//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb ongeveer ook zo'n probleem met een iPhone 3G die vast zit in een boot. Na een jailbreak die ik voor een vriend van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #601  
Oud 22-06-11, 16:21
MCore MCore is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Oostende, Belgë
Berichten: 6
Standaard

Ik heb ongeveer ook zo'n probleem met een iPhone 3G die vast zit in een boot.
Na een jailbreak die ik voor een vriend van me heb uitgevoerd is die zo slim geweest een update te gaan doen naar iOS 4.3.3. Hij kwam in een loop terecht van errors (1015, 1600, 3194,...), maar die heb ik dan weer kunnen oplossen door in DFU een custom firmware erop te plaatsen.
Het probleem is nu dat de firmware wel volledig is geïnstalleerd (ik kan in iTunes apps, muziek, foto's, ... synchroniseren), maar de iPhone blijft hangen in een boot (Apple logo met cirkel).
Ik heb me al kapot gezocht naar oplossingen, tientallen programma's gedownload maar niets helpt.
De eerste jailbreak is trouwens uitgevoerd met firmware 4.2.1 met iPad baseband in redsn0w (geen idee welke versie) & de custom FW is ook een 4.2.1 zonder iPad baseband.
Iemand met suggesties?
__________________
iPhone 3GS 16GB
HP G72 Windows 7 64bit
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #602  
Oud 04-07-11, 18:26
Willembreda Willembreda is offline
• iOS 3.1.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo allemaal,

Heb al 1,5 jaar een 3gs ongeveer en sinds gister valt hij continu uit. Nu is het zelfs zo erg dat hij niet meer aan gaat. Gelinkt aan mijn computer komt het apple logo 5 sec. tevoorschijn en verdwijnt vervolgens weer 20 seconde en dit heel de tijd. Hoe kan ik er voor zorgen dat hij hem pakt en dat ik hem kan herstellen, om vervolgens weer mijn kopie eruit te zetten?

Alvast bedankt!
Willem
  #603  
Oud 06-07-11, 15:42
edwinwesten edwinwesten is offline
• iOS 4.2.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard iphone 4 doet niets meer behalve een radertje dat draait

Mijn iphone doet nu al voor de tweede keer niets anders meer dan een radertje tonen dat draait.
Hij reageert op geen enkel van de twee toetsen die ik nog kan bedienen (onderaan en bovenaan)
Ik heb hem aan de computer aangelogd en er verschijnt volgende boodschap
onbekende fout OxE 8 000065 en vermelding kan iphone niet inloggen.
Ik heb dit probleem ook al eens gehad met mijn ipad.
Het enige wat ik kan doen is wachten tot de batterij ver op is. Dan verschijnt er het teken dat de batterij onder de 20% zit en kan ik weer werken

Is er geen andere methode om het toestel sneller aan de praat te krijgen
  #604  
Oud 09-07-11, 11:01
Frenzie Frenzie is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 34
Standaard Iphone start niet op ..herkent chip niet meer..

Mijn Iphone 4 liep al enkele keren vast. Hij zegt dat ik Itunes moet aansluiten ik zou alleen nog maar noodnummers kunen bellen.

Aansluiten op Itunes lukt niet meer omdat het toestel geen simkaart zou hebben. Als ik het toestel in DFU mode breng kan ik de firmware opnieuw installeren. Alles werkt dan goed maar na een paar dagen loopt hij dan weer vast. Hoe los ik dit probleem op?

Ik heb het toestel nooit "gejailbreaked" en werk met een T-mobile duosim i.c.m mijn Ipad.

(soms denk ik wel eens dat mijn toestel gehacked wordt, laatst zag ik dat het toestel spontaan iemand opbelde terwijl het toestel voor mij op tafel lag, de verbinding werd verbroken toen die persoon opnam)
  #605  
Oud 15-07-11, 12:19
Bfw30 Bfw30 is offline
• iOS 8.1
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Den Haag 070
Berichten: 75
Standaard

Mijn iPod touch 3G loopt nu vast. Hij bleef steken op het instellen van een Passcode, waarna ik hem heb geprobeerd te rebooten. Bij het booten blijft hij dus steken op het bekende 'laad-cirkeltje' (waar bijv. de Playdead app gebruik van maakt).
Ik heb niet recentelijk een app geïnstalleerd ofzo. Hoe kan ik hem nu uitzetten of het opnieuw proberen.
  #606  
Oud 18-07-11, 18:53
misan misan is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard

Gisteravond vrolijk gestart met de update naar iOS 4.3.4 voor mijn iPhone 4. Downloaden ding allemaal prima, uitpakken van de package ging goed, voorbereiden van mijn iPhone op de update ging goed totdat de update zelf hing. Sindsdien krijg ik mijn iPhone niet meer aan de praat en ik begin een beetje door mijn ideeën heen te raken, maar wellicht kan een van jullie me hierin bijstaan

Volgens mij staat mijn iPhone nu in DFU modus.
De iPhone geeft geen beeld, maar wordt wel herkend in iTunes. Als ik 'm aan mijn PC koppel dan krijg ik de volgende melding in iTunes: iTunes heeft een iPhone aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is. U moet deze iPhone herstellen voordat u deze kunt gebruiken met iTunes."

Vervolgens klik ik op herstellen en herstellen en bijwerken en krijg ik na enige tijd een foutmelding "de iphone kan niet worden hersteld, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (3194)" iTunes: specifieke update- en herstelfouten en geavanceerde probleemoplossing

Algemeen gvd-moment dus, dan maar proberen om met RecBoot uit recovery modus te halen. Gaat niet.
TinyUmbrella geprobeerd, dan krijg ik de volgende melding in iTunes: "de iphone kan niet worden hersteld, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1600)"

Heeft iemand nog ideeën over wat ik kan proberen?
  #607  
Oud 18-07-11, 19:30
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Welkom op dit forum. Wel een unicum, al twee jaar op ons forum en pas de eerste post of het eerste probleem!! Ik hoop dat iemand je hier kan helpen.
  #608  
Oud 18-07-11, 19:40
misan misan is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Bekijk bericht
Welkom op dit forum. Wel een unicum, al twee jaar op ons forum en pas de eerste post of het eerste probleem!! Ik hoop dat iemand je hier kan helpen.
mja, ooit geregistreerd om welke reden dan ook. Geen idee meer Tot op heden kwam ik er altijd zelf uit, maar nu zit ik echt met mijn handen in mijn haar
  #609  
Oud 18-07-11, 19:45
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Bij 4.3.1. lag het aan Vodafoon. Vreemd dat niemand reageert.
  #610  
Oud 18-07-11, 20:08
misan misan is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard

Er is inmiddels weer beeld en updateproces lijkt weer in gang gezet te worden. Gedaan door homeknop en uitknop 10 seconden in te drukken en na disconnect de uitknop loslaten en homeknop vasthouden totdat er ineens onverwacht een Apple-logo in beeld kwam

Nu maar afwachten of de update nu wel geïnstalleerd wordt...
  #611  
Oud 18-07-11, 20:10
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Zo zie je, maar nooit de moed opgeven. Als er vaak geen reactie komt, wordt het probleem niet door de mensen herkend. Jij blijkt alles al gedaan te hebben wat gedaan moest worden. Gaat vast goedkomen!
  #612  
Oud 18-07-11, 20:17
misan misan is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 4
Standaard

Gelukt!!
Het balkje liep zowaar ineens door en hij is momenteel een backup aan het terugzetten.

Op andere fora werd ook totaal niet gereageerd of totale onzin gereageerd, maakt verder niet uit. Hierbij gedeeld
  #613  
Oud 23-07-11, 23:18
duiker67 duiker67 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard foutmelding 9

probleem is opgelost door omruiling telefoon

Laatst gewijzigd door duiker67; 01-08-11 om 15:20. Reden: probleem opgelost
  #614  
Oud 24-07-11, 13:05
Laguna37 Laguna37 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard

Hopelijk kunnen jullie mij ook helpen: Gisteren deed mijn iPhone4 helemaal niks meer, dat wil zeggen zwart scherm en totaal geen reacties. Ff gegoogled en heb 10 seconden de home en aan/uit button vastgehouden en hij leek op te starten. Het apple-teken kwam op het scherm, maar er gebeurde verder niks. Ook dit gegoogled en dus iPhone aangesloten aan de laptop bij iTunes. Daar heb ik ergens op herstellen gedrukt en waarempel, ik kon mijn iPhone weer gebruiken. Nu het probleem: ik ben alles kwijt, van contacten tot berichten en ergste de foto's. Uiteindelijk heeft iTunes ergens een backup vandaan gehaald en die rop gezet maar dat is een hele oude. Volgens mij 1 van toen ik de iPhone pas een week had, want er staan maar 14 contacten op mijn telefoon en een paar smsjes. Foto's zijn niet te vinden.
Als ik nu klik op terugzetten vanaf reservekopie en een versie kies, is er maar 1 versie beschikbaar en wel van gisteravond, waar ik dus niks aan heb. Iemand een idee of oplossing?

Gr. Remco
  #615  
Oud 25-07-11, 16:59
symen89 symen89 is offline
• iOS 8.0 beta
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Delft
Berichten: 146
Stuur een bericht via MSN naar symen89
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laguna37 Bekijk bericht
Hopelijk kunnen jullie mij ook helpen: Gisteren deed mijn iPhone4 helemaal niks meer, dat wil zeggen zwart scherm en totaal geen reacties. Ff gegoogled en heb 10 seconden de home en aan/uit button vastgehouden en hij leek op te starten. Het apple-teken kwam op het scherm, maar er gebeurde verder niks. Ook dit gegoogled en dus iPhone aangesloten aan de laptop bij iTunes. Daar heb ik ergens op herstellen gedrukt en waarempel, ik kon mijn iPhone weer gebruiken. Nu het probleem: ik ben alles kwijt, van contacten tot berichten en ergste de foto's. Uiteindelijk heeft iTunes ergens een backup vandaan gehaald en die rop gezet maar dat is een hele oude. Volgens mij 1 van toen ik de iPhone pas een week had, want er staan maar 14 contacten op mijn telefoon en een paar smsjes. Foto's zijn niet te vinden.
Als ik nu klik op terugzetten vanaf reservekopie en een versie kies, is er maar 1 versie beschikbaar en wel van gisteravond, waar ik dus niks aan heb. Iemand een idee of oplossing?


Gr. Remco
Hoi Remco,
Aan je verhaal te zien maak je niet vaak genoeg backups.Alleen als je vaak genoeg backups maakt kan je je dataverlies herstellen door terug te zetten van reservekopie. Ik raad in het vervolg aan regelmatig je iPhone met itunes te verbinden.
Je huidige data ben je helaas kwijt. Gelukkig zou met de komst van iOS 5.0 dit probleem niet meer hoeven voorkomen
  #616  
Oud 29-07-11, 14:27
releveld releveld is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 1
Standaard Iphone 3G dood na vervangen scherm

Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje geleden mijn perfect werkende Iphone 3G laten vallen, waardoor het glasscherm kapot is gegaan. Het scherm en de touchscreen functie functioneerde nog prima. Omdat ik geen zin had om met de föhn te klooien heb ik een scherm/digitizer/glas in 1 gekocht. Na het vervangen doet de Iphone echter helemaal niets meer! Hij laad niet meer op, Itunes herkent hem niet meer en hij gaat niet meer aan.

Ik heb al geprobeerd om hem in DFU mode te resetten, Itunes herkent mijn Iphone dan wel en installeert ook de nieuwe firmware, maar hij doet het nog steeds niet... Ook met mijn oude scherm doet ie het niet...

Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen? Heb ik iets beschadigd bij het vervangen van het scherm? Zo ja, wat is het meest waarschijnlijke?

Alvast bedankt!
  #617  
Oud 01-08-11, 12:05
jordiweyermars jordiweyermars is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard

Duiker 67 ik heb precies het zelfde probleem! Ik heb ook precies de zelfde iphone en ik ging hem update naar 4.3.5 en kreeg gelijk daarna foutmelding 9. Ik heb me iphone bij de icentre gekocht en die helpen me ook totaal niet die wilde hem wel laten repareren maar dan was ik heb minimaal 2 tot 3 weken kwijt! Ik heb contact gezocht met t-mobile en die willen het sneller oplossen, toch zou ik het graag zelf nog willen verhelpen dus als iemand iets weet graag.
  #618  
Oud 01-08-11, 15:18
duiker67 duiker67 is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 3
Standaard

Beste Jordi en andere
mijn probleem is opgelost na uitvoerig overleg en uitleg wat het probleem was. ( niet de kabel maar de telefoon) heeft T-mobile vandaag mijn i-phone per koerier omgeruild. Top dus en deze werkt wel.
hulde aan T-Mobile

suc6 met het oplossen
  #619  
Oud 03-08-11, 12:16
tishans tishans is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 14
Standaard

Kennelijk is de enige manier om me weer op deze discussie te abonneren: zelf een bericht schrijven.
  #620  
Oud 04-08-11, 17:00
mayo001 mayo001 is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard

Hier ook een drama!

M'n iphone 3G S wil niet meer

Hij stopte vanmiddag ineens uit het niets. Het enige wat je ziet is een appeltje...
Hij vraagt er continu om om aan itunes gehangen te worden en ge-hersteld te worden, dit lukt tot op zekere hoogte, aan het eind van het herstellen van de firmware krijg ik contine verschillende foutmeldingen. Ik begin er een beetje moedeloos van te worden, ik ben bang dat ie overleden is

Heb overigens het hele topic doorgespit en een aantal dingen uitgeprobeerd alleen helaas zonder resultaat.

Wie weet wat ik kan doen?
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:05.