iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone start niet meer op - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/34055-iphone-start-niet-meer-op-verzameltopic.html)

PauluS87 06-05-08 16:03

Ja dat is ook een topic die ik tegen kwam en bedoelde, maar er was nog een, en die ben ik nog even aan het zoeken :)

truckdiver 06-05-08 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1988 (Bericht 108492)
nou hij gaat nog niet aan hoor :(
maar als ik hem onder stroom zet en de batterij zou defect zijn, dan moet hij toch alsnog aangaan ?

toch niet, de eerste minuten kan je je iphone niet opzetten als je batterij helemaal plat is
iphone werkt alleen blijkbaar via de batterij

john1988 06-05-08 16:06

ja heb restore ook al geprobeerd, maar heel de telefoon gaat niet aan, het scherm blijft zwart en de computer herkent hem niet :(

PauluS87 06-05-08 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 108501)
toch niet, de eerste minuten kan je je iphone niet opzetten als je batterij helemaal plat is
iphone werkt alleen blijkbaar via de batterij

Oh klaar dan was mijn reactie misplaatst :)

Iedergeval John? Ga gewoon voor die accu, laat je goed informeren met handleidingen, hoe de accu in te bouwen. En probeer het gewoon even :)

john1988 06-05-08 16:10

oke, nou dan hoop ik dat de nieuwe accu de oplossing wordt.
Ben anders echt bang dat er niks meer aan te doen is :(

PauluS87 06-05-08 16:12

Altijd moed houden he! Want anders ga je nog eens fouten maken en verniel je nog eens iets ofzo :) Gewoon op je gemak bezig gaan met die accu en de tijd ervoor nemen. Mocht hij het dan doen, dan ben je blij. En zo niet, dan kunnen de profs hier op het forum iets meer betekenen voor je ;)

john1988 06-05-08 16:19

daar heb je gelijk in haha :D
Het is trouwens niet moeilijk om de batterij te vervangen toch ?

ControlSje 06-05-08 17:05

Je zou hier kunnen kijken voor meer uitleg hoe je een batterij kunt vervangen.

truckdiver 06-05-08 17:09

hier nog een videotutorial,heel duidelijk uitgelegd
http://video.gearlive.com/video/arti...tery-tutorial/

john1988 06-05-08 17:26

oke tnx :D dan ga ik vanavond even klussen :P
hoop dat het gaat lukken.
jullie horen het van me :D

DynamicDennis 06-05-08 18:36

veel succes!!

john1988 07-05-08 14:50

Nou ffe een update, HIJ IS KAPOT,
ging gister een batterij halen, zegt die man ik wil hem er ook inzetten, nou oke erin gezet, werkte hij nog steeds niet goed, hij ging wel weer aan maar zodra er stroom op kwam sloeg hij vast, toen de dock kabel vervangen, hielp ook niets, hij heeft een ander moederbord gepakt en alles van mijn iphone getest en toen werkte al mijn onderdelen, dus me logicboard is dus kapot, en die verkoopt hij dus niet, of te wel EINDE VERHAAL :mad:

PauluS87 07-05-08 15:20

Jemig dat is verot voor je man.... Nou ja EINDE VERHAAL is het niet lijkt me... PM Croiman anders even en stel hem een bescheiden vraag wat er nog aan gedaan kan worden zodat je misschien nog ergens een antwoord krijgt. Zie maar even,

Succes,
Paul ;)

john1988 08-05-08 10:24

Nou weer een UPDATE :D
heb gister iemand gevonden die me logicboard heeft vervangen.
Hij werkt weer perfect :D

truckdiver 08-05-08 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1988 (Bericht 109478)
Nou weer een UPDATE :D
heb gister iemand gevonden die me logicboard heeft vervangen.
Hij werkt weer perfect :D

hopenlijk ga je er nu wat langer plezier aan hebben:p

DynamicDennis 08-05-08 10:41

nice! veel plezier ;)

john1988 08-05-08 12:14

dat hoop ik ook haha :D
Trouwens gelijk een vraagje, heb nu 1.1.3 erop staan, als ik wil upgrade welk progje kan ik dan het best gebruiken ?
en moet ik dan eerst weer terug naar een andere versie of kan ik gewoon via een programma gelijk update ?

rkulhan 09-05-08 01:28

ik ben afgelopen week naar new york gegaan met mn iphone die ik al 6 maanden heb.
heb er prachtige fotos mee genomen. de laatste dag haal ik mn iphone uit de oplader en hij was opeens dood. hij reageerde nergens meer op, scherm was gewoon zwart.

meteen naar de apple store gegaan op fifth avenue, "sorry sir" :mad: we kunnen u niet helpen omdat u geen at&t account hebt.

Nu zit ik dus met een kapotte iphone waarvan ik de fotos nog graag zou willen zien.
Weet iemand wat ik het beste kan doen (batterij vervangen of logicboard zoals ik heb gelezen) om mijn fotos nog terug te zien. Waar kan je deze onderdelen laten vervangen?? Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt

ds210 09-05-08 01:42

repair Iphone
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rkulhan (Bericht 109937)
ik ben afgelopen week naar new york gegaan met mn iphone die ik al 6 maanden heb.
heb er prachtige fotos mee genomen. de laatste dag haal ik mn iphone uit de oplader en hij was opeens dood. hij reageerde nergens meer op, scherm was gewoon zwart.

meteen naar de apple store gegaan op fifth avenue, "sorry sir" :mad: we kunnen u niet helpen omdat u geen at&t account hebt.

Nu zit ik dus met een kapotte iphone waarvan ik de fotos nog graag zou willen zien.
Weet iemand wat ik het beste kan doen (batterij vervangen of logicboard zoals ik heb gelezen) om mijn fotos nog terug te zien. Waar kan je deze onderdelen laten vervangen?? Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt




Beste


Een hele goede service kan je krijgen bij Fix Support

Tel : +31(0)70 3259038 Fax : +31(0)70 3689464
Email: info@fixsupport.nl Internet: GSM-PDA repareren: Fixsupport is het juiste adres voor de zakelijke markt


Heb deze gevonden voor een collega die zijn iphone dood was
zeer goede service's even mailen wat het probleem is
en voor ze deze maken zullen ze jou bellen om te zeggen wat de kosten zijn
maandag de iphone opgestuurd woensdag had ik deze terug collega zeer gelukkig

stijnjasper 14-07-08 19:07

Iphone gaat na een tijd niet meer aan
 
Hey Mensen, sorry dat ik jullie alweer lastig moet vallen met een probleem van mij. (ik hoop dat dit echt de laatste is)

Ik had eerst dus dat slide to unlock probleem. En nee, heeft niks te maken met mijn touchscreen die kapot zou zijn. (toch bedankt voor de reply ;) )

Maar ik ben er achter gekomen dat als ik mijn telefoon langer dan 5 minuten in zijn sleep mode heb staan, dat hij dan niet meer aan gaat. Zonder een Hard Reset te doen.

En zelfs met die hard reset moet ik als nog dit truucje doen; http://youtube.com/watch?v=zz3F_dXCvBY Anders doet hij het niet (dan krijg ik namelijk dat apple logotje met zo'n leuk draaiend rondje erin)

Enig idee iemand?

Thankssssss:D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:58.