//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet echt niet wat ik moet doen niets werkt! hij reageert gewoon niet! Ik druk de powerknop in en dan krijg ik eventjes het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 14-02-10, 22:06
Dries94 Dries94 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik weet echt niet wat ik moet doen niets werkt! hij reageert gewoon niet! Ik druk de powerknop in en dan krijg ik eventjes het apple-logo en dan een paar seconden later valt het scherm gewoon uit! Ik krijg geen beginscherm!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 15-02-10, 08:57
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

DFU al geprobeert ¿¿
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #243  
Oud 15-02-10, 13:07
Pauller Pauller is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik heb zojuist de laatste update op mijn Iphone (3g) geinstalleerd en hij is helemaal vastgelopen. Op het scherm staat dat ik m aan Itunes moet koppelen maar Itunes herkend de telefoon niet. Alles geprobeerd, resetten, even aan het stopcontact gehangen, niks werkt. Iemand ideeën?
  #244  
Oud 15-02-10, 13:07
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pauller Bekijk bericht
Ik heb zojuist de laatste update op mijn Iphone (3g) geinstalleerd en hij is helemaal vastgelopen. Op het scherm staat dat ik m aan Itunes moet koppelen maar Itunes herkend de telefoon niet. Alles geprobeerd, resetten, even aan het stopcontact gehangen, niks werkt. Iemand ideeën?
Zet je iPhone in DFU en herstel hem dan in iTunes.
  #245  
Oud 15-02-10, 13:10
Pauller Pauller is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 11
Standaard

En hoe zet ik m in DFU (en wat is het?).
  #246  
Oud 15-02-10, 13:11
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pauller Bekijk bericht
En hoe zet ik m in DFU (en wat is het?).
Onze wiki weet alles
  #247  
Oud 15-02-10, 13:12
Pauller Pauller is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 11
Standaard

Ah ok, ga ik daar mee aan de slag. Bedankt!

EDIT
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Zet je iPhone in DFU en herstel hem dan in iTunes.
Ik heb DFU geprobeerd maar Itunes vindt m gewoon niet, het scherm uit stap 3 verschijnt niet. Zo irritant, dit gebeurt elke keer bij updates. Ben ik m zo weer een week kwijt.


Laatst gewijzigd door WDS001; 15-02-10 om 13:25.
  #248  
Oud 15-02-10, 13:23
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

DFU werkt altijd, dus blijf proberen
  #249  
Oud 15-02-10, 13:47
Pauller Pauller is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 11
Standaard

Het werkt dus niet of ik doe wat verkeerd. Mn computer maakt wel het geluid dat ie iets vind maar er gebeurd verder niks.
  #250  
Oud 16-02-10, 18:18
raz000r raz000r is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 9
Standaard

Hey mensen, sorry als ik erover heen heb gekeken, maar mijn fout zie ik nergens bij staan, mn iphone start niet meer op, krijg enkel het appeltje heel even te zien, maar dat appeltje verwijnt weer direct, heb het met de home knop geprobeerd, de on/off knop, allebij gelijk , alles... Ook vind mn pc de iphone niet meer dus ik kan niets terugzetten in fabrieksmode ofzo.. Heb hem aan de adapter aangesloten maar werkt ook niet, de iphone was gewoon vol vanmorgen.. Toen ik een app wilde opstarten viel die ineens uit en toen kreeg ik hem niet meer aan :/ Iemand een idee wat ik kan proberen of doen? Bvd,

Danny!
  #251  
Oud 16-02-10, 18:25
Smoothmold Smoothmold is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raz000r Bekijk bericht
Hey mensen, sorry als ik erover heen heb gekeken, maar mijn fout zie ik nergens bij staan, mn iphone start niet meer op, krijg enkel het appeltje heel even te zien, maar dat appeltje verwijnt weer direct, heb het met de home knop geprobeerd, de on/off knop, allebij gelijk , alles... Ook vind mn pc de iphone niet meer dus ik kan niets terugzetten in fabrieksmode ofzo.. Heb hem aan de adapter aangesloten maar werkt ook niet, de iphone was gewoon vol vanmorgen.. Toen ik een app wilde opstarten viel die ineens uit en toen kreeg ik hem niet meer aan :/ Iemand een idee wat ik kan proberen of doen? Bvd,

Danny!
Hey Danny,

Ik heb ook hetzelfde probleem. Echter, bij opstarten blijf ik het appeltje zien maar daar stopt het starten bij. Hij wordt ook niet herkend door mijn computer. Het gebeurde trouwens toen ik zag dat ik geen bereik meer had vreemd genoeg, ik heb hem toen uitgezet en wilde hem opnieuw opstarten. Echter, toen liep die vast.

Wie heeft hier ook ervaring mee en weet een mogelijke oplossing?
  #252  
Oud 16-02-10, 18:27
raz000r raz000r is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 9
Standaard

Jah erg is het, hopelijk is die niet kapot... Zou super zijn als iemand een oplossing weet =)
  #253  
Oud 16-02-10, 19:29
raz000r raz000r is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Smoothmold Bekijk bericht
Hey Danny,

Ik heb ook hetzelfde probleem. Echter, bij opstarten blijf ik het appeltje zien maar daar stopt het starten bij. Hij wordt ook niet herkend door mijn computer. Het gebeurde trouwens toen ik zag dat ik geen bereik meer had vreemd genoeg, ik heb hem toen uitgezet en wilde hem opnieuw opstarten. Echter, toen liep die vast.

Wie heeft hier ook ervaring mee en weet een mogelijke oplossing?

Hij is nu aan het recoverren, werkt met dit:

https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html

Zal nu wel van OS 3.0 naar 3.1 nog iets gaan, dus zal ik opnieuw moeten jailbreaken, maarja als mn phone het maar weer doet, hij doet iig weer iets, meer als toennet, moet werken, je moet wel echt precies 10 seconden ongeveer doen zodat je die popup krijgt, en vergeet niet je itunes te openen ! Succces!
  #254  
Oud 16-02-10, 22:51
Smoothmold Smoothmold is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door raz000r Bekijk bericht
Hij is nu aan het recoverren, werkt met dit:

https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html

Zal nu wel van OS 3.0 naar 3.1 nog iets gaan, dus zal ik opnieuw moeten jailbreaken, maarja als mn phone het maar weer doet, hij doet iig weer iets, meer als toennet, moet werken, je moet wel echt precies 10 seconden ongeveer doen zodat je die popup krijgt, en vergeet niet je itunes te openen ! Succces!
Gozer, super bedankt man! Hij is ook bezig met alles opnieuw installeren. Echt beter! Thx
  #255  
Oud 16-02-10, 23:32
Smoothmold Smoothmold is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 7
Standaard

Yo raz000r, hij doet het weer hoewel ik hem inderdaad ook moet jailbreaken. Heb dat eerst laten doen door iemand. Weet jij hoe dat moet?
  #256  
Oud 18-02-10, 11:36
sentmen sentmen is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 144
Stuur een bericht via MSN naar sentmen
Standaard

Hallo,

Ik heb per ongelijk in ifile de map library verwijderd. Nu blijf je het apple logo zien en na een tijdje start hij opnieuw op. Ook is mijn home en sleep button kapot. Dus wordt het heel moeilijk om hem in recovery mode te zetten.

Ik heb hem geprobeert open te maken en een ijzerdraadje aan bijde kanten van de connector te doen. Dat werkt ook niet (mischien niet vaak genoeg geprobeert).

Hij gaat dus ook niet automatisch in recovery mode. Mijn vraag is: Wat kan ik nu doen om hem weer werkend te krijgen?

EDIT: Mijn pc herkent hem ook niet.

Laatst gewijzigd door sentmen; 18-02-10 om 12:06. Reden: staat er al:)
  #257  
Oud 21-02-10, 17:58
Frenz64 Frenz64 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Goed (of zoals later blijkt niet goed), zal niet de enige zijn die zich registreert omdat tie een probleem heeft....

Ff snel dan, ben een hardcore gebruiker van m'n 3Gs, niet jail broken, maar wel met heul veul appjes d'rop. Vanmiddag viel het me op dat de batterij maar op 32% stond, terwijl die de avond ervoor nog vol geladen was en nooit problemen kende, en dat de behoorlijk warm was. Hen er niets bijzonders mee gedaan en de batterij kon je bijna zien teruglopen, binnen een halfuur stond tie op 8% en toen heb ik 'm bij degene bij wie ik was aan een laptop gehangen. Daar gaf hij nog wel het laadsymbool, maar er kwam niets bij. Terug thuis (batterij inmiddels op 2%) vanalles geprobeerd maar hij ging echt uit. Originele lader, originele kabel, in de wandcontactdoos, aan de laptop, hij geeft geen sjoege meer, geen rood laadsymbooltje, 10 sec on/off en home knop gedaan (meerdere malen), maar het scherm blijft zwart. Allle forii afgestruind, maar niet echt een vergelijkbaar issue tegengekomen, helaas.

Begin het vermoeden te krijgen dat de accu overleden is, iemand zinnig commentaar?

oh ja, m'n handen beginnen te ook te trillen, kent u dat?

Laatst gewijzigd door Frenz64; 21-02-10 om 18:00.
  #258  
Oud 22-02-10, 00:43
phoontje phoontje is offline
• iOS 7.0.1
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 43
Standaard

na update met de nieuwste software vandaag deed mijn iphone helemaal niets meer.
Na de hele dag op 5 verschillende computers te hebben geprobeerd om de iphone weer te herstellen in fdu in recovery eigenlijk alles wat ik kon vinden .bleef hij fout 14 of 1604 aangeven!
Ik heb met de handen in het haar Pro assist gebeld en deze hebben hem opgehaald.
Nu ben ik hem kwijt!
Ik hoop echt dat het snel tot een oplossing komt.
Ik probeer nu om te gaan met een samsung corby.
Dat is even leuk vooral omdat ik nog een reserve 3 g heb
Maar die moet ik ook eerst weer aan de praat krijgen.

Sorry eigenlijk stel ik geen vraag en geef ik geen antwoord
maar is het meer het luchten van mijn hart.

alle lof voor pro assist!
na andehalve week mijn iphone weer keurig terug!!

Laatst gewijzigd door phoontje; 05-03-10 om 22:23. Reden: gemaakt!
  #259  
Oud 22-02-10, 07:05
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frenz64 Bekijk bericht
Goed (...) kent u dat?
Ik zou toch nog eens proberen hem een tijd (!) aan de wandcontactdoos te hangen. Blijkt vaker dat ie dan alsnog weer start.
En anders zal er inderdaad een accuprobleem zijn...
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #260  
Oud 22-02-10, 11:09
Frenz64 Frenz64 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Daar heeft tie de hele nacht aan gehangen, en nog steeds zo dood als een pier. Gegeven het feit dat m´n 3Gs van aug ´09 is, zal het wel een garantiegeval worden. Maar ja, ben´m wel een tijd kwijt....

Als het alleen de accu is, kan ik ´m dan niet beter naar A-Mac in Utecht brengen, ipv naar Belcompany die 'm waarschijnlijk opsturen (ik las ergens dat een nieuwe accu maar Eur 15 is).

[update] A-Mac helpt alleen als tie daar gekocht is, Belcompany ingeleverd: 2 tot 3 weken (reken op 3, dan valt 't mss mee, zegt ze, jaja)

Laatst gewijzigd door Frenz64; 22-02-10 om 14:53. Reden: update
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:53.