertjuh89 Vandaag het slechte bericht van Macrepair gekregen dat zowel het moederbordje als de batterij naar de filistijnen zijn. Het kan natuurlijk zo zijn dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #221  
Oud 02-02-10, 22:03
Applecase Applecase is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 13
Angry

@sandertjuh89

Vandaag het slechte bericht van Macrepair gekregen dat zowel het moederbordje als de batterij naar de filistijnen zijn. Het kan natuurlijk zo zijn dat het moederbord de batterij volledig heeft leeg getrokken, maar goed. Het ding is helaas zo dood als een pier.
En dat vind ik (genuanceerd) bijzonder vervelend. Hij was 5 maanden oud, zo koelt de liefde voor Apple in het algemeen en iPhones in het bijzonder hard af. Bovendien dacht ik met een legale in Italië zelf gescoorde iPhone goed af te zijn, tot ik er achter kwam dat op alleen de iPhone géén wereldwijde garantie zit. &$@&# €600 down the drain. Geld uitgeven vind ik helemaal niet erg, maar op deze manier is het wel minder leuk. Ik vrees dat de beste remedie is dat er maar snel een nieuwe moet komen en dat ik het hele akkefietje maar moet vergeten. Maar daar gaan nog wel een paar dagen overheen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #222  
Oud 03-02-10, 00:17
sandertjuh89 sandertjuh89 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Applecase Bekijk bericht
@sandertjuh89

Vandaag het slechte bericht van Macrepair gekregen dat zowel het moederbordje als de batterij naar de filistijnen zijn. Het kan natuurlijk zo zijn dat het moederbord de batterij volledig heeft leeg getrokken, maar goed. Het ding is helaas zo dood als een pier.
En dat vind ik (genuanceerd) bijzonder vervelend. Hij was 5 maanden oud, zo koelt de liefde voor Apple in het algemeen en iPhones in het bijzonder hard af. Bovendien dacht ik met een legale in Italië zelf gescoorde iPhone goed af te zijn, tot ik er achter kwam dat op alleen de iPhone géén wereldwijde garantie zit. &$@&# €600 down the drain. Geld uitgeven vind ik helemaal niet erg, maar op deze manier is het wel minder leuk. Ik vrees dat de beste remedie is dat er maar snel een nieuwe moet komen en dat ik het hele akkefietje maar moet vergeten. Maar daar gaan nog wel een paar dagen overheen.
Oké dit is zwaar zuur Ik leef met je mee...
Ik hoop dat ik er beter vanaf kom ik heb hem wel in NL gekocht alleen er zit nu een jailbreak op en ik hoorde dat ze hem naar Apple hadden gestuurd....

Ik hoop dat ik mijn Iphone wel gewoon terug krijg ik hou je ervan op de hoogte

P.S. mijn Iphone was 6 dagen oud hiervoor een 3g nooit problemen mee gehad
  #223  
Oud 03-02-10, 07:10
StefV's schermafbeelding
StefV StefV is offline
• iOS 5.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Pdrecht
Berichten: 145
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StefV Bekijk bericht
Ik heb al diverse dingen geprobeerd Forced Reset enz.. Maar hij blijft niet opstarten..
Had MyWi en My3G geinstalleerd en dat liep allemaal erg lastig en langzaam dus had het er weer afgegooid. Daarna moest ik opnieuw opstarten en dat deed ik en toen is hij dus vast blijven lopen.. Wel flitst het scherm steeds sneller achter elkaar waarna het Apple logo weer komt.
Who knows what to do..?

Nou ik heb hem in DFU gegooit en ga nu maar herstellen weet niks anders te doen..
  #224  
Oud 03-02-10, 21:58
iindoaapje iindoaapje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

hee,
ik heb laatst een iphone gekocht,
kon gewoon in het menu zonder simkaart enz alleen toen wou ik hem gaan activeren met een t-mobile simkaart omdat degene waarvan ik hem heb gekocht zij dat dat moest (hij had er een t-mobile abbo op)
maar toen ik dat deed kon hij geen simkaart vinden en uiteindelijk kwam er te staan dat hij in herstel modus stond, ik heb wat rond gekeken en hem geprobeert op dfu stand te zetten en nu zegt hij dat de iphone niet kan worden herstelt en zie het scherm itunes met een pijl eronder en dan de usb kabel kan iemand me helpen?

het gaat om een 3g van 8gb ik weet niet of hij hem gejailbreaked heb of wat dan ook:S

gr
  #225  
Oud 04-02-10, 00:31
LJArnoud LJArnoud is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Tilburg
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar LJArnoud
Standaard

Goededag,

ik heb hetzelfde probleem als RobvanR: mijn iphone 3GS is dood.
Ook na harde reset en opladen helemaal niets: geen hangend apple-logo, niets!
Zelfs de computer ziet hem niet meer.
Iemand een idee, wat ik kan doen?
Hoe is het bij jou afgelopen RobvanR?
Gr, Arnoud
  #226  
Oud 04-02-10, 10:50
Berrie Berrie is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LJArnoud Bekijk bericht
Goededag,

ik heb hetzelfde probleem als RobvanR: mijn iphone 3GS is dood.
Ook na harde reset en opladen helemaal niets: geen hangend apple-logo, niets!
Zelfs de computer ziet hem niet meer.
Iemand een idee, wat ik kan doen?
Hoe is het bij jou afgelopen RobvanR?
Gr, Arnoud
als jij een 3gs hebt heb je nog garantie. Dus gewoon ff bij t-mobile langs gaan. En heb je hem uit het buitenland gehaald? Dan moet je gewoon ff bij een Apple winkel langs gaan. Garantie zit bij Apple namelijk verbonden aan je serienummer ...
  #227  
Oud 04-02-10, 10:58
Applecase Applecase is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 13
Standaard

Dat laatste kun je gevoeglijk vergeten. Garantie van de iPhone loopt tot de grenzen van het land van oorspronkelijke aankoop. Nederlandse aanbieders van buitenlandse iPhones kunnen zélf wel garantie geven. Maar als je hem zelf hebt gehaald in Italië, Tjechië of in het gunstigste geval België dan moet je er mee terug naar het land van oorsprong.
  #228  
Oud 04-02-10, 11:06
Berrie Berrie is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 37
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Applecase Bekijk bericht
Dat laatste kun je gevoeglijk vergeten. Garantie van de iPhone loopt tot de grenzen van het land van oorspronkelijke aankoop. Nederlandse aanbieders van buitenlandse iPhones kunnen zélf wel garantie geven. Maar als je hem zelf hebt gehaald in Italië, Tjechië of in het gunstigste geval België dan moet je er mee terug naar het land van oorsprong.
oh ik dacht dat dat niet uit maakte. Weer wat geleerd . Maar als je applecare heb, dan heb je wel in "elk land" garantie toch?

Laatst gewijzigd door Berrie; 04-02-10 om 11:13.
  #229  
Oud 04-02-10, 14:14
Remypas Remypas is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard

Weet iemand hoe je kan controleren of de iPhone "Dead" is als gevolg van een defecte batterij.
Ik heb net de iPhone (2g) opengemaakt en de batterij eruit gehaald.
Bij oude telefoons werkt de telefoon altijd (sommmige dan) als de oplader er wel in zit en de batterij niet.
Is dit bij de iPhone het geval?
Is er een manier om te controleren of het echt de batterij is?
  #230  
Oud 04-02-10, 16:09
Applecase Applecase is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 13
Standaard

Met een nieuwe batterij waarvan je zeker weet dat die vol is? Of met de huidige batterij waarmee je na het opladen de afgegeven spanning meet met een multimeter. Als dat veel te weinig of niets is weet je ook dat je batterij met pensioen is.
  #231  
Oud 04-02-10, 19:32
Remypas Remypas is offline
• iOS 8.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 127
Standaard

Hmm, precies goed..... 3,7v
Dat is slecht nieuws dus?
  #232  
Oud 12-02-10, 02:15
richphoneless richphoneless is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard iPhone start niet meer op :(

Ik heb een Iphone 3G 16 GB, de laatste versie firmware was 3.1.2.
Aangezien ik de telefoon al langer dan een jaar heb, heb ik het telefoonnummer gebeld van t-mobile om deze te unlocken. Dit ging allemaal prima en een uurtje later was de telefoon geunlocked. Itunes gaf daarna direkt aan dat er een nieuwe update was, 3.1.3. Ik dacht, laat ik deze maar installeren dan is de telefoon weer helemaal bij. Helaas na de update ging de telefoon uit en begonnen de problemen. Aan, uit, niks helpt. Geen logo of wat dan ook maar te zien. Als ik de telefoon aan mijn PC koppel start Itunes wel op en zegt dat hij in recovery mode is. Dus ik op herstellen klikken. En ja, het scherm wordt even wit en ik zie een wit appeltje met het bekende progress metertje. Na de update helaas weer hetzelfde, scherm uit. Met geen mogelijkheid aan te krijgen. Geprobeerd hem te resetten, ook niet. Krijg verder niks op het scherm alleen als ik hem aan de pc hang en een herstel uitvoer..
Iemand nog een oplossing?

Laatst gewijzigd door richphoneless; 12-02-10 om 02:19.
  #233  
Oud 12-02-10, 08:31
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

probeer hem eens te herstellen in DFU mode.
  #234  
Oud 12-02-10, 14:05
richphoneless richphoneless is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje Bekijk bericht
probeer hem eens te herstellen in DFU mode.
Hi, ik heb dit ook al geprobeerd, alleen was ik benieuwd of bij een recovery in DFU modus het display ook het apple logo met progress meter laat zien of helemaal zwart blijft?
  #235  
Oud 12-02-10, 16:18
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

volgens mij bleef ie in DFU zwart.,maar pin me er niet op vast .
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #236  
Oud 13-02-10, 11:29
sandertjuh89 sandertjuh89 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 15
Standaard

Hallo mensen
Vanochtend na een goed avondje stappen ontwaakt
En daar staat moeder aan het bed.. heb een pakketje voor je..
Met een katerend hoofje open maken... ZIE DAAR.... EEN GLOED NIEUWE IPHONE
Met kaartje van APPLE erbij

Voor de gene die niet weten waarom ik mijn iphone nieuw krijg.... De mijne wilde niet meer aan etc deed niks meer was 6 dagen oud... Verzekering gebeld 2 weken moeten wachten tot ze hem kwamen ophalen. Toen maar naar Belcompany gebracht daar ook 2 weken laten weg kwijlen werd ook niet opgehaald de ene keer TNT de andere keer een storing... Toen zelf maar opgestuurd 2 weken moeten wachten... belletje gepleegd 0900 nummer 0.55 cent per minuut..

Ja hij is naar Apple gestuurd:|
Dat was slikken want er zit een jailbreak op
Maar ze hebben dat blijkbaar niet kunnen vinden dus ik ben nu weer de gelukkige eigenaar van een nieuwe 3gs
  #237  
Oud 14-02-10, 19:58
Dries94 Dries94 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Unhappy iphone start niet meer op

Hallo,

Ik heb dringend hulp nodig! Ik heb het volgende probleem. Ik was op mijn iPhone op facebook en er waren een aantal problemen dus verwijder ik facebook en ga naar de app store om het opnieuw te downloaden, maar daar staat dat het al geïnstalleerd is dus doe ik voor de zekerheid een reboot, maar toen ik hem toen terug wilde opstarten, kreeg ik even het apple logo, maar dat viel toen weg!

iTunes reageert ook niet op mijn iPhone!

  #238  
Oud 14-02-10, 20:01
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Doe even een harde reset en als dat niet helpt kan je je iPhone in DFU zetten en herstellen met iTunes. Beide begrippen zijn te vinden in de wiki
  #239  
Oud 14-02-10, 20:07
Dries94 Dries94 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

dit werkt allebei niet! andere opties?
  #240  
Oud 14-02-10, 21:51
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Samengevoegd

Kijk even dit topic door Dries, staan meerdere ervaringen in gepost.
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:06.