//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een update op IPhone staan die ik nu niet kan updaten. Vroeg me af of ik dat dan via wifi elders kon opstarten...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #701  
Oud 01-12-11, 18:09
jovanni jovanni is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik heb een update op IPhone staan die ik nu niet kan updaten. Vroeg me af of ik dat dan via Wi-Fi elders kon opstarten
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #702  
Oud 02-12-11, 11:46
Fortunato Fortunato is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard Iphone 4 zomaar uitgevallen alles geprobeerd

Heb geprobeerd wat ik kon maar mijn telefoon gaat niet meer aan.
Aan de oplader doet het niet. Aan itunes in mn computer doet het niet. Resetknop en aan uit knopnlang vast houden njet. Sm kaartjeopnieuw erin gestopt doet niks. Iemsnd nog een idee?

Ik hoor het graaaaag!!
  #703  
Oud 02-12-11, 11:51
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Kon t zijn dat die helemaal leeg was?
Dan duurt t ff voordat je reactie krijgt aan de lader.
Zo niet durf ik t niet te zeggen....
  #704  
Oud 02-12-11, 11:55
Fortunato Fortunato is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Nee kwam vanmorgen van de oplader.
Was net eenfilmpje aan het maken gaf aan dat de schijf vol was en wilde filmpje door whats appen en toen viel die uit?,
  #705  
Oud 02-12-11, 11:57
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ltopic-36.html
Misschien kunnen ze je in dit topic helpen?
  #706  
Oud 02-12-11, 12:06
Fortunato Fortunato is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Heb alles al geprobeerd maar mn telefoon gaat niet meer aan. Was filmpje aan het maken en geheugen was vol gaf hij aan. Toen wilde ik filmpje doorsturen via whats app en toen viel hij uit. Aan opladee gedaan gaat niet aan, aan comp gehangen itunes gaat niet aan. Reset en home knop tegelijk lang indrukken lukt njet. Iemand anders nog tips? Ben radeloos. Wil hem nog niet opsturen want heb nog niet alle fotoos geupload op de computer en dan zijn almje bestanden toch kwijt?
  #707  
Oud 02-12-11, 12:08
Fortunato Fortunato is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Thanx net berichtjr op geplaatst maar is verzameltopic met 38 paginas ofzo?, en ik zit hier met dreumes van 1,5 en baby van 4 weken dus weinig tijd en eil bereikbaar zijn dus als mensen nog een idee hebben?
  #708  
Oud 02-12-11, 12:19
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Mensen lezen t daar wel geregeld en anders even de laatste pagina s bekijken kijken of je daar wat tegen komt?
  #709  
Oud 02-12-11, 16:24
Hyzo Hyzo is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 4
Standaard

Als je hem in de computer doet, kan je dan nog wel bij je video bestanden? Als de harde schijf vol zat zou ik er even wat afgooien.
  #710  
Oud 02-12-11, 16:44
Fortunato Fortunato is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 5
Standaard

Nee hij gaat niet aan dus maakt geen contact en wchijf is wel vaker vol en nooit problemen gehad
  #711  
Oud 02-12-11, 19:11
mrboolean's schermafbeelding
mrboolean mrboolean is offline
• iOS 14.5
• 12.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 260
Stuur een bericht via ICQ naar mrboolean
Standaard

Het is me niet helemaal duidelijk uit de startpost, maar had je al geprobeerd een harde reset uit te voeren? Dus de home button en de standby button gelijktijdig voor ongeveer 10 seconden indrukken?
  #712  
Oud 06-12-11, 19:19
sweetladyy1 sweetladyy1 is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard

hai!! nieuw op dit forum... mijn Iphone is inmiddels al voor 300 euro gemaakt en k ben er helemaal klaar mee... nu deed hij het 2 maanden goed en is het weer gedonder! ik kreeg na het bellen met mijn moeder een zwart scherm. Na het inhouden van de aanknop en home button gaat hij weer aan, maar blijft hij op het appel logo hangen.. wie kan mij helpen in lekentaal want k ben niet zo handig hihi

ook heb ik nog een gejailbreakte iphone liggen die op de modus met het kabeltje en itunes blijft hangen.. als ik hem wil resetten geeft hij aan dat er een fout is (1015) en kan het niet fixen... wie kan mij helpen... want die Iphone is verslavend en kan niet zonder mijn telefoon haha
  #713  
Oud 10-12-11, 16:52
annabelsv annabelsv is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard

mijn iphone is uitgevallen na een avondje stappen , en als ik hem nu weer aanzet krijg ik wel gewoon beeld, maar dan zonder helderheid terwijl er gewoon bij de instellingen staat dat de helderheid op maximaal staat? de iphone aan en uitzetten helpt ook niet, kan iemand mij hiermee helpen?
  #714  
Oud 12-12-11, 09:20
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door annabelsv Bekijk bericht
mijn iphone is uitgevallen na een avondje stappen , en als ik hem nu weer aanzet krijg ik wel gewoon beeld, maar dan zonder helderheid terwijl er gewoon bij de instellingen staat dat de helderheid op maximaal staat? de iphone aan en uitzetten helpt ook niet, kan iemand mij hiermee helpen?

Zet de functie 'helderheid aanpassen' eens uit.
  #715  
Oud 12-12-11, 18:38
vdlies vdlies is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 2
Standaard

Mijn iPhone is vanmorgen uit mijn jaszak gevallen. Er is aan de iPhone zelf niets te zien, maar hij wil helemaal niet opstarten. Ik ben er meteen mee naar Lab9 geweest, daar zeiden ze dat er iets vanbinnen niet goed zit door de val. Heeft iemand hier ervaring mee ? Ik bedoel, zou ik het zelf kunnen repareren zonder te weten wat er echt mis is of zou ik hem toch moeten binnen doen om hem te laten repareren ? Mijn iPhone is trouwens Amerikaans, niet dat dit er bij dit veel ter zijde doet maar ja, je weet nooit. Mijn aankoopbewijs vind ik ook niet meer terug, dus hoeveel zou het kosten moest ik hem laten repareren ?
  #716  
Oud 12-12-11, 19:33
Stijntje's schermafbeelding
Stijntje Stijntje is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Oss
Berichten: 230
Stuur een bericht via MSN naar Stijntje
Standaard

Je zou dit kunnen proberen http://repair.iphoneclub.nl/index/p/...ampaign=repair

iPhone 3GS reparatie: onderzoek (gratis)

Als bepaalde toetsen of aanraakgevoelige knoppen op je iPhone 3GS niet meer correct reageren door valschade of waterschade.
Als je iPhone 3GS zonder reden uitschakelt of zomaar uitvalt tijdens gebruik.
Indien je iPhone 3GS waterschade/vochtschade heeft opgelopen doordat deze in aanraking is geweest met water.

Na het onderzoek nemen wij contact met je op voor de eventuele reparatiekosten. Voor vochtschade-onderzoek zijn wij helaas genoodzaakt wel kosten in rekening te brengen als blijkt dat de iPhone niet herstelbaar is. We rekenen daarvoor een algemeen tarief van € 29,00. Wanneer je niet akkoord gaat met de reparatiekosten, dan sturen wij je iPhone in dezelfde staat weer terug. Het enige wat je betaalt zijn de retourverzendkosten à € 7,50. Je kunt je iPhone ook bij ons laten, waarna deze dan op een milieuvriendelijke wijze wordt verwijderd. Hier worden geen kosten voor berekend.
Prijs incl. BTW € 0,01
  #717  
Oud 19-12-11, 12:30
tjizzie tjizzie is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard Vast gelopen 3G

Mijn pa had zijn oude 3G gerestored omdat hij een 4 kreeg. ik wou zijn iphone toen tijdelijk gebruiken en daarna aan mijn schoonzusje geven. nu is er alleen 1 probleem hij start niet meer op de iphone. krijg error 16xx ed te zien. Nu heb ik echt alles wat ik kon vinden geprobeerd maar niks werkt. ben er nog mee naar een winkel geweest die kreeg het ook niet voor elkaar. Dus nu is mijn Vraag heeft IEMAND nog 1 idee hoe ik dit probleem kan oplossen

Alvast Bedankt,
  #718  
Oud 19-12-11, 14:54
jbierhof jbierhof is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Zutphen
Berichten: 7
Standaard

Goedendag,

IK heb het volgende probleem met mijn Iphone 3gs 32gb en geen jailbreak hij draait op ios 5.0.1

De iphone is gecrashed geprobeerd opnieuw op te starten dmv de power knop en de home knop dit mocht niet baten. Ook in i-tunes geprobeerd te herstellen in zowel de gewone als de DFU mode ook dit werkt niet.

Krijg wel na het herstellen de melding dat de telefoon is geunlocked en dat ik het moet registreren kom ook in i-tunes ma de iphone blijft het apple logo weergeven als dit te lang duurt komt er een grijs rondje van streepjes in beeld en hier blijft hij dan in hangen.

ik hoop dat iemand de oplossing hiervoor heeft

groet
jeroen
  #719  
Oud 04-01-12, 23:56
hanneske4 hanneske4 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 10
Standaard

Hi, I have tried pretty much everything. I updated from 4.2.1 on 6.15.00 to 5.0.1 with ipsw i created through redsn0w. Did not work very well and my phone seemed to go back into dfu mode automatically. Just totally black and can't turn it on or anything. when I plug it in and use redsn0w to "boot tethered" or jailbreak or whatever when it says boot I first get a white screen and then the yellow screen showed in the pictures.
Trying to restore again with custom or non custom ipsw (after deleting apple lines in hosts) results in error 28 (always). Someone told me error 28 usually means hardware error so tried to disconnect and reconnect screen. same result. what do you guys think?








  #720  
Oud 11-01-12, 16:08
karizma50 karizma50 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sweetladyy1 Bekijk bericht
hai!! nieuw op dit forum... mijn Iphone is inmiddels al voor 300 euro gemaakt en k ben er helemaal klaar mee... nu deed hij het 2 maanden goed en is het weer gedonder! ik kreeg na het bellen met mijn moeder een zwart scherm. Na het inhouden van de aanknop en home button gaat hij weer aan, maar blijft hij op het appel logo hangen.. wie kan mij helpen in lekentaal want k ben niet zo handig hihi

ook heb ik nog een gejailbreakte iphone liggen die op de modus met het kabeltje en itunes blijft hangen.. als ik hem wil resetten geeft hij aan dat er een fout is (1015) en kan het niet fixen... wie kan mij helpen... want die Iphone is verslavend en kan niet zonder mijn telefoon haha
Is je jailbreak tethered zoja dan moet je iets met just boot ofzo doen via dat plaat van redsnow als je die gebruikt tenminste..
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:00.