//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Congierge Maar als ik hem dan reset gaat die lijst er ook waarschijnlijk eraf.. Yep, als je de iPhone herstelt zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #781  
Oud 14-07-12, 19:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Congierge Bekijk bericht
Maar als ik hem dan reset gaat die lijst er ook waarschijnlijk eraf..
Yep, als je de iPhone herstelt zijn die rapporten weg. Maak screen shots van die kernel panic crash reports en doe dan een herstel. Zeg tegen T-Mobile dat je een herstel gedaan hebt om de persoonlijke gegevens te verwijderen.

Aan de screen shots kan men zien dat het echt kernel panics van jouw iPhone zijn (UDID).
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #782  
Oud 14-07-12, 21:44
Congierge Congierge is offline
 
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Yep, als je de iPhone herstelt zijn die rapporten weg. Maak screen shots van die kernel panic crash reports en doe dan een herstel. Zeg tegen T-Mobile dat je een herstel gedaan hebt om de persoonlijke gegevens te verwijderen.

Aan de screen shots kan men zien dat het echt kernel panics van jouw iPhone zijn (UDID).


Maar kunnen ze zien dat het mijn iphone is dan? Want dan is de lijst ook weg. En is de kernel panic probleem dan ook niet meteen verholpen als ik hem herstel?
  #783  
Oud 22-07-12, 16:14
mamasofie mamasofie is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 3
Standaard

Hallo allemaal,
Ik heb een iphone3G. Werkte prima. Ik heb er ios4 opgezet, waarschijnlijk een downgrade dus...
Ik heb in ieder geval nu een iPhone die niks meer doet, bij herstel geeft hij constant de foutmelding 1015. Ook blijft er op mijn iphone constant het itunes logo en usbkabel staan. Ik weet niet meer wat doen...
  #784  
Oud 26-07-12, 21:14
kevinwelzen kevinwelzen is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 2
Post Iphone 3G doet niets meer na val

Hoi iedereen,

Hopenlijk kan iemand mij helpen!

Deze week is mijn Iphone gevallen, waardoor de bekasting open ligt en de Iphone zelf niets meer doet.

Weet iemand of de mogelijkheid bestaat, de gegevens zoals telefoonnummers en foto's terug te halen?
Er staan namelijk foto's op van mijn 8 maanden oude zoontje en ben dus ook al mijn nummers kwijt!

Wie o wie kan mij helpen????
  #785  
Oud 26-07-12, 22:35
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Op je nieuwe telefoon via iCloud de reservekopie binnen halen.
  #786  
Oud 08-08-12, 14:56
HanZzzzz HanZzzzz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 9
Standaard

Hoi Iedereen,

Ik heb een iPhone 3GS die niet meer wil opstarten. Ik krijg constant het Apple logo in beeld en iTunes herkent hem nog wel. Heb hem al meerdere keren hersteld maar tevergeefs, het blijft hetzelfde verhaal. De iPhone is niet gevallen ofzo maar nadat hij een keer helemaal leeg was is dit gebeurt en hij laadt nu ook niet meer op. Hij laadt wel op tot het Apple logo in beeld komt, dan ziet iTunes de telefoon maar verder komt hij niet en trekt hij de batterij weer leeg. Is hier nog iets aan te doen? of is mijn hardware zodanig kapot... Ik heb batterij en dock connector al vervangen, zelfs moederboard in een andere 3GS gestopt, maar geen succes.

Ik hoop dat iemand van jullie nog een goed idee heeft? kan ik bijvoorbeeld met de iPhonebrowser in mijn telefoon nog dingen aanpassen waardoor hij wel opstart?
  #787  
Oud 08-08-12, 15:06
karizma50 karizma50 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HanZzzzz Bekijk bericht
Hoi Iedereen,

Ik heb een iPhone 3GS die niet meer wil opstarten. Ik krijg constant het Apple logo in beeld en iTunes herkent hem nog wel. Heb hem al meerdere keren hersteld maar tevergeefs, het blijft hetzelfde verhaal. De iPhone is niet gevallen ofzo maar nadat hij een keer helemaal leeg was is dit gebeurt en hij laadt nu ook niet meer op. Hij laadt wel op tot het Apple logo in beeld komt, dan ziet iTunes de telefoon maar verder komt hij niet en trekt hij de batterij weer leeg. Is hier nog iets aan te doen? of is mijn hardware zodanig kapot... Ik heb batterij en dock connector al vervangen, zelfs moederboard in een andere 3GS gestopt, maar geen succes.

Ik hoop dat iemand van jullie nog een goed idee heeft? kan ik bijvoorbeeld met de iPhonebrowser in mijn telefoon nog dingen aanpassen waardoor hij wel opstart?
Probeer de laatste versie van redsnow op je pc te downloaden sluit daarna je telefoon aan en kies in het programma redsnow; extra en dan just boot now
  #788  
Oud 08-08-12, 18:15
HanZzzzz HanZzzzz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karizma50 Bekijk bericht
Probeer de laatste versie van redsnow op je pc te downloaden sluit daarna je telefoon aan en kies in het programma redsnow; extra en dan just boot now
dank je voor je sneel reactie, ik ben het aan het proberen maar nog steeds komt hij niet verder dan het bootlogo (dit keer het ananasje). Nog andere ideeën? Ben ook aan het proberen om het eerst te jailbreaken maar dat lukt ook t niet omdat hij wacht op een reboot die niet komt...
  #789  
Oud 08-08-12, 18:16
karizma50 karizma50 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 113
Standaard

Geprobeerd om hem in dfu mode te stoppen?? Als je dat niet hebt gedaan bij just boot tenminste.
  #790  
Oud 08-08-12, 18:21
HanZzzzz HanZzzzz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 9
Standaard

ja dat heb ik gedaan, en dan begint redsnow wat te uploaden enzo en dan een reboot, redsnow zegt dat tie klaar is maar mijn iPhone start niet op...
  #791  
Oud 08-08-12, 18:23
karizma50 karizma50 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 113
Standaard

Heb je op jailbreak geklikt of bij extras just boot of allebei??
  #792  
Oud 08-08-12, 18:42
HanZzzzz HanZzzzz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 9
Standaard

ik heb eerst geprobeerd om bij extra end an just boot te doen. Waardoor hij dus weer vastloopt op het ananasje. En dacht nu van dan probeer ik hem te jailbreaken maar dat lukt ook al nog niet...
  #793  
Oud 08-08-12, 18:59
karizma50 karizma50 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 113
Standaard

Raar bij mij werte het wel?? Woon je niet vlakbij de zwartemarkt?? Zodat je hem ff daar kan laten zien??
  #794  
Oud 08-08-12, 19:25
HanZzzzz HanZzzzz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 9
Standaard

nee volgens mij niet echt...
  #795  
Oud 08-08-12, 19:29
karizma50 karizma50 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 113
Standaard

Ok ik zal het wel laten horen al ik wt meer weet
  #796  
Oud 08-08-12, 19:47
HanZzzzz HanZzzzz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 9
Standaard

super bedankt! ik weet echt niet meer wat ik er mee aanmoet heb volgens mij alles geprobeerd en denk echt dat het een software fout is. Nogmaals bedankt voor de reacties en ik hoor graag van je als je nog een idee hebt.
  #797  
Oud 08-08-12, 21:31
karizma50 karizma50 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 113
Standaard

Laat hem ondertussn ff een keer helemaal leeglopen

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 augustus 2012 om 20:36 ----------

Probeer dit ook ff:

Deze heeft bij een vriend wel eens geholpen. (al een tijdje terug, en even voorop gesteld dat je hetzelfde probleem hebt.)

1. Connect to iTunes via USB. Do not disconnect for rest of these steps. iTunes may appear frozen or stuck with spinning beachball....this is okay, do not Force Quit iTunes. I tried a few times without it being connected to iTunes and it doesn't work.
2. Once connected, hold Home + Power until screen blinks then Apple logo comes back up.
3. Wait until Apple logo dims slightly (~5 minutes or less). Do NOT reboot until the apple logo dims.
4. Hold Home + Power again until it reboots and Apple logo comes back up.
5. After 2 min or so, the phone may vibrate once or twice. Continue waiting for the full 5 min until Apple logo dims slightly. iTunes at this stage MAY recognize the phone...do not sync or do anything in iTunes.
6. Hold Home + Power for the 3rd time until it reboots. Phone may vibrate again after 2 minutes or so. Eventually you'll break into your Home screen.
  #798  
Oud 10-08-12, 22:12
kim_8282 kim_8282 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 1
Standaard

Hallo allemaal,

Ik ben al de hele middag aan het zoeken naar een oplossing, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb een iPhone 4 met jailbreak. Die jailbreak heb ik alleen omdat ik iets moest hebben om van mijn telefoon een draagbare hotspot te maken (PDAnet), want dat stond door tmobile geblokkeerd.

Nu mijn probleem; Vanmiddag was ik met mijn neefje aan de telefoon. Hij is vandaag geopereerd aan z'n gebroken voet. Hij wilde even laten zien hoe hij ingepakt zat en belde me met facetime. Na een minuut of twee viel het gesprek weg en liep de telefoon vast. Ik heb 'm uitgezet door beide knoppen in te drukken, de telefoon ging gewoon uit.Maar hij is met geen tien paarden meer aan te krijgen. Ik heb 'm al aan iTunes gehangen om te herstellen, maar als dat een tijdje bezig is krijg ik een error code (1601). Is er iemand die me ALSJEBLIEFT kan helpen? Ik kan toch niet zonder mijn telefoontje

Groetjes Kim
  #799  
Oud 12-08-12, 18:49
stefdejong stefdejong is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 33
Standaard

Ik zit sinds vanmiddag nu ook met het probleem dat mn iPhone 4 niet meer opstart. Heb al harde reset geprobeerd, beeld blijft zwart en er gebeurt niks. DFU werkt dus ook niet, want hij gaat gewoon niet meer aan. Wie o wie kan mij helpen?
__________________
My religion  | My god Steve Jobs | My church Macbook Pro | My bible iPhone 4 5.1.1 JB
  #800  
Oud 13-08-12, 09:08
willem1509 willem1509 is offline
• iOS 7.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kim_8282 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Ik ben al de hele middag aan het zoeken naar een oplossing, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb een iPhone 4 met jailbreak. Die jailbreak heb ik alleen omdat ik iets moest hebben om van mijn telefoon een draagbare hotspot te maken (PDAnet), want dat stond door tmobile geblokkeerd.

Nu mijn probleem; Vanmiddag was ik met mijn neefje aan de telefoon. Hij is vandaag geopereerd aan z'n gebroken voet. Hij wilde even laten zien hoe hij ingepakt zat en belde me met facetime. Na een minuut of twee viel het gesprek weg en liep de telefoon vast. Ik heb 'm uitgezet door beide knoppen in te drukken, de telefoon ging gewoon uit.Maar hij is met geen tien paarden meer aan te krijgen. Ik heb 'm al aan iTunes gehangen om te herstellen, maar als dat een tijdje bezig is krijg ik een error code (1601). Is er iemand die me ALSJEBLIEFT kan helpen? Ik kan toch niet zonder mijn telefoontje

Groetjes Kim
Kijk even of je in Tinyumbrella wel goed hebt staan:

Oplossing:


[URL="http://everythingapplepro.net/?p=463"]
via deze website linkje naar Update Error Fix

I personally had the same issue and many of you guys may have it too so here are the instructions to fixing it.

* Download TinyUmbrella from HERE: Redsn0w 0.9.6rc15 MAC HERE: TinyUmbrella Website
* Launch it.
* Click on the “Advanced” tab.
* Uncheck “Set Hosts to Cydia on Exit”
* Click on “Apply Changes”
* Reboot your PC/Mac.

Hopen dat dit je helpt
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:49.