//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone start ook niet meer op. Vanmorgen ging hij nog perfect. Het enige wat erop komt is het iTunes logo met de usb kabel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #721  
Oud 14-01-12, 17:53
bekaertpj bekaertpj is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 8
Standaard

Mijn iPhone start ook niet meer op. Vanmorgen ging hij nog perfect.
Het enige wat erop komt is het iTunes logo met de usb kabel eronder.

Als ik hem dan aansluit via iTunes zegt hij dat ik hem moet herstellen.
Als ik dit doe wordt het al vlug afgebroken en komt het volgende.

De iPhone kan momenteel niet worden hersteld omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met het iPhone-software-updateserver of omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is.

Wat kan ik doen?? Heb hem al opnieuw opgestart , heb nieuwste update , usb kabel al van plaats verwisseld...

Help !
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #722  
Oud 14-01-12, 17:56
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

Firewall uitzetten en nog eens proberen.
  #723  
Oud 15-01-12, 21:34
karizma50 karizma50 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bekaertpj Bekijk bericht
Mijn iPhone start ook niet meer op. Vanmorgen ging hij nog perfect.
Het enige wat erop komt is het iTunes logo met de usb kabel eronder.

Als ik hem dan aansluit via iTunes zegt hij dat ik hem moet herstellen.
Als ik dit doe wordt het al vlug afgebroken en komt het volgende.

De iPhone kan momenteel niet worden hersteld omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met het iPhone-software-updateserver of omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is.

Wat kan ik doen?? Heb hem al opnieuw opgestart , heb nieuwste update , usb kabel al van plaats verwisseld...

Help !
Hey probeer dit is als je wilt het is een programma van jalbreak.:
Download redsnow 0.9.10b3 als je hem hebt gedownload klik in het menu op extra En klik dan op recovery fix.. Kijk dan eerst wat je moet doen door op next te klikken en te lezen..

Laat het me horen als het je lukt want mij is het ook gelukt

Mvg
  #724  
Oud 18-01-12, 13:35
Merijntje1 Merijntje1 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Hengelo OV
Berichten: 22
Standaard

Vandaag in de trein mn iPhone 4 laten vallen..
Er zat sinds augustus '11 al een barst in, maar heb dit nooit meer laten repareren.. (want had geen zin om wéér €140 te gaan betalen. Had er opzich ook geen last vast.

Maar nadat ie nu dus is gevallen is het beeldscherm zwart (en blijft 't ook).. Homebutton/Powerbutton alles ingedrukt wat maar kon (dan weer wel tegelijk, dan weer niet).. (nu zelfs in herstelmodus)

Als ik 'm aansluit op iTunes maakt de iPhone nog wel 't bekende geluidje. En iTunes herkent de mobiel dus nog wel. Betekent dit dat de iPhone nog 'gewoon' functioneert en alleen het beeldscherm kapot is? Ook trilt het toestel nog gewoon als ik m van normaal naar de tril/stil modus zet. Of is er meer kapot?
  #725  
Oud 18-01-12, 16:55
SG3i SG3i is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Merijntje1 Bekijk bericht
Vandaag in de trein mn iPhone 4 laten vallen..
Er zat sinds augustus '11 al een barst in, maar heb dit nooit meer laten repareren.. (want had geen zin om wéér €140 te gaan betalen. Had er opzich ook geen last vast.

Maar nadat ie nu dus is gevallen is het beeldscherm zwart (en blijft 't ook).. Homebutton/Powerbutton alles ingedrukt wat maar kon (dan weer wel tegelijk, dan weer niet).. (nu zelfs in herstelmodus)

Als ik 'm aansluit op iTunes maakt de iPhone nog wel 't bekende geluidje. En iTunes herkent de mobiel dus nog wel. Betekent dit dat de iPhone nog 'gewoon' functioneert en alleen het beeldscherm kapot is? Ook trilt het toestel nog gewoon als ik m van normaal naar de tril/stil modus zet. Of is er meer kapot?
Je mag van geluk spreken, alleen je scherm is kapot.
  #726  
Oud 20-01-12, 00:39
montcristo montcristo is offline
• iOS 1.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Iphone reageert niet meer

HALLO IEDEREEN
Kan iemandmij helpen met mijn iphone4??
ik heb die in frankrijk gekocht en belgische simingestoken maar alles is weg van de scherm, het staat alleen maar NO SIM CARD INSTALLED!!!
en staat op scherm alleen logo van ITUNES erop en niks meer

plz help me om opnieuw te aciveren
  #727  
Oud 20-01-12, 09:18
Bobby007's schermafbeelding
Bobby007 Bobby007 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door montcristo Bekijk bericht
HALLO IEDEREEN
Kan iemandmij helpen met mijn iphone4??
ik heb die in frankrijk gekocht en belgische simingestoken maar alles is weg van de scherm, het staat alleen maar NO SIM CARD INSTALLED!!!
en staat op scherm alleen logo van ITUNES erop en niks meer

plz help me om opnieuw te aciveren
Ik zeg. Probeer de zoek knop eens op dit forum of kijk eens in de Wiki pagina's!!!
Maar goed! Het lijkt erop dat je iPhone4 "gesimlocked" is deze zal dus "ge-unlocked" moeten worden.
Hoe dat moet, staat zeer uitgebreid op dit forum beschreven (zie index) !
Succes
  #728  
Oud 20-01-12, 22:45
Emal Emal is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard

Hallo,
Ik heb een Iphone 3 en start niet meer. Ik zie aalleen maar zwart scherm met een streepje accu.
kan iemand mij hierbij helpen

alvast bedankt

mvg
emal
  #729  
Oud 21-01-12, 22:12
roodehef roodehef is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard no service iphone 3g bij t-mobile

het kost me al dagen, telkens weer, meestal 's morgens vroeg bij het opstaan: 'no service' en start ik de hele procedure bij iTunes: 'herstel', 'reservekopie terugzetten' en ligt ie weer anderhalf uur aan het infuus alles te downloaden (o.a. 167 apps), en dan is ie weer een tijdje op orde om vervolgens weer op no service te springen, heeft dit iets met de nieuwe IOS-versie van doen, het wordt een dagtaak, wie heeft een oplossing, het liefst zonder moeilijke termen, ivy
  #730  
Oud 28-01-12, 15:07
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bekaertpj Bekijk bericht
Mijn iPhone start ook niet meer op. Vanmorgen ging hij nog perfect.
Het enige wat erop komt is het iTunes logo met de usb kabel eronder.

Als ik hem dan aansluit via iTunes zegt hij dat ik hem moet herstellen.
Als ik dit doe wordt het al vlug afgebroken en komt het volgende.

De iPhone kan momenteel niet worden hersteld omdat er geen verbinding kan worden gemaakt met het iPhone-software-updateserver of omdat deze tijdelijk niet beschikbaar is.

Wat kan ik doen?? Heb hem al opnieuw opgestart , heb nieuwste update , usb kabel al van plaats verwisseld...

Help !
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emal Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een Iphone 3 en start niet meer. Ik zie aalleen maar zwart scherm met een streepje accu.
kan iemand mij hierbij helpen

alvast bedankt

mvg
emal
Voor jullie twee, niet gewoon herstellen via itunes, maar herstellen via DFU-modus, geforceert dus.
Dan zal t wel lukken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodehef Bekijk bericht
het kost me al dagen, telkens weer, meestal 's morgens vroeg bij het opstaan: 'no service' en start ik de hele procedure bij iTunes: 'herstel', 'reservekopie terugzetten' en ligt ie weer anderhalf uur aan het infuus alles te downloaden (o.a. 167 apps), en dan is ie weer een tijdje op orde om vervolgens weer op no service te springen, heeft dit iets met de nieuwe IOS-versie van doen, het wordt een dagtaak, wie heeft een oplossing, het liefst zonder moeilijke termen, ivy
Er zal iets opstaan wat je IOS niet ten goede komt, of een slechte unlock als je dat hebt gedaan.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #731  
Oud 28-01-12, 22:34
roodehef roodehef is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard iphone no service

na dagen tobben met mijn iphone 3, bij het icentre tegenover amsterdam cs het advies gekregen de telefoon te resetten oftewel aan/uitknop en bedieningsknop gelijktijdig in te drukken, in het merendeel van de gevallen spring ie dan van wit appeltje weer op ontvangst; oorzaak van de storing wellicht de zonnewind die momenteel de aarde beïnvloed; 21 januari was de boodschap: 'analisten op het Goddard Space Weather Lab zeggen dat sterke geomagnetische stormen mogelijk zijn wanneer de wolk dit weekend deze kant op komt', wie zal het zeggen............
  #732  
Oud 30-01-12, 10:29
MB1981 MB1981 is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 2
Standaard

Hallo,

Vrijdagnochtend wilde ik mijn iPhone na het crashen van whatsapp opnieuw opstarten maar dat vertikte hij Ik heb verschillende malen geprobeerd de telefoon doormiddel van de homebutton en wake/sleepbutton in te drukken toch opnieuw op te starten(op aanraden collega) Mijn iphone bleef aangeven dat hij aan itunes gekoppeld wilde worden.

BTW: Ik ben hier niet totaal niet bekend mee.

Uiteindelijk heb ik hem thuis aan mijn macbookpro gehangen en hersteld. Goed, hij doet het weer. Dat is 1. Aleen blijft itunes vragen of ik een schone installatie van mijn iphone wil doen of een back-up wil terugzetten. Als ik een back-up van 31-12 (de laatste) wil terugzetten begint ie daar heel mooi aan maar zet ie bijna niks van de apps terug. Ik heb nu alle apps, via icloud, opnieuw geïnstalleerd.

Ik lees vanalles over DFU enz, maar heb geen idee wat het nu precies is en of het hier nu iets mee te maken kan hebben.

Mijn vraag: Wat moet ik doen om er voor te zorgen dat itunes niet meer vraagt om het terugzetten van een back-up en ik gewoon mijn muziek er op kan gaan zetten?

Update van zondag: Ik heb een totaal schone installatie uitgevoerd en hij deed het weer fantastisch. Muziek dr weer op en gaan.

Update van maandagochtend: Ik wilde mn iphone even opnieuw opstarten en daar ging ie weer. De melding van 'koppel aan itunes' kwam weer naar boven.

Een collega van mij zei dat het best zou kunnen dat er vuil tussen home button zou kunnen zitten waardoor ie telkens op die melding uit komt.

Heeft iemand hier een idee wat ik zou moeten doen? Terug naar de winkel en een nieuwe vragen? Volgens mij is ie nog geen jaar oud als ik me goed herrinner.
  #733  
Oud 30-01-12, 11:18
roodehef roodehef is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard 1phone3 no service

de problemen worden hier chronisch, gister de hele dag gereset, de wensen op het scherm wisselen, dan na het witte appeltje toegangscode invoeren of speedtouche-code of nog iets anders, waarna soms lukt de service met tmobile even werkt, maar ook vaak de aansluitkabel met verwijzing naar itunes en dan maar weer opnieuw uitzetten, resetten en hopen......., denk wanhopig dat m'n iphone na twee en en half jaar versleten is
  #734  
Oud 16-02-12, 15:08
dreambo's schermafbeelding
dreambo dreambo is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard error melding in itunes wie weet wat dat is -42032

ik heb als ik mijn iphone op de computer aansluit en itunes opstart steeds een error melding

wie weet wat dat is -42032
  #735  
Oud 17-02-12, 01:23
roodehef roodehef is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 4
Standaard

m'n iphone 3 is al paar dagen zonder storing, wel zorg ik dat ie 's nachts warm onder m'n kussen ligt, met de kou lag ie boven op de linnenkast, wellicht was dat de oorzaak, mocht het toch niet verholpen zijn dan ga ik naar zo'n technisch telefoonwinkeltje en laat de batterij doormeten, dank voor de support, groet, ivy
  #736  
Oud 17-02-12, 16:48
gameunit gameunit is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 25
Standaard

Excuus voor de kick. Ik had exact hetzelfde probleem vandaag. Viel opeens spontaan uit. De harde reset heeft hier prima geholpen. Bedankt.

Edit: kom er net achter dat ik geen Wi-Fi meer heb ?

Edit 2: Even iphone opnieuw gestart, en alles werkt weer. Nu toch maar voor de zekerheid even helemaal opladen.
  #737  
Oud 17-02-12, 18:04
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

//Discussies samengevoegd.
  #738  
Oud 18-02-12, 17:16
laurens0406 laurens0406 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 9
Standaard

Misschien is je iPhone in DFU mode, Probeer om de homebutton en de sleepbutton 10 seconden in te houden...
  #739  
Oud 18-02-12, 19:11
gameunit gameunit is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door laurens0406 Bekijk bericht
Misschien is je iPhone in DFU mode, Probeer om de homebutton en de sleepbutton 10 seconden in te houden...

Bedankt, maar dat had ik dus al gedaan. Het is weer opgelost. Schrok wel. Dacht echt dat ik hem moest laten opsturen via de t-mobile winkel. En dat zo vlak voor de carnaval. Maar gelukkig is het weer helemaal ok. I just love my iphone.
  #740  
Oud 19-02-12, 20:00
sirmike sirmike is offline
• iOS 12.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 45
Standaard

beste mensen,

Ik heb een Iphone 3GS en mijn telefoon start niet meer. Hij blijft constant op het witte appeltje staan en doet daarna niks. Ik heb ook al de harde reset optie gedaan van het vierkant ingedrukt houden met het knopje bovenop. Geen succes.
Mijn Itunes leest niet dat mijn Iphone aangesloten is op de USB poort. Ik kan dus ook niks in Itunes uitrichten.
Wat kan ik doen:S
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:07.