//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren zette ik men iphone uit maar dit duurde nogal lang dus heb ik hem uitgezet via de bovenste knop en de knop vanvoor ( ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #281  
Oud 02-04-10, 11:07
Playboy Playboy is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Antwerpen ( Belgie )
Berichten: 6
Standaard

Gisteren zette ik men iphone uit maar dit duurde nogal lang dus heb ik hem uitgezet via de bovenste knop en de knop vanvoor ( samen ingedrukt te houden )
Nu krijg ik men iphone niet verder dan het apple logo daarna valt deze terug uit !
Wat moet ik doen ? Mijn iPhone word ook niet meer herkend door mijn computer !
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 05-04-10, 19:52
Tunix Tunix is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 98
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Playboy Bekijk bericht
Gisteren zette ik men iphone uit maar dit duurde nogal lang dus heb ik hem uitgezet via de bovenste knop en de knop vanvoor ( samen ingedrukt te houden )
Nu krijg ik men iphone niet verder dan het apple logo daarna valt deze terug uit !
Wat moet ik doen ? Mijn iPhone word ook niet meer herkend door mijn computer !
Ik heb precies hetzelfde probleem sinds vandaag, somebody help!?

Ik ben hem nu dus aan het restoren. Maar het probleem is dat ik nu een geldige simkaart erin moet doen, die ik niet heb! Hij was namelijk gejailbreakt, hoe nu verder ?


EDIT: Ik krijg hem dus niet gejailbreakt, omdat sn0wbreeze verbinding met iTunes moet maken (wat niet lukt), en blackrain werkt niet...

Laatst gewijzigd door Tunix; 06-04-10 om 01:31.
  #283  
Oud 06-04-10, 11:27
haantje85 haantje85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 30
Standaard iPhone start niet meer

Hallo,

Ik heb echt jullie hulp nodig.
Gister liep mijn iPhone vast en na resetten start hij niet meer op? Hij blijft bij het appel plaatje hangen en start steeds opnieuw op.
Hij draait op 3.1.2 via iTunes gedownload dus met 05.11.07 geloof ik.
Ik heb geen backup bestand gemaakt toen der tijd omdat ik er niet uit kwam hoe dat moest!

Nu ben ik afhankelijk van unlock omdat ik vodafone heb en kan hem dus niet zomaar naar 3.1.3 herstellen! Echter als ik een custum 3.1.2 probeer te installeren krijg ik de melding dat de versies niet compatibel zijn.

Kan iemand mij helpen alvast super bedankt!
  #284  
Oud 06-04-10, 12:37
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

Je gelooft het, je weet niet zeker of je FW 3.1.2 met bb 05.11.07 had?

nou je probeer t nog een keer met deze Custom FW: Download iPhone OS 3.1.2 Custom Firmware (IPSW Files) for iPhone 3GS, 3G, 2G | iPhoneHeat

download van hier een Custom FW en probeer het.

Moet wel lukken en anders niet, dan heb je op dit moment 3.1.3 met nieuwe boot op je iPhone, onbewust!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haantje85 Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb echt jullie hulp nodig.
Gister liep mijn iPhone vast en na resetten start hij niet meer op? Hij blijft bij het appel plaatje hangen en start steeds opnieuw op.
Hij draait op 3.1.2 via iTunes gedownload dus met 05.11.07 geloof ik.
Ik heb geen backup bestand gemaakt toen der tijd omdat ik er niet uit kwam hoe dat moest!

Nu ben ik afhankelijk van unlock omdat ik vodafone heb en kan hem dus niet zomaar naar 3.1.3 herstellen! Echter als ik een custum 3.1.2 probeer te installeren krijg ik de melding dat de versies niet compatibel zijn.

Kan iemand mij helpen alvast super bedankt!
  #285  
Oud 06-04-10, 15:17
haantje85 haantje85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 30
Standaard

Het is 3.1.2 dat zeker maar wist even de baseband niet maar het klopte
Ondertussen gelukt om een Custom FW erop te zetten en daarmee op te starten!
Echter wanneer ik de iPhone met de nieuwe custom FW uitzet en weer aanzet blijft hij wederom hangen bij het opstarten?!

Klinkt haast als een hardware matige fout?
  #286  
Oud 06-04-10, 15:24
Tunix Tunix is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 98
Standaard

Zelfde probleem hier! Alleen had ik 3.1.3 al erop gezet... Nu moet ik hem nog kunnen jailbreaken met sn0wbreeze, maar ik krijg telkens een foutmelding als ik hem wil updaten via iTunes. Help!? Heb hem echt hard nodig op het moment! Ik had hem wel in DFU gezet dus dat kan het niet zijn.
  #287  
Oud 06-04-10, 15:40
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

waar blijft hij hangen precies?
heb je apps of backup al op de iPhone gezet? Zo ja welke?
Geeft hij enige melding of duurt het gewoon langer?
Zit hij vast als je simpincode opgeef of gewoon zo bij rebooten?

meer info aub.

hoe heb je jb uitgevoerd??
als je nu naar instellingen gaat of ben je geweest, ff naar de bootrom versie gekeken?


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haantje85 Bekijk bericht
Het is 3.1.2 dat zeker maar wist even de baseband niet maar het klopte
Ondertussen gelukt om een Custom FW erop te zetten en daarmee op te starten!
Echter wanneer ik de iPhone met de nieuwe custom FW uitzet en weer aanzet blijft hij wederom hangen bij het opstarten?!

Klinkt haast als een hardware matige fout?
  #288  
Oud 06-04-10, 15:41
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Standaard

hoe heb jij 3.1.3 erop gezet?
via iTunes of Custom FW?

wat wil je updaten via iTunes??

wat is je bootrom?



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tunix Bekijk bericht
Zelfde probleem hier! Alleen had ik 3.1.3 al erop gezet... Nu moet ik hem nog kunnen jailbreaken met sn0wbreeze, maar ik krijg telkens een foutmelding als ik hem wil updaten via iTunes. Help!? Heb hem echt hard nodig op het moment! Ik had hem wel in DFU gezet dus dat kan het niet zijn.
  #289  
Oud 06-04-10, 15:45
Tunix Tunix is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 98
Standaard

Ik heb custom FW 3.1.3 nu erop staan omdat mijn iphone voorheen niet meer opstartte. Nu wilde ik hem dus weer jailbreaken (want ik gebruik telfort) door middel van sn0wbreeze, maar als ik de nieuwe door sn0wbreeze gemaakte update wil installeren krijg ik foutmelding 1600: "De iPhone kan niet worden hersteld, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan." . Welke bootrom ik heb heb ik dus geen flauw idee van, want ik krijg de iPhone niet aan.

Laatst gewijzigd door Tunix; 06-04-10 om 15:50.
  #290  
Oud 06-04-10, 15:53
haantje85 haantje85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Bekijk bericht
waar blijft hij hangen precies?
heb je apps of backup al op de iPhone gezet? Zo ja welke?
Geeft hij enige melding of duurt het gewoon langer?
Zit hij vast als je simpincode opgeef of gewoon zo bij rebooten?

meer info aub.

hoe heb je jb uitgevoerd??
als je nu naar instellingen gaat of ben je geweest, ff naar de bootrom versie gekeken?
Bij het appeltje van dat je hem net aanzet blijft hij hangen en om de +- 5 min reboot hij weer (dan zie je dat laad dingetje bij het appeltje).

Na een custom FW restore start hij op maar werkt heel erg traag en slecht. Wanneer ik dan naar algemeen info ga om te kijken loopt hij vast en start dus niet meer op. Ik probeerde ook blacksnow erop te zetten dat lukt (cydia staat er std op bij die custom fw) maar hij blijft op Zoeken en vindt geen vodafone.
Verder geen enkele foutmelding of iets dergenlijks en wanneer hij uit gaat start hij nooit meer op.

Bedankt voor de moeite!
  #291  
Oud 06-04-10, 17:05
Tunix Tunix is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 98
Standaard

Ik heb door middel van redsnow de iPhone weer kunnen jailbreaken. Probleem is nog dat hij unlockt moet worden, en itunes hem nog niet herkent (melding: itunes kan de inhoud niet lezen). Iemand enig idee hoe ik deze problemen op kan lossen? Versie is trouwens 3.1.3. (7E18) .
  #292  
Oud 06-04-10, 18:14
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Exclamation

Hoe heb je JB uitgevoerd?
en waar heb je die Custom FW gedownload.
Het kan zijn dan de FW gewoon niet de juiste is voor je iPhone..

Je hebt er genoeg Custom, je kunt ook anderen FW gebruiken!
Anders herstel hem met orginele FW 3.1.2 iPod, iPhone and iPad Firmware Download
(kies bij de onder scrolmenu voor iPhone 3G S (3.1.2/ 7D11 en dan DOWNLOAD) en JB en Unlock hem.
Werkt ie goed, dan pas doe je de herstel met Custom FW 3.1.3 Download iPhone Custom Firmware 3.1.3 (IPSW) | iPhoneHeat

veel suc6

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haantje85 Bekijk bericht
Bij het appeltje van dat je hem net aanzet blijft hij hangen en om de +- 5 min reboot hij weer (dan zie je dat laad dingetje bij het appeltje).

Na een custom FW restore start hij op maar werkt heel erg traag en slecht. Wanneer ik dan naar algemeen info ga om te kijken loopt hij vast en start dus niet meer op. Ik probeerde ook blacksnow erop te zetten dat lukt (cydia staat er std op bij die custom fw) maar hij blijft op Zoeken en vindt geen vodafone.
Verder geen enkele foutmelding of iets dergenlijks en wanneer hij uit gaat start hij nooit meer op.

Bedankt voor de moeite!
  #293  
Oud 06-04-10, 18:25
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Exclamation

Volgens deze: https://forum.iculture.nl/f8/ap...erstellen.html

is er maar 1 oplossing uiteindelijk, is opnieuw Jailbreaken!!

Dus dat moet je maar doen! Probeer t op deze manier:
Je hebt er genoeg Custom, je kunt ook anderen FW gebruiken!
Anders herstel hem met orginele FW 3.1.2 iPod, iPhone and iPad Firmware Download
(kies bij de onder scrolmenu voor iPhone 3G (3.1.2/ 7D11 en dan DOWNLOAD) en JB en Unlock hem.
Werkt ie goed, dan pas doe je de herstel met Custom FW 3.1.3 Download iPhone Custom Firmware 3.1.3 (IPSW) | iPhoneHeat


Unlock is makkelijk!.
In Cydia voeg de volgende Source toe: cydia.pushfix.info en dan install blacksn0w RC2 final!



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tunix Bekijk bericht
Ik heb door middel van redsnow de iPhone weer kunnen jailbreaken. Probleem is nog dat hij unlockt moet worden, en itunes hem nog niet herkent (melding: itunes kan de inhoud niet lezen). Iemand enig idee hoe ik deze problemen op kan lossen? Versie is trouwens 3.1.3. (7E18) .
  #294  
Oud 06-04-10, 18:46
haantje85 haantje85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Bekijk bericht
Hoe heb je JB uitgevoerd?
en waar heb je die Custom FW gedownload.
Het kan zijn dan de FW gewoon niet de juiste is voor je iPhone..

Je hebt er genoeg Custom, je kunt ook anderen FW gebruiken!
Anders herstel hem met orginele FW 3.1.2 iPod, iPhone and iPad Firmware Download
(kies bij de onder scrolmenu voor iPhone 3G S (3.1.2/ 7D11 en dan DOWNLOAD) en JB en Unlock hem.
Werkt ie goed, dan pas doe je de herstel met Custom FW 3.1.3 Download iPhone Custom Firmware 3.1.3 (IPSW) | iPhoneHeat

veel suc6
Thanks download nu die custom maar even en probeer die! Ik had ook een goede met alleen cydia ingebakken.
Ik ga deze even proberen maar ik hou hem gewoon op 3.1.2 hoor dan kan ik hem iig goed unlocken
Maar denk dat de iPhone echt stuk is helaas ik laat weten of het hielp!

*Iphone kon hem neit herstellen naar die 3.1.2 versie omdat die niet geschikt zou zijn??

Laatst gewijzigd door haantje85; 06-04-10 om 18:52.
  #295  
Oud 06-04-10, 18:58
scoop1's schermafbeelding
scoop1 scoop1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 991
Exclamation

Ohh sorry, jij hebt geen Orginele FW 3.1.2 nodig, daar krijg je foutmelding hoorde ik een keer..

je hebt de Custom FW 3.1.2 nodig:
Download iPhone OS 3.1.2 Custom Firmware (IPSW Files) for iPhone 3GS, 3G, 2G | iPhoneHeat



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door haantje85 Bekijk bericht
Thanks download nu die custom maar even en probeer die! Ik had ook een goede met alleen cydia ingebakken.
Ik ga deze even proberen maar ik hou hem gewoon op 3.1.2 hoor dan kan ik hem iig goed unlocken
Maar denk dat de iPhone echt stuk is helaas ik laat weten of het hielp!

*Iphone kon hem neit herstellen naar die 3.1.2 versie omdat die niet geschikt zou zijn??
  #296  
Oud 06-04-10, 20:41
Tunix Tunix is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 98
Standaard

Bedankt voor de hulp scoop, maar ik heb 5.12.01, en daarbij werkt blacksn0w helaas niet. Heb je misschien nog een andere oplossing ?
  #297  
Oud 06-04-10, 20:58
haantje85 haantje85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scoop1 Bekijk bericht
Ohh sorry, jij hebt geen Orginele FW 3.1.2 nodig, daar krijg je foutmelding hoorde ik een keer..

je hebt de Custom FW 3.1.2 nodig:
Download iPhone OS 3.1.2 Custom Firmware (IPSW Files) for iPhone 3GS, 3G, 2G | iPhoneHeat
Ik heb al meerdere geprobeerd maar hij blijft maar mis lopen! Blacksnow werkt ook nergens en zit wel op de normale baseband van 3.1.2

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tunix Bekijk bericht
Bedankt voor de hulp scoop, maar ik heb 5.12.01, en daarbij werkt blacksn0w helaas niet. Heb je misschien nog een andere oplossing ?
3.1.3 met 5.12.01 is nog niet te unlocken!
  #298  
Oud 06-04-10, 21:09
Tunix Tunix is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 98
Standaard

Ik heb nu 3.1.2 met 5.12.01, maar dan kom ik nog geen steek verder volgensmij Ook fuzzyband werkt niet omdat ik net iets te hoog zit. Ik heb namelijk bootloader 5.09, terwijl je 5.08 moet hebben. Heb nu dus voorlopig geen telefoon, flink balen.

Laatst gewijzigd door Tunix; 06-04-10 om 21:12.
  #299  
Oud 07-04-10, 12:09
haantje85 haantje85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 30
Standaard

Niemand die mijn verhaal bekend voor komt? ben toch bang dat hij gewoon echt stuk is.....
  #300  
Oud 08-04-10, 11:44
haantje85 haantje85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 30
Standaard

Up niemand die hiermee bekend is??!?!
Ik kan met een orriginele 3.1.2 custom fw de tel. wel opstarten maar zodra ik hem dan uitzet en weer aan doe blijft hij weer bij het appeltje hangen.
Wanneer ik er blacksnow opzet loopt hij voor geen meter meer, vindt ook geen vodafone en loopt vast.
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 13:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 13:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 21:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 12:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:53.