iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone start niet meer op - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/34055-iphone-start-niet-meer-op-verzameltopic.html)

ButcherJF 22-02-10 07:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frenz64 (Bericht 419103)
Goed (...) kent u dat?

Ik zou toch nog eens proberen hem een tijd (!) aan de wandcontactdoos te hangen. Blijkt vaker dat ie dan alsnog weer start.
En anders zal er inderdaad een accuprobleem zijn...

Frenz64 22-02-10 11:09

Daar heeft tie de hele nacht aan gehangen, en nog steeds zo dood als een pier. Gegeven het feit dat m´n 3Gs van aug ´09 is, zal het wel een garantiegeval worden. Maar ja, ben´m wel een tijd kwijt....

Als het alleen de accu is, kan ik ´m dan niet beter naar A-Mac in Utecht brengen, ipv naar Belcompany die 'm waarschijnlijk opsturen (ik las ergens dat een nieuwe accu maar Eur 15 is).

[update] A-Mac helpt alleen als tie daar gekocht is, Belcompany ingeleverd: 2 tot 3 weken (reken op 3, dan valt 't mss mee, zegt ze, jaja)

vikash87 26-02-10 04:01

WIE-O-WIE kan mij helpen ?!?!?!?!
 
Hallo,

Ik heb een 3g 16gb, Werk er al een jaar perfect mee tot vandaag.
Ik haalde hem uit m'n broekzak en hij deed helemaal niets meer. Dus ik gelijk Power en home knop ingedrukt houden om hem te resetten, helaas werkte dit niet. Eenmaal thuis aangekomen dacht ik en via itunes wel aan de praat te krijgen, maar ook helaas geen resultaat.

Als ik hem aan de oplader in het stopcontact doe dan komt er alleen een logo van apple in beeld, maar geen batterij wat ik normaal wel zie. verder is het raar dat itunes hem niet herkent, echter pas als ik hem aan itunes aansluit dan gloeit ook het apple logo op me iphone op maar er gebeurd niets, als ik hem in dfu modus probeer te zetten dmv 10sec power en home, en daarna 10 sec home, dan ziet itunes hem wel, vervolgens vraagt itunes om een herstel te maken omdat de tel. in herstelmodus staat. als ik dit doe dan krijg ik foutcode 23 (een onbekende probleem is opgetreden).

Verder heb ik al zoveel mogelijk geprobeerd, ook met handmatig herstel dmv shift-herstellen in itunes maar ook dan krijg ik foutcode 23:

ook met allerlei verschillende programma's zoals iliberty e.d. lukt het niet.
en wat ook raar is dat als ik het stekkertje uit me iphone trek dat hij dan gelijk uitvalt.

iemand enige idee???????

michaelpm 27-02-10 21:45

iphone gaat niet meer aan
 
hallo iedereen,

Ik heb al lang mijn iphone 3G 16 Gb en heb heel vaak een jailbreak uitgevoerd met de aplicatie, Redsn0w 0.8. 2 dagen geleden heb ik het weer uitgevoerd alleen ging er iets mis. ik heb redsn0w opgestart en alles gedaan wat er stond. (k heb firmware 3.0 gebruikt) vervolgens op het laatste scherm, ""downloading jailbreak software", bleef het cirkeltje doordraaien en gebeurde er niks. ik doe nu dit al meer dan 10 keer en er gebeurt niks???? :confused: ik heb het ook al met de aplicatie redsn0w 0.7.2 en 0.7.1 geprobeert, en heb hetzelfde resultaat.

kan iemand mij ajb helpen. Ik word er gek van :eek:

Timmeh_ 28-02-10 12:32

// Discussies samengevoegd.

Frenz64 03-03-10 14:04

Dusssss,

het verlossende telefoontje (kwam binnen op m'n Nokia 6210i, ouwe held)

Uw nieuwe 3Gs is binnen!

Geen commentaar overigens op wat er kaduuk was, alleen "geswapt"

affijn, ben lekker aan het restoren

Graziella 12-03-10 08:51

Beste mensen,

Mijn Iphone start niet meer op. Nadat ik geen bereik had heb ik m uitgezet, waarna ik m weer wilde aanzetten. Sindsdien zie ik slechts het Appleteken in beeld, gevolgd door Appleteken met denkteken ("zonnetje") waarna de telefoon uitflitst weer aangaat en het hele verhaal opnieuw begint. Hij kan niet meer opstarten.

Mijn telefoon is gejailbreaked met blackra1n en unlocked. Ik kan dus niet restoren want dat wordt de software automatisch geupdate naar 3.1.3 waar nog geen jailbreak en unlock voor is. Heeft iemand enig idee?

Ik hoor graag van jullie!

Groet

pasz89 13-03-10 00:17

Hmmmz.. Same problem.. Alleen maar Apple logo.

Ik ga hem snel in de verkoop doen.. Wat een *** systeem..

Half jaar gehad alleen maar problemen mee gehad.. ***** dingggg

sentmen 13-03-10 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Graziella (Bericht 425590)
Beste mensen,

Mijn Iphone start niet meer op. Nadat ik geen bereik had heb ik m uitgezet, waarna ik m weer wilde aanzetten. Sindsdien zie ik slechts het Appleteken in beeld, gevolgd door Appleteken met denkteken ("zonnetje") waarna de telefoon uitflitst weer aangaat en het hele verhaal opnieuw begint. Hij kan niet meer opstarten.

Mijn telefoon is gejailbreaked met blackra1n en unlocked. Ik kan dus niet restoren want dat wordt de software automatisch geupdate naar 3.1.3 waar nog geen jailbreak en unlock voor is. Heeft iemand enig idee?

Ik hoor graag van jullie!

Groet

Als je even hier op de faq kijkt zie je een lijst met alle firmware. Daar moet je even de goede firmware downloaden. Houdt dan de hele tijd de home button in als die uit staat en dan de usb kabel erin doen. Dan krijg je hem in herstel modus. Dat doe je door precies 10sec. op home+sleep knoppen te drukken. Dan moet je even naar iTunes gaan en dan op shift in drukken en dan op herstel te klikken. Dan kies je de firmware die je hebt gedownload.

Succes ermee.
Ik heb het zelf

LJArnoud 13-03-10 23:31

Hallo mensen,

omdat het ook fijn is, als men laat weten hoe "hun reddingsaktie" is afgelopen, hierbij mijn bericht:

Mijn iphone 3GS was echt "dood" (geen logo ofzo, hard reset dmv DFU was niet mogelijk: echt geen leven erin).
Soms lijkt een iphone dood, maar dan lukt het nog wel hem in DFU-mode te zetten (= harde reset) en vervolgens via iTunes te herstellen (zie diverse handleidingen hier op het forum).

Ik ben terug gegaan naar de winkel, waar ik hem gekocht had in België. Ik had hem namelijk nog geen jaar en op die manier nog garantie.
Zij hebben hem terug naar Apple gestuurd en daar zou hij gerepareerd zijn.
Dit doen ze echter (bijna) nooit. Dat kost Apple te veel tijd: meestal krijg je gewoon een nieuwe.
In mijn geval kreeg ik dus weer (na bijna 4 weken) een nieuwe 3GS, maar dan met de nieuwe firmware-versie 3.1.3 erop.. die helaas nog niet te jailbreaken is : (

Apple stuurde mij na afloop nog een e-mailtje om te vragen, hoe ik de "reparatie" had ervaren.
Ik heb daarom het idee, mocht je je iphone in België hebben gekocht, dat je in principe naar ieder apple-reseller in België kan gaan (omdat Apple in België geen officiële Apple-winkel heeft).
Er zit er één in Turnhout, maar daar heb ik niet zo'n hoge pet van op: onvriendelijk.
Die in Antwerpen, waar ik ooit eens binnen was gelopen, vond ik beter. (Deze zit onder de hoge toren aan het eind van de grote winkelstraat.)

Ok, ik hoop dat ik iemand hiermee verder heb kunnen helpen.
Ik persoonlijk vind dit de kracht van de iphoneclub: snelle hulp aan elkander!

Nou te hopen, dat die jailbreak voor 3.1.3 er snel komt! Zou het 3 april worden?

Graziella 14-03-10 15:08

Bedankt voor je reactie. Dit lukt helaas ook niet. (restoren naar goede firmware) This device isn't eligible....enz...

Balen!!

Fireball 15-03-10 21:49

Ik heb een 2G(uit de Vs) gejailbreaked en werkte prima. Tot ik de nieuwe versie(3.1.3) erop wilde zetten.Hij start alleen op in het "stekker"logo en ik kan openen en noodoproepen doen.Links staat wel T-Mobile en lijkt dus of hij een netwerk heeft.
Als ik hem aan de Pc hang, start wel Itunes op maar:DE SIMKAART IN DEZE IPHONE...etcEr zat v3.1.2 op maar ik weet niet wat er nu opzit omdat ik hem niet meer kan opstarten.Ik heb wel gedrukt op: Er is een nieuwe update....etc
Ik heb een hoop geprobeerd maar kennelijk nog niet alles want ik krijg hem niet aan de praat. Hopelijk wil en kan iemand mij hiermee helpen!!!!

Nog iets vreemds: Als ik met een andere phone naar de ipohone bel gaat deze wel over en werkt het wel!!
Dus ik heb alleen geen logo's van de verschillende toepassingen. Raar maar waar

denmen 16-03-10 17:20

reset
 
Hallo, hoe doe je een harde reset mijn iphone laat alleen het apple logo zien en verder niets.:confused:

Fireball 16-03-10 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fireball (Bericht 426784)
Ik heb een 2G(uit de Vs) gejailbreaked en werkte prima. Tot ik de nieuwe versie(3.1.3) erop wilde zetten.Hij start alleen op in het "stekker"logo en ik kan openen en noodoproepen doen.Links staat wel T-Mobile en lijkt dus of hij een netwerk heeft.
Als ik hem aan de Pc hang, start wel Itunes op maar:DE SIMKAART IN DEZE IPHONE...etcEr zat v3.1.2 op maar ik weet niet wat er nu opzit omdat ik hem niet meer kan opstarten.Ik heb wel gedrukt op: Er is een nieuwe update....etc
Ik heb een hoop geprobeerd maar kennelijk nog niet alles want ik krijg hem niet aan de praat. Hopelijk wil en kan iemand mij hiermee helpen!!!!

Nog iets vreemds: Als ik met een andere phone naar de ipohone bel gaat deze wel over en werkt het wel!!
Dus ik heb alleen geen logo's van de verschillende toepassingen. Raar maar waar


Toch zelf aan de praat gekregen. Eigenlijk een fluitje van een cent!!!!

glenn_lauw 23-03-10 20:44

Mijn iPhone wilt niet herstellen naar 3.1.2 ?
ik heb een iPhone 3GS met dezelfde problemen ( appeltje gaat niet weg)
ik heb al een reboot gedaan. Nu wil ik de iPhone wel herstellen naar 3.1.2 maar iTunes geeft aan dit niet te kunnen omdat de software niet geschikt is voor mijn toestel?
Weet iemand wat ik nu kan doen. Of mensen met dezelfde problemen ?

EDIT

Ik wilde hem herstellen naar custom firmware 3.1.2/7D11 die ik heb gedownload op een site

pasz89 23-03-10 21:42

RE:"
 
Ik weet niet of het ook bij jou helpt.. Ik dacht dat ik iets van 30 seconde me home button ingedrukt hield. Daarna kwam er een Itunes-USB logo daarna installeerde die hem opnieuw.

mvg

BjornD 24-03-10 20:36

ik heb een probleem soms valt mijn iphone gewoon uit, heleemal zqwart, aanzetten gaat niet, enkel wanneer ik de lock en menu toets tegelijkertijd induw start hij weer op

kai824 27-03-10 16:55

Hoi,

Vanmiddag in de stad gewoon muziek (podcast) geluisterd. Podcast was afgelopen, en toen heb ik hem gewoon in mijn zak laten zitten. Toen ik hem er uit haalde deed hij niks. Ik kreeg ook geen melding van batterij leeg ofso. Ik heb hem wel een paar keer laten vallen, en een keer van 2 meter hoog. Hij heeft het wel allemaal overleefd. Alleen de bovenkant is nu los, dus garantie zal ik wel niet meer krijgen. Aan de lader al geprobeerd, Heeft geen nut. Ik ga zo is proberen om DFU te doen.

Remypas 27-03-10 19:58

Vandaag, nadat ik mijn iPhone ter reparatie had aangeboden, een nieuwe iPhone ontvangen van T-mobile.
Ik was hier erg blij mee. Geen lader of zo erbij. Alleen een glimmend nieuwe iPhone in beschermend plastic.

Alleen het toestel gaat met geen mogelijkheid aan. Alles geprobeerd. DFU mode: Niets, Oplader: Niets, Netstroom: Niets

Ik heb een nieuwe "dode" iPhone gekregen.

Jammer genoeg was de winkel en de klantenservice toen al dicht.

Heeft iemand een idee wat ik verder nog kan proberen, behalve maandag terug naar de winkel.

Dat wordt weer een poos geen iPhone....

stefaaaan 28-03-10 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glenn_lauw (Bericht 429619)
Mijn iPhone wilt niet herstellen naar 3.1.2 ?
ik heb een iPhone 3GS met dezelfde problemen ( appeltje gaat niet weg)
ik heb al een reboot gedaan. Nu wil ik de iPhone wel herstellen naar 3.1.2 maar iTunes geeft aan dit niet te kunnen omdat de software niet geschikt is voor mijn toestel?
Weet iemand wat ik nu kan doen. Of mensen met dezelfde problemen ?

EDIT

Ik wilde hem herstellen naar custom firmware 3.1.2/7D11 die ik heb gedownload op een site

Ik heb precies hetzelfde.. Heb jij het al opgelost?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:17.