//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone 3GS iOS: 5.1.1 Mijn iPhone is uitgevallen en start niet meer op, tenzij ik hem op de stroom aansluit (via de muur, niét via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #801  
Oud 13-08-12, 22:53
dromedaris dromedaris is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Zoersel, Belgium
Berichten: 50
Standaard

iPhone 3GS
iOS: 5.1.1


Mijn iPhone is uitgevallen en start niet meer op, tenzij ik hem op de stroom aansluit (via de muur, niét via usb-voeding, want dan blijft die niks doen).

Wanneer hij opstart komt erop 'Activatie vereist', dus ik ontgrendel en vervolgens zegt die dat ik met iTunes moet verbinden (het usb-kabeltje dat zich richt naar het iTunes logo komt op het scherm).

Het probleem is echter dat de iPhone onmiddellijk uitvalt als ik hem van de stroom loskoppel (jaaaaa hij heeft nog genoeg batterij over, zo dom ben ik niet), dus hem aan de laptop koppelen heeft dan geen zin meer.

Toch probeer ik het, iTunes herkent hem natuurlijk niet. Ik zet hem dan maar in DFU mode om een 'herkenning' te forceren, dit lukt dan. iTunes zegt me dat de iPhone in herstelmodus staat blablabla.

Heb al met TinyUmbrellla geprobeerd maar geen succes. Ook dit heb ik geprobeerd maar ook geen succes: Get out of Recovery Mode in iPhone, iPad, iPod Touh, Exit Recovery Mode | unlocker.ws

Ik heb dit een week geleden ook al meegemaakt, een vriend van mij heeft die dan kunnen repareren. Maar het is dus weer gebeurd. Ik wil het nog uithouden tot de iPhone 5 er is, dus wil er geen kosten tegenaan gooien. Volgens hem is mijn moederbordje aan zijn einde levensduur gekomen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #802  
Oud 18-09-12, 17:28
Rampo Rampo is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 23
Standaard

Mijn iPhone 3GS viel uit opeens dus ik wil hem weer aan doen. Maar helaas er gebeurt helemaal niets. Ook als ik hem dan aan de oplader zet, gebeurt er niks. Hij is helemaal dood.

Wat te doen?
  #803  
Oud 18-09-12, 17:34
Guke1975 Guke1975 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Tessenderlo
Berichten: 4
Standaard

@rampo
Aan/uit knop samen met de Home button inhouden tot het logo terug verschijnt
  #804  
Oud 18-09-12, 17:44
Rampo Rampo is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 23
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guke1975 Bekijk bericht
@rampo
Aan/uit knop samen met de Home button inhouden tot het logo terug verschijnt
Geprobeerd, geen resultaat. Er verschijnt helemaal niets op het scherm.
  #805  
Oud 22-09-12, 14:35
Salem Salem is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

hoi,

Mijn Iphone is gisteren ge-unlocked, maar toen ik heb probeerde op te starten lukt het niet.
Ook als ik heb aansluit op mijn laptop reageerd die niet. Weet iemand hoe ik hem kan opstarten ?
  #806  
Oud 22-09-12, 14:56
karizma50 karizma50 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 113
Standaard

Was hij gejailbreakt??
Wat is er precies ?? Blijft hij haken bij het apple logo??
  #807  
Oud 22-09-12, 16:36
Salem Salem is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karizma50 Bekijk bericht
Was hij gejailbreakt??
Wat is er precies ?? Blijft hij haken bij het apple logo??
Ja, ik had heb eerst gejailbreakt, maar het deed het niet dus had ik het laten doen door een factory. Het beeldscherm blijft zwart (start niet). Hij laadt ook niet op. Niets doet het.
  #808  
Oud 22-09-12, 17:11
karizma50 karizma50 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 113
Standaard

DFU mode geprobeerd??
  #809  
Oud 24-09-12, 16:24
Salem Salem is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karizma50 Bekijk bericht
DFU mode geprobeerd??
Heb ik geprobeerd, maar het beeldscherm blijft zwart.
  #810  
Oud 24-09-12, 16:45
karizma50 karizma50 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 113
Standaard

Sorry dan weet ik ook niks meer miss is de moederbord kapot?
  #811  
Oud 27-09-12, 18:42
bauke180 bauke180 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard ipod

Hallo
Ik heb een ipod en hij blijft vast hangen op het beginscherm met het appleteken.
Iemand enig idee hoe ik hier weer vanaf kom?
Groet.
  #812  
Oud 27-09-12, 18:45
karizma50 karizma50 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 113
Standaard

Probeer de DFU mode
  #813  
Oud 27-09-12, 21:49
wonder wonder is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard

Hallo ,

mijn i phone melde dat ik iets moest downloaden, ik gedaan, nu staat er in mijn scherm, een afbeelding van mijn usb kabel en het logo van i tunes, ik krijg dit niet meer weg, en kan hem ook niet meer opstarten, wie kan mij helpen????
  #814  
Oud 27-09-12, 22:01
karizma50 karizma50 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 113
Standaard

Gwn weer ff aan itunes hangen
  #815  
Oud 27-09-12, 22:15
wonder wonder is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 2
Standaard

ja en dan ?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2012 om 20:17 ----------

dan zegt hij dat de herstelmodus actief is, ik moet hem eerst herstellen, hoe doe ik dat?
  #816  
Oud 27-09-12, 22:28
karizma50 karizma50 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 113
Standaard

Geeft itunes niet aan dat je hem moet herstellen of de firmware versie moet bijwerken??
  #817  
Oud 28-09-12, 20:02
Blubb Blubb is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 1
Standaard

Na iOS6 een week te hebben gehad zonder problemen heb ik het nu wel. Ik had hem gister even opnieuw opgestart en kreeg bij het opstarten het itunes logo met usb kabel in beeld. Nu ik vandaag thuis ben deed ik dit en kreeg de melding dat er iets fout was en dat me iphone hersteld moest worden.

Ik klik op herstel en kreeg een error (3002) en toen lukte het nog niet. Na me iphone opgestart te hebben met de homeknop ingedrukt te houden kon ik opeens wel herstel draaien. Maar aan het einde hiervan krijg ik weer een error en zit ik nog steeds op het itunes en usb kabel venster.

Dit heb ik al helemaal doorgelopen: iOS: problemen met update- en herstelwaarschuwingen oplossen .
  #818  
Oud 28-09-12, 21:40
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard

Probeer eens te herstellen op een andere Pc met ITunes !!
  #819  
Oud 05-10-12, 19:29
GetMoreNow GetMoreNow is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blubb Bekijk bericht
Na iOS6 een week te hebben gehad zonder problemen heb ik het nu wel. Ik had hem gister even opnieuw opgestart en kreeg bij het opstarten het itunes logo met usb kabel in beeld. Nu ik vandaag thuis ben deed ik dit en kreeg de melding dat er iets fout was en dat me iphone hersteld moest worden.

Ik klik op herstel en kreeg een error (3002) en toen lukte het nog niet. Na me iphone opgestart te hebben met de homeknop ingedrukt te houden kon ik opeens wel herstel draaien. Maar aan het einde hiervan krijg ik weer een error en zit ik nog steeds op het itunes en usb kabel venster.

Dit heb ik al helemaal doorgelopen: iOS: problemen met update- en herstelwaarschuwingen oplossen .
Ik heb exact hetzelfde probleem gehad. Op een gegeven moment deed mijn iPhone helemaal niets meer. Niet eens een itunes teken of wat dan ook. Uiteindelijk heb ik hem moeten langsbrengen naar T-mobile en binnen 7 dagen had ik weer een werkende iphone terug

Gezien het feit dat je nog beeld hebt, probeer hem uit de herstel-modus te halen ik denk dat hij daar namelijk in zit...
  #820  
Oud 05-10-12, 19:42
stefdejong stefdejong is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Blubb Bekijk bericht
Na iOS6 een week te hebben gehad zonder problemen heb ik het nu wel. Ik had hem gister even opnieuw opgestart en kreeg bij het opstarten het itunes logo met usb kabel in beeld. Nu ik vandaag thuis ben deed ik dit en kreeg de melding dat er iets fout was en dat me iphone hersteld moest worden.

Ik klik op herstel en kreeg een error (3002) en toen lukte het nog niet. Na me iphone opgestart te hebben met de homeknop ingedrukt te houden kon ik opeens wel herstel draaien. Maar aan het einde hiervan krijg ik weer een error en zit ik nog steeds op het itunes en usb kabel venster.

Dit heb ik al helemaal doorgelopen: iOS: problemen met update- en herstelwaarschuwingen oplossen .
Probeer hem met het programma redsn0w uit de recovery te halen. Mocht je niet weten hoe dit precies moet, dan leg ik dat nog wel uit.
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 13:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 13:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 21:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 12:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:53.