//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bedankt voor je reactie. Is ook direct gedaan, 2 dagen later heb ik mijn huidige opgehaald! tot nu toe, zeeer over te spreken top! Binnenkort ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #681  
Oud 07-11-11, 09:00
ariebside ariebside is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard

Bedankt voor je reactie. Is ook direct gedaan, 2 dagen later heb ik mijn huidige opgehaald! tot nu toe, zeeer over te spreken top! Binnenkort maar eens kijken of hij access point voor mn ipad2 kan worden verder iemand nog tips/must-does voor de 4s??
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #682  
Oud 07-11-11, 20:12
armut_ye armut_ye is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 52
Standaard

Ik heb alles al geprobeerd en ik ben ten einde raad. Na een update gisteren van een cydia prog 'pdanet' is mijn iphone blijven hangen op de appeltje. Dan dfu geprobeerd, niets. Nu blijft hij op de logotje met de itunes teken en de kabel op de iphone scherm hangen. Ik probeer hem te herstellen naar ios 5. dit lukt ook niet, hij geeft foutcode 3194. Deze betekent dat ik de laatste itunes versie moet gebruiken maar ik heb al versie 10.5. Ergens gelezen dat ik via de de cydia server aan de shsh kan geraken. Maar ik heb nooit een shsh bijgehouden. Ik durf hem niet binnen te steken omdat ze anders gaan zien dat er een jb op was.
HEEEEELP.
  #683  
Oud 07-11-11, 22:02
PeerSientje PeerSientje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armut_ye Bekijk bericht
Ik heb alles al geprobeerd en ik ben ten einde raad. Na een update gisteren van een cydia prog 'pdanet' is mijn iphone blijven hangen op de appeltje. Dan dfu geprobeerd, niets. Nu blijft hij op de logotje met de itunes teken en de kabel op de iphone scherm hangen. Ik probeer hem te herstellen naar ios 5. dit lukt ook niet, hij geeft foutcode 3194. Deze betekent dat ik de laatste itunes versie moet gebruiken maar ik heb al versie 10.5. Ergens gelezen dat ik via de de cydia server aan de shsh kan geraken. Maar ik heb nooit een shsh bijgehouden. Ik durf hem niet binnen te steken omdat ze anders gaan zien dat er een jb op was.
HEEEEELP.
Ik heb geen verstand van Jailbreak, en daarmee ook niet van je handtekening en baseband, maar wel eens fout 3194 gehad. Ik heb die verholpen met de handleiding tbv fout 1330. TinyUmbrella laat iets in een file achter waar iTunes niet tegen kan.
Zie hier een van de vele handleidingen: Fix iTunes Error 1013 When Updating iPhone 4 to iOS 4.2.1 | Redmond Pie (bij Windows als Admin uitvoeren).
Hoop dat dit je op weg helpt en anders dat iemand met JB-ervaring je kan helpen.
  #684  
Oud 07-11-11, 22:53
armut_ye armut_ye is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 52
Standaard

Uiteindelijk is het gelukt. Maar nadeel is dat ik mijn jb kwijt ben, omdat ikk mijn shsh nooit had opgeslagen. Ik ben blij dat hij weer werkt, maar ook triest dat mijn jb weg is.
  #685  
Oud 08-11-11, 19:50
bekaertpj bekaertpj is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 8
Standaard

Ik heb een 4s. ik had op herstellen gedrukt en een reservekopie gemaakt, maar mijn iphone kan niet worden hersteld staat er op. Nu krijg ik alleen maar het itunes logo + usb kabel op het scherm , en verder kan ik niets doen.

Wat moet ik nu doen ???
  #686  
Oud 08-11-11, 20:10
Bartbond008 Bartbond008 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 5
Standaard Logicboard kapot

Hallo mensen,

Ik heb laatste mijn iphone laten vallen en nu doet hij het niet meer. Als ik hem aansluiten op de computer doet hij niks maar als ik via het stopcontact oplaad krijg ik het appel logo. Alleen is het probleem dat hij begint te piepen en dan enkele seconden weer uitvalt. Weet iemand misschien wat dit voor component kan zijn die zo piept en het misschien daardoor wel niet goed doet.
Het is een iphone 3G
  #687  
Oud 09-11-11, 23:13
WouterKok WouterKok is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Delft
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bekaertpj Bekijk bericht
Ik heb een 4s. ik had op herstellen gedrukt en een reservekopie gemaakt, maar mijn iphone kan niet worden hersteld staat er op. Nu krijg ik alleen maar het itunes logo + usb kabel op het scherm , en verder kan ik niets doen.

Wat moet ik nu doen ???
Ik heb exact hetzelfde probleem, krijg bij deze foutmelding de foutcode 26 en als ik mijn computer opnieuw opstart, 1611. Heb jij hetzelfde of misschien zelfs al een oplossing? Hoop een een antwoord! Gr.
  #688  
Oud 14-11-11, 21:17
VW070 VW070 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 6
Standaard

Ik heb een iphone 3GS met t-mobile simlock. Nu heb ik deze van het weekend aan itunes gehangen in DFU mode en de nieuwste software gedownload en geinstalleerd(Nu weet ik niet welke dit is ? ios5 of 4.3) De installatie is goed verlopen en dan komt het configuren van de telefoon. Alleen de activatie lukt niet! Ik heb het geprobeerd met een t-mobile en vodafone simkaart maar beiden zegt itunes dat er geen simkaart is aangetroffen. En activeren via Wi-Fi zegt de iphone de heletijd dat het activeren is mislukt omdat de servers eruitliggen. Ben ook al naar een gsm reparatie winkel geweest maar die zeggen dat ik de iphone kan weggooien? Dat is tog hartstikke vreemd.. gewoon via itunes geupdate en het werkt niet! Wie o wie kan me helpen? Alvast bedankt!
  #689  
Oud 23-11-11, 23:08
Robin91 Robin91 is offline
• iOS 13.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2011
Berichten: 41
Standaard

Ik heb nu ook de 1611 foutmelding, hij geeft tijdens het herstellen de foutmelding, en komt met opstarten niet verder dan het Koppel aan iTunes scherm. Heeft iemand al een oplossing gevonden hiervoor? Zag dat t meerdere mensen gebeurd was. Het is zojuist gebeurd en heb de telefoon morgenochtend al dringend nodig.

alvast bedankt voor het geven voor een reactie

EDIT: Uit het niets startte de telefoon op, na anderhalf uur. Geen idee hoe, maar erg blij.

Laatst gewijzigd door Robin91; 23-11-11 om 23:24.
  #690  
Oud 24-11-11, 10:40
WouterKok WouterKok is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Locatie: Delft
Berichten: 10
Standaard

Ik ben teruggegaan naar mijn provider, zij repareren de telefoons. Wat je zou kunnen vragen is of zij een harde reset willen uitvoeren, geen idee wat het inhoud, maar dat schijnt nog wel eens te helpen en is zo gebeurd. Anders zul je 'm toch echt ter reparatie moeten opsturen en tijdelijk je oude tel gebruiken.
  #691  
Oud 25-11-11, 14:16
Mirabelx Mirabelx is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 11
Standaard

Nou helemaal over de z... Nieuwe iPhone 4S net een maand in huis, werkt prima en ineens vanmiddag pak ik hem en scherm zwart. Gaat niet meer aan, opladers (poweroplader, via pc of iTunes) niks werkt meer. Batterij stond nog op 75% toen ik voor het laatst keek en daar zijn maar 30 minuten voorbij gegaan. Valt nog onder de garantie maar probeer ik Apple te bellen, hebben ze het daar zooooo druk dat er gewoon wordt opgehangen (en dat al 5x).

Nu dus super frustie en weet niet wat te doen???? Hellup....
__________________
Live life!!
  #692  
Oud 26-11-11, 10:03
Guke1975 Guke1975 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Tessenderlo
Berichten: 4
Standaard

Ik had dit gisteren ook...
Na enkele uren nog eens geprobeerd door op de aan- en homeknop tegelijk te drukken en toen werkte hij terug.
Zeer bizar, zou wel willen weten wat het probleem is?
  #693  
Oud 26-11-11, 10:37
2bepure 2bepure is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2
Standaard

Zelf gisterenaond hier ook problemen mee gehad, dit gebeurde nadat ik een update software had uitgevoerd en mijn iphone deed het niet meer > kreeg scherm dat ik mijn telefoon met itunes moest verbinden en de computer herkende mijn tel niet meer. Heb het volgende gedaan:

Telefoon aan de computer gekoppeld gehouden.

Daarna moet je in een bepaalde volgorde Itunes en alles van Apple van je computer verwijderen.
Ga naar Conf.scherm > Programma's verwijderen en daarna in volgorde:

1> Itunes: verwijderen
2> Qiucktime
3> Apple Software update
4> Apple Mobile
5> Bonjour
6> Apple application..

Let erop dat alle programma's echt verwijderd zijn, soms is het zo dat niet alles is verwijderd.

Ga daarna naar www.apple.com/nl en download en instaleer Itunes opnieuw. Start je computer opnieuw op...Ga daarna naar Itunes toe en als het goed is heeft je telefoon weer verbinding en zal Itunes afhankelijk vh probleem meldingen geven en je Iphone doet het weer.
Als je je Iphone gegevens regelmatig hebt opgelagen zal hij automatisch je apps en andere gegevens weer op je telefoon overzetten.

Ik hoop hiermee andere te kunnen helpen?

Succes!
  #694  
Oud 29-11-11, 12:48
rabezt rabezt is offline
• iOS 5.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: enschede
Berichten: 7
Standaard

Ik heb vanmorgen een cydia update uitgevoerd waarna ' restart springboard' verscheen. Hierna krijg de iphone op geen enkele manier meer aan. Het gaat om een Iphone 4 , os 5.0 met een redsnow jailbreak.
Ik heb via de redsnow aplicatie geprobeerd om opnieuw te starten, lukt niet. Het ananas blijft even in beeld, waarna de laad cirkel verschijnt en die loopt vast.
Op itunes is de iphone weergegeven, echter kan ik geen reserve kopie maken.
Heeft iemand nog tips misschien?
  #695  
Oud 01-12-11, 14:14
jovanni jovanni is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Angry opstarten

wie kan mij helpen???

zodra ik mijn Iphone met de usb aansluit aan de PC, slaat de PC uit, kan dus niet synchroniseren, elke keer gebeurt het weer
  #696  
Oud 01-12-11, 16:02
tishans tishans is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jovanni Bekijk bericht
wie kan mij helpen???

zodra ik mijn Iphone met de usb aansluit aan de PC, slaat de PC uit, kan dus niet synchroniseren, elke keer gebeurt het weer
Kan het zijn dat meerdere USB-apparaten elkaar in de weg zitten? Probeer eens andere usb-apparaten af te koppelen, dan herstarten en opnieuw proberen?
  #697  
Oud 01-12-11, 16:46
jovanni jovanni is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard iphone

dank voor je reactie, helaas heb ik meerdere malen alle andere usb's losgekoppeld, zonder resultaat

als ik elders via Wi-Fi probeer zou ik dan wel kunnen updaten? of moet dat via mijn eigen PC

thxs
  #698  
Oud 01-12-11, 17:00
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Lijkt erop dat je kortsluiting maakt op de USB connector. Als je de kabel aansluit zonder iPhone gaat het wel goed?
Heb je het geprobeerd bij meerdere pc's? En gaat opladen wel goed?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #699  
Oud 01-12-11, 17:18
jovanni jovanni is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard USB

Als ik andere USB erop zet doen ze het wel, heb meerdere ingangen geprobeerd. Alleen de IPhone veroorzaakt dit alle andere werken op deze USB

Heb nog geen gelegenheid elders via wiki te proberen

Wederom thxs

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 december 2011 om 17:39 ----------

Opladen gaat ook niet via pc omdat pc direct uitslaat, alle andere apparaten werken wel

Het is wel dat als ik de Cam in de USB laat bij het opstarten slaat pc ook uit maar als deze Cam USB later inplug werkt de Cam wel en slaat pc niet uit

Helaas is dit niet van toepassing op de IPhone

Moeilijk hè

Thnxks
  #700  
Oud 01-12-11, 18:03
tishans tishans is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jovanni Bekijk bericht
dank voor je reactie, helaas heb ik meerdere malen alle andere usb's losgekoppeld, zonder resultaat

als ik elders via Wi-Fi probeer zou ik dan wel kunnen updaten? of moet dat via mijn eigen PC

thxs
Het lijkt me dat je toch iTunes nodig hebt en de gegevens die daarbinnen opgslagen zijn. Wat Wi-Fi daarmee te maken heeft ontgaat me: het probleem ligt niet bij Wi-Fi, maar bij de koppeling tussen pc en iPhone
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:13.