iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone start niet meer op - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/34055-iphone-start-niet-meer-op-verzameltopic.html)

truckdiver 05-05-08 16:57

toch niet in de usb van je keybord steken,kan zijn dat hij te weinig stroom krijgt
andere usb aansluiting gebruiken misschien

john1988 05-05-08 16:59

heb hem in de achterkant van me pc gestopt, maar ik kan inderdaad even kijken via een netsnoer, hoop echt dat dat het is :D

Eken 05-05-08 22:41

1.1.4 Iphone start niet meer op
 
Hallo,

NA het lezen van vergelijkbare problemen als de mijne kom ik er nog steeds niet uit. Dus stel ik de vraag op mijn eigen manier.

Na het installeren van een nederlandse T9 applicatie is mijn phone in een modus terecht gekomen waarbij ik alleen een mooie grijze appel zie.
Nu heb ik al geprobeerd de phone op nieuw op te starten door middel van de uitbutton en de home button tergelijkertijd in te drukken, maar helaas blijf ik met dezelfde appel zitten.

Wat kan ik doen. Op mijn comp heb ik alleen het programma Itunes.

graag jullie reactie!!! Thanx alvast

Destiny 05-05-08 22:47

Zet hem in DFU mode en herstel naar 1.1.4 in iTunes. Daarna activeren en jailbreaken met iLiberty+

Voor meer info zie de wiki

Eken 05-05-08 23:04

En een andere optie? Er is mij verteld bij deze phone dat wanneer ik updates uitvoer via Itunes de simlock terug kan keren. Is er niet gewoon een programma waar ik mijn Iphone applicaties kan verwijderen? In iedergeval de T9 applicatie?

merci

(Krijg hem ook niet in de DFU mode)

john1988 06-05-08 10:28

nou het netsnoer werkt ook niet :(
Weet iemand nog iets anders ?

ControlSje 06-05-08 10:42

Probeer je iPhone eens opnieuw te herstellen. Iphone in DFU mode en daarna in met iTunes herstellen. Daarna opnieuw jailbreaken en unlocken.

john1988 06-05-08 10:54

ja maar dat is juist het probleem, ik krijg hem ook niet meer in dfu, hij doet echt helemaal niets meer, het scherm blijft zwart

DynamicDennis 06-05-08 11:13

zoals besproken via MSN lijkt het er inderdaad op dat er iets met je batterij is. Misschien dat iemand in de buurt van Rotterdam je verder kan helpen met de hardwarematige kant.

john1988 06-05-08 11:15

ja dat is inderdaad te hopen, is er hier toevallig iemand die in de buurt van rotterdan woont ?

ControlSje 06-05-08 12:27

Als je de iPhone zelfs niet meer in DFU of Recovery kan zetten, moet het haast wel iets hardwarematigs zijn. Ik zelf heb jammer genoeg geen ervaring met het openmaken van de iPhone.

PauluS87 06-05-08 13:34

Tja, was je batterij heel erg warm toen hij niet meer helemaal wou opladen? Want volgens mij met al de reacties in dit topic heeft gewoon je batterij een klap(je) gehad.

Eken 06-05-08 13:39

https://forum.iculture.nl/f59/i...s-ilberty.html

werkt!!

john1988 06-05-08 14:11

nou daar heb ik toen eigelijk niet op gelet, maar hij zit nu een tijdje in de oplader en hij wordt nu wel iets warm, niet erg maar wel iets.
Zou het dan toch alsnog kunnen zijn dat het de batterij is ?
want kan vanavond namelijk een batterij kopen (originele) voor 25 euro.
Wat denken jullie ?

DynamicDennis 06-05-08 14:16

het begint er op te lijken dat hij nu toch wel aan het opladen is. probeer hem straks nog eens aan te zetten...

john1988 06-05-08 14:46

nou hij gaat nog niet aan hoor :(
maar als ik hem onder stroom zet en de batterij zou defect zijn, dan moet hij toch alsnog aangaan ?

PauluS87 06-05-08 14:48

Het is wel eens eerder besproken hier op het forum, maar dat was ook iemand die problemen had met het niet meer aan kunnen zetten van zijn iPhone, en had batterij verwisseld, en hop opgelost! Ik weet niet meer waar het topic staat want ik kan hem met de zoek functie niet meer vinden...... Mischien de goede zoekers?

Succes iedergeval en als je ons nogi hebt zijn we er he ;)

john1988 06-05-08 14:49

bedankt man :D
Ben echt blij dat jullie me hier zo goed helpen :D
Ik ga vanavond de batterij halen en het proberen :D
Hoop wel dat het werkt haha.

Ik houd jullie op de hoogte :D

PauluS87 06-05-08 14:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1988 (Bericht 108492)
nou hij gaat nog niet aan hoor :(
maar als ik hem onder stroom zet en de batterij zou defect zijn, dan moet hij toch alsnog aangaan ?

Hmmm daar heb je wel gelijk in hoor, alleen mocht er toch ergens een defect zijn in de accu of bedrading die met de accu te maken hebt, dan is kortsluiting zo veroorzaakt. Je hebt restore en de hele zooi ook al geprobeerd?

ControlSje 06-05-08 14:55

Bedoel je deze soms.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:01.