//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een i phone 3gs, gister laten vallen..viel plat op zn rug..nu start hij niet meer op, maar geen glas schade of wat dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #521  
Oud 23-01-11, 14:41
floart floart is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb een i phone 3gs, gister laten vallen..viel plat op zn rug..nu start hij niet meer op, maar geen glas schade of wat dan ook, hoewel hij het gisternacht ineens een kwartier het wel weer deed. Itunes ziet me i phone niet meer, kan ik hier nog wat aan doen?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #522  
Oud 23-01-11, 16:27
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

krijg je hem nog wel in DFU mode?
  #523  
Oud 23-01-11, 16:42
floart floart is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 2
Standaard

jawel maar dan geeft ie aan onbekende fout (1601)
tevens al de computer geupdate zoals gesuggereerd helpt niks.

Laatst gewijzigd door floart; 23-01-11 om 23:32.
  #524  
Oud 23-01-11, 19:42
bridge bridge is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Beste mensen,
ik zit met een probleem. mijn iphone 3G had gisteren rare kuren. het zwarte scherm kwam regelmatig tevoorschijn maar mijn iphone werkte nog. ik steek hem vandaag in mijn laptop en druk op herstellen. nu heb ik niks meer van beeld maar wel nog geluid e.d. ik heb hem gereset enzo maar ik krijg geen beeld meer. help mij a.u.b.
  #525  
Oud 24-01-11, 11:28
Itsmitch Itsmitch is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 34
Standaard

Beste mensen,

Ik heb hier een gigantisch probleem, mijn iphone start niet meer op .. blijft in herstel modus.

Het gaat hier om een Iphone 3Gs 16GB, deze iphone was voorzien van IOS.4.1.
Ik heb deze toen via Itunes omgezet naar IOS 4.2.1, geen enkel probleem dus.
Maar de telefoon was niet simlock vrij, en wou dit graag doen zodat ik met vodafone kon bellen.

Dus ik heb het volgende gedaan:

Ik heb gedownload redsn0w_win_0.9.6b5 met een IOS 4.2.1 ispw bestand.
Ik heb toen de Ipad baseband geinstalleerd met cydia, dit is prima verlopen.
Uiteindelijk gecontrolleerd en me baseband is veranderd naar 06.Xx.XX

Mijn Iphone herstart en nu blijft het Itunes logo komen dat ik met usb moet verbinden.

Ik heb het volgende allemaal geprobeerd:

- Herstellen via Itunes, lukt niet Foutcode (1015)
- Herstellen met Shift + herstel (2 verschillende IPSW bestanden geprobeerd) ook hier (1015)
- Iphone in DFU mode geplaatst, geprobeerd via Itunes te herstellen (zelfde fout)
- Vervolgens Ireb gedownload, wilt hem ook niet uit herstelmodus gooien
- Home + power knop ingedrukt gehouden voor 15+ secondes, doet niks.
- Itunes geupdated naar de nieuwste versie
- Ik heb ook 3 verschillende computers geprobeerd en helpt ook niet !

Ik ben ten einde raad !!!, kan dit probleem nooit verholpen worden door de ipad baseband? Heeft iemand hier ervaring mee want het zou echt MoOi zijn als ik hem aan de praat zou krijgen.

Alvast bedankt mensen !


Met vriendelijke groet,


Mitchell
  #526  
Oud 24-01-11, 11:42
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Citaat:
Ik heb het volgende allemaal geprobeerd:

- Herstellen via Itunes, lukt niet Foutcode (1015)
Kun je niet met iReb ofzoiets, proberen te drukken op fix recovery loop. En dan gewoon wel herstellen? Of lukt dit ook niet..
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #527  
Oud 24-01-11, 12:04
Itsmitch Itsmitch is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Kun je niet met iReb ofzoiets, proberen te drukken op fix recovery loop. En dan gewoon wel herstellen? Of lukt dit ook niet..

Hij start dan opnieuw op, maar komt weer bij hetzelfde probleem
  #528  
Oud 24-01-11, 13:20
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

Wat je kunt doen is in Ireb aangeven om welke telefoon het gaat en vervolgens de stappen doorlopen.. krijg je einde van de rit een groen scherm moet je een custom firmware gebruiken.

Ook kun je het proberen via TinyUmbrella om hem uit de rec mode te schoppen.
  #529  
Oud 24-01-11, 13:45
Itsmitch Itsmitch is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lbroek1 Bekijk bericht
Wat je kunt doen is in Ireb aangeven om welke telefoon het gaat en vervolgens de stappen doorlopen.. krijg je einde van de rit een groen scherm moet je een custom firmware gebruiken.

Ook kun je het proberen via TinyUmbrella om hem uit de rec mode te schoppen.
robleem is nu opgelost !!!!

Voor diegene die ook met dit probleem hebben dit was de fix:

Download Custom firmware voor Iphone 4.2.1

Google op: iPhone2,1_4.2.1_8C148a4.2.1Custom_Restore

Shift + herstellen via iTunes en klaar is kees

alvast bedankt voor jullie hulp
  #530  
Oud 28-01-11, 21:16
Prikbord Prikbord is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Aiiii, ik heb een iphone 3g, de nieuwste itunes. Hier stond dacht ik 3.1.1 op en ik heb hem gejailbreaked. Nu vond ik hem wat traag en wilde de laatste 3 firmware erop zetten. Hier kwamen constant problemen: eerst kon ik de firmware niet via itunes downloaden (netwerk foutmelding in de laatste minuten) vervolgens aan het klooien geweest met Ireb. Inmiddels kan ik niets meer (geeft alleen aan dat ik hem moet verbinden met mijn computer. Deze geeft aan de iphone in herstelmodum zit(ik heb al shift en dan herstellen gedaan (iPhone1,2_3.1.3_7E18_Restore) maar krijg dan na een tijdje foutmelding 1015. Daarna recboot geprobeert, daarna rebooten (uit/aan zetten). Vervolgens weer via shift/ herstel firmware 3.1.3 aangeklikt, maar gewoon weer hetzelfde probleem 1015.
Ben een leek en snap er niets meer van. Wie kan mij helpen?
  #531  
Oud 29-01-11, 08:24
lbroek1 lbroek1 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: houten
Berichten: 203
Standaard

Foutmelding 1015 is op te lossen met ireb via fix recovery loop.
  #532  
Oud 29-01-11, 16:33
rubyrodo rubyrodo is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

ik heb dus een heel groot probleem:

ik had een ipod ios 3.x gejailbreakt(dus ik heb hem nu nog) heb hem geupdate naar ios 4.2.1 zonder jailbreak
ik wou hem vandaag downgraden naar 4.1 om hem met greenpois0n unthered te jb
ik deed de greenpois0n jailbreak op ios 4.2 om te kijken of dat thered kon. dus ik deed die jailbreak en toen kreeg ik een wit scherm. ik kijk bij itunes en dat zegt dat hij er niks mee kan omdat hij in de herstel mode zit. dus ik dacht dat als ik hem terugzette naar 4.1 dat dat goed ging. ik deed shift+herstel en hij was hem aan het downgraden. toen ging itunes opeens uit en stond(nog steeds nu) verbind met itunes op mijn ipod en nu kan ik hem niet gebruiken en itunes vind hem niet. en als ik hem aansluit op windows dan staat er: USB device not reconized. er staat dat mijn ipod usb niet reconized is door windows en malfuncioned en hij zegt dat er 8 porten zijn en mijn ipod er een gebruikt maar dat hij unkown is. weet iemand wat ik moet doen want anders ben ik mijn ipod kwijt en kan ik fluiten naar die 250 euro

Laatst gewijzigd door rubyrodo; 29-01-11 om 17:09.
  #533  
Oud 30-01-11, 08:55
ropiesst ropiesst is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 26
Standaard

Hallo,
Heb vier maanden de ip4 en vannacht( 04.00 uur) stond de batterij nog 57 % en om 07 uur was hij uit en doet niets meer. Ook geen appeltje.
Staan alleen apps op en beetje muziek maar is niet gejaild of zo.
Wie oh wie. Heb ook al geprobeerd met de boven en onderknop. Hij staat nu ook al die tijd al op de lader maar hij geeft geen krimp.
  #534  
Oud 30-01-11, 10:32
williamduiveman williamduiveman is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Goedemorgen,

Ik heb een vraag ik had versie 4.2.1 op mijn 3gs 16GB staan toen heb ik heb gejailbraikt met redsnow geupdate naar bb 6.15 toen deed mijn iphone het prima na 3 dagen heb ik mijn toestel uitgezet en kreeg ik hem niet meer aan hij bleef in DFU mode en herstellen via itunes lukte niet meer en aangezien ik ook de shsh gegevens niet meer heb heb ik geen idee meer wat ik moet doen kan iemand mij helpen.
Alvast bedankt.
  #535  
Oud 05-02-11, 12:05
xDaphx xDaphx is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ropiesst Bekijk bericht
Hallo,
Heb vier maanden de ip4 en vannacht( 04.00 uur) stond de batterij nog 57 % en om 07 uur was hij uit en doet niets meer. Ook geen appeltje.
Staan alleen apps op en beetje muziek maar is niet gejaild of zo.
Wie oh wie. Heb ook al geprobeerd met de boven en onderknop. Hij staat nu ook al die tijd al op de lader maar hij geeft geen krimp.
Dit is tevens mijn probleem. Vanacht om 02.00 nog 80%, gaan slapen en in de tussentijd is mijn iPhone uit gegaan om de een of andere reden en hij doet niks meer. Telefoon reageert niet op spanning wanneer ik hem wil opladen en aan/uit doet ook niks. Ik heb mijn iPhone 4 sinds september, is niet gejaild, geloof ik 4.1 erop (iTunes doet het plots ook niet meer dus ik weet het niet zeker).

Heb jij dit inmiddels opgelost? Zo ja, hoe?
  #536  
Oud 05-02-11, 22:25
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Vermoedelijk toch een app aangestaan. Navigatie? Flitsmeister?
Gewoon 12 uur op de oplader, maar vreemd blijft het. Ik weet er helaas ook over mee te praten.
  #537  
Oud 06-02-11, 20:24
Woldman Woldman is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Steenwijk
Berichten: 25
Standaard

Beste mensen,


Mijn iPhone 3GS is vannacht uitgegaan, en helaas kon ik hem niet opladen omdat ik geen oplader bij mij had, eenmaal thuis wou ik hem opladen maar dat ging niet, hij reageert nergens op. Ik krijg zelfs niet het tekentje met de batterij dat ik hem moet opladen, en ik lees dat iedereen een aantal seconden het Apple Logo wel te zien krijgt. Dat krijg ik ook niet. 5 seconden home knop, daarna 10 seconden home + aan/uit knop heeft ook geen nut. iTunes herkent hem niet, 12 uur aan de lader gehad en hij geeft nog geen krimp. Heeft iemand alstublieft een oplossing voor mij?

BVD

Edit: Weet niemand het? Ik ben radeloos.

Remco

Laatst gewijzigd door Woldman; 07-02-11 om 16:35. Reden: Toevoegingen
  #538  
Oud 09-02-11, 14:01
aegil aegil is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard Iphone start niet meer op

Beste medegebruikers van de Iphone,

Ik heb een 3gs en is vast gelopen.

Op een moment kon ik niet meer bellen en was het toestel erg traag. Toenheb ik het toestel uit gezet en probeerde hem op nieuw op te starten. Wat ik zag was alleen het appeltje.

Nu heb ik mijn toestel aan d\Itunes gekoppeld in de dfu modus en kreeg de melding.
"De iphone is niet worden hersteld. Dit apparaat is niet geschikt voor de opgegeven versie."

Nu is mijn vraag of dat iemand kan vertellen hoe ik dit kan oplossen. Is mijn toestel verdoemd tot de kliko?

Met vriendelijke groet


Adrie
  #539  
Oud 10-02-11, 09:58
Irra Irra is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 17
Standaard Error 1013 en blijft in recovery hangen

Ik heb getracht mijn Iphone 4 te jailbreaken. Lukte eerst geheel maar na uit/aan zetetn werkte Cydia niet meer. Heb vanalles geprobeerd om dit aan de gang te krijgen. Uiteindelijk liep toestel vast. Getracht herstellen van software via Itunes te regelen, maar dit loop nu steeds vast. geeft dan error 1013 en krijg toestel niet meer uit recovery mode
Softwareversie 4.2.1. Ook getracht met Shift HERSTEL in Itunes...... geeft zelfde fout.
HELP!!!! HELP!!!!
Wie weet raad.
Nu onbruikbare telefoon
  #540  
Oud 10-02-11, 10:58
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Google: "Kick out of recovery mode"
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:49.