//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Bovenstaand op deze pagina staat ongeveer het zelfde probleem als ik nu heb. Wanneer ik mijn iPhone 4 aan de stroom koppel gaat hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #821  
Oud 09-10-12, 19:57
CoenH CoenH is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

Bovenstaand op deze pagina staat ongeveer het zelfde probleem als ik nu heb. Wanneer ik mijn iPhone 4 aan de stroom koppel gaat hij aan en geeft hij opnieuw het iOS 6 installatie proces weer en als ik dan op ontgrendelen schuif krijg ik 't scherm te zien dat ik met iTunes moet configureren. Dit doe ik dan, maar vervolgens gaat het scherm na 10 seconden weer uit, en gelijk weer aan. En dit blijft doorgaan. Is dit dan ook mijn moederbord, of iets heel anders? Eind November stap ik over naar de iPhone 5, maar heb liever nog even wel een telefoon..

Probleem tijdelijk verholpen: Het grijze stukje metaal naast de batterij wat hieraan vast zit is omhoog gekomen. Dit moet omlaag gedrukt worden zodat er weer contact kan worden gemaakt met de accu. Ik hoop dat hij het nog tot eind november volhoud..

Laatst gewijzigd door CoenH; 09-10-12 om 20:16.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #822  
Oud 10-10-12, 18:45
stefkee stefkee is offline
• iOS 6.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: belgie
Berichten: 2
Standaard

Hye guys, ik heb het volgende ...
In maart is mijn Iphone 3gS32 gb meegewassen, heb hem laten drogen helaas hij leek niet meer te werken. Gisteren stak mijn zoon de Iphone in de stekker en verbaasd riep hij Pappa de iphone werkt.. Ik dacht dat hij een grapje maakte, maar hij bleef volhouden. Bleek dat je inderdaad heel lichtjes het apple logo zag. Na een uur opladen heb ik hem aan itunes gehangen hij herkende de iphone, maar kon geen apps tevoorschijn toveren ook gaf hij aan 1.3 gb bezet (fotos) rest vrij geheugen. Ik heb mijn foto's eraf gehaald en gerestored. Hij blijft wel nog steed hangen op het apple logo scherm. Itunes herkent de telefoon niet meer direkt, de Iphoen moet aan Itunes hangen en dan na een paar minuten reset de iphone zich en dan krijg ik de melding. De iphone die je wentte activeren heeft geen simkaart. Steek ik er een simkaart in wijzigt de boodschap naar de simkaart van iphone die u wenst te activeren heeft een pincode lock of iets dergelijks. Alleen kan ik die pincode dus niet ingeven. Is er een mogelijkheid om deze iphone te recuperen. Wel licht het scherm nu perfect op. Je ziet nu duidelijk het logo en of de verbining met ITUNES (recovery mode) Terloops even vermelden dat Tiny umbrella de iphone wel perfect herkent en het ios en de baseband weergeeft
  #823  
Oud 13-10-12, 16:09
armut_ye armut_ye is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 52
Standaard

Verkeerd gepost mensen, excuses hiervoor.

Laatst gewijzigd door armut_ye; 14-10-12 om 15:46. Reden: Verkeerd gepost mensen, excuses hiervoor.
  #824  
Oud 15-01-13, 11:50
Tnia Tnia is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard

Hoi
ik heb gisteravond mijn Iphone 4s opgeladen. Toen ik gisteren ging slapen zat de batterij op 99%. Toen ik vanochtend wakker werd kon ik echter niets meer met mijn Iphone. Het scherm bleef op zwart, ook na herhaaldelijk drukken op beide knoppen.
Ik heb vandaag de hele dag de Iphone weer in de stekker (muur) gehad maar bleef op zwart. Itunes werd niet herkend en telefoon gaf geen geluiden.

Tot ik net 2 min geleden probeerde met tegelijk bovenste en middelste knop in te drukken, toen gaf hij aan dat de batterij leeg is. heb de stekker er opnieuw in gedaan en is nu aan het opladen. (Ben iig al heel opgelucht blij dat ie het weer doet )

enfin

Vraag:
- hoe kan het dat de batterij zo snel leeg is? moet niet kunnen, in 1 nacht op stand-by (geen wekkers ofzo ingesteld)
- hoe komt het dat de batterij niet wilde opladen?
- hoe kan ik dit in vervolg voorkomen (zonder 2x per dag te hoeven opladen)?

Ik heb de Iphone nu nog geen 2 weken, nieuw.
Niet op onbeveiligde sites geweest of dingen gedownload.
Niet laten vallen en geen waterschade.
Mobiel was na/tijdens opladen ook nooit heel warm ofzo.
  #825  
Oud 15-01-13, 12:00
Distrax Distrax is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gouda
Berichten: 91
Standaard

Hoi Tina.

Ik denk niet dat het aan de hardware ligt maar de software.

Deze is zo te horen vast gelopen waardoor het lijkt alsof de iphone niets meer doet of zelfs leeg is.

Kijk het even aan in het begin krijgt een iPhone altijd een hoop te verwerken.

Mocht het aanhouden zou ik gebruik maken van je garantie en naar de Apple store gaan.
  #826  
Oud 15-01-13, 12:03
stefdejong stefdejong is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tnia Bekijk bericht
Vraag:
- hoe kan het dat de batterij zo snel leeg is? moet niet kunnen, in 1 nacht op stand-by (geen wekkers ofzo ingesteld)
- hoe komt het dat de batterij niet wilde opladen?
- hoe kan ik dit in vervolg voorkomen (zonder 2x per dag te hoeven opladen)?
1. Zoals je zegt, was hij al op 99%? Laad je iPhone sowieso alleen op als ie onder de 10% zit. Waarom hij leeg was, kan ik je niet vertellen.
2. Waarschijnlijk accepteert de iPhone geen stroom meer, omdat hij zichzelf als het ware "hard" heeft afgesloten. Ik heb dit probleem in het verleden ook wel eens gehad, de oplossing hiervoor is zoals je al gedaan hebt.
3. Je drukt dus de middelste (home) en bovenste (lock) knop samen in, net zolang totdat ie een reactie geeft. Waarschijnlijk gaat hij gewoon aan, of hij geeft aan dat de batterij leeg is.

Maar om van al het gezeur af te blijven, probeer hem dus alleen op te laden als de batterij onder de 5% komt. Afhankelijk van je gebruik en kwaliteit van je batterij kun je er een dag mee doen, en hem dus elke avond voor het slapen opladen. Haal je het einde van de dag niet met een volle batterij, en je maakt niet veel gebruik van 3G en bluetooth gedurende de dag, dan is je batterij niet in orde.
__________________
My religion  | My god Steve Jobs | My church Macbook Pro | My bible iPhone 4 5.1.1 JB
  #827  
Oud 15-01-13, 12:05
Tnia Tnia is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard

ok, dankjewel

ik kreeg trouwens 2e dag van gebruik een vodafone sms dat ik 75% van mijn databundel (250MB) had verbruikt. Dit terwijl de info op mijn Iphone maar 85 MB totaal (ontvangen+verstuurd) heeft geregistreerd. Mail naar en van mijn Vodafone bevestigd dat ik idd over 250MB ben gegaan, maar dat ik geen extra kosten heb gemaakt. (??)
Mijn vader denkt dat dit komt omdat op de 1e dag je van alles moet installeren om te zorgen dat het apparaat kan werken. zou dit het kunnen zijn?
  #828  
Oud 15-01-13, 12:10
stefdejong stefdejong is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 33
Standaard

Ik werk zelf (ook) met prepaid internet, in mijn geval 200mb. Dit kan ik allemaal netjes bijhouden en hier ga ik nooit snel overheen, terwijl ik veel w'app, mail enz. enz.
Mijn tip is om een data-counter te installeren, die houdt netjes bij hoeveel data erin en eruit gaat, en geeft een melding als je bijna aan je limiet zit. Mijn ervaring is dat Vodafone wel vaker zegt dat je over je 250 heen zit, maar dit heeft ook weer te maken met de dag waarop de telling van je verbruik ingaat.
Bij data is dit eerste van de maand, bij je beltegoed en dergelijke is dit een week tot twee weken later.
  #829  
Oud 15-01-13, 15:43
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Tnia/Tina, had je de apps die avond allemaal afgesloten toen je je iPhone aan het infuus legde? Applicaties als Navigon willen wel eens problemen veroorzaken en trekken een iPhone snel leeg als je de app niet afsluit.
Eigen ervaring.
  #830  
Oud 16-01-13, 14:10
Aubrey Aubrey is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard Iphone 5 valt spontaan uit

Was even benieuwd of meerdere mensen dit herkennen. Ben al gebruiker van de iphone vanaf het allereerste exemplaar. 1, 3, 4 en nu type 5. Echter vanochtend viel de iphone5 spontaan uit en kon ook niet zomaar aangezet worden. Alleen via de home aan toets. Is dit een bekend fenomeen? Bij al mijn eerdere modellen niet eerder meegemaakt. Moet ik gaan herstellen via Itunes voor de zekerheid?
  #831  
Oud 16-01-13, 18:01
Lio Lio is offline
• iOS 2.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard

ik heb sinds kort een Iphone 4s en hij deed het tot nu toe heel erg goed,
maar sinds vanmiddag viel hij plots uit en doet hij totaal niets meer.
als ik hem aansluit op de computer gebeurd er ook niets
kan iemand mij helpen?
  #832  
Oud 17-01-13, 06:43
stefdejong stefdejong is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lio Bekijk bericht
ik heb sinds kort een Iphone 4s en hij deed het tot nu toe heel erg goed,
maar sinds vanmiddag viel hij plots uit en doet hij totaal niets meer.
als ik hem aansluit op de computer gebeurd er ook niets
kan iemand mij helpen?
Probeer hem even op te starten terwijl je de Home-knop en Lock-knop gelijkertijd indrukt.
Als dit niet werkt en hij wil echt niet aan, probeer dan een drastischere oplossing. Probeer de achterkant los te schroeven, en de batterij eruit te halen. Hiermee vervalt je garantie niet. Vervolgens sluit je je iPhone aan op netstroom. Als het goed is gaat ie nu wel aan. Als dat zo is, dan weet je dat de batterij de oorzaak is. Het beste is dan om de batterij goed afgesloten (vocht en luchtdicht) in een zak te laten rusten in de vriezer.
Laat hem zo een nachtje liggen, en de volgende morgen haal je hem er weer uit. Dan plaats je de batterij terug in je iPhone, nadat je hebt gecontroleerd of je batterij vanbuiten niet meer is beslagen door de condens.
Als het goed is moet je je iPhone nu weer op kunnen laden, succes!
  #833  
Oud 20-01-13, 14:13
anske12345's schermafbeelding
anske12345 anske12345 is offline
• iOS 7.0.4
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: maastricht
Berichten: 161
Standaard ipone 3 gs met beeldschermschawit beeld je hoort wel berichtjes binnen komen

hoi ik weet niet of ik het goed doe
ik ben nog niet zo lang lid ik heb een probleem en weet niet wat het is .
ipone 3 gs met beeldschermschade geeft wit beeld je hoort
de berichtjes binnen komen ma geef wit beeld . wat zou dat kunnen
zijn
en is dat duur om te repareren gr een leek help
  #834  
Oud 20-01-13, 14:18
karizma50 karizma50 is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 113
Standaard

Al veprobeerd te resetten via itunes??? Het simpelste
  #835  
Oud 25-01-13, 12:50
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anske12345 Bekijk bericht
hoi ik weet niet of ik het goed doe
ik ben nog niet zo lang lid ik heb een probleem en weet niet wat het is .
ipone 3 gs met beeldschermschade geeft wit beeld je hoort
de berichtjes binnen komen ma geef wit beeld . wat zou dat kunnen
zijn
en is dat duur om te repareren gr een leek help
Harde reset. Powerbutton en homebutton 10 seconden indrukken

Helpt dit niet dan is het lcd overleden en moet je een nieuwe laten plaatsen
  #836  
Oud 25-01-13, 12:54
anske12345's schermafbeelding
anske12345 anske12345 is offline
• iOS 7.0.4
• 9.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Locatie: maastricht
Berichten: 161
Standaard

okee bedamk voor de uiotleg gr anske 12345
  #837  
Oud 06-03-13, 12:44
Stef519 Stef519 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: -
Berichten: 17
Unhappy RIP iPhone

Help!

Tijdens mijn vakantie in Curacao viel mijn iPhone 4 na een paar dagen plotseling uit. Ongeveer elke dag werd dit erger totdat ik precies een minuut erop kon. Helaas had ik mijn MacBook niet bij me dus was herstellen niet mogelijk. Ondertussen kwamen de leukst gekleurde schermen voorbij:

Bij deze schermen kon ik nog wel de iPhone opnieuw opstarten (homebutton+sluimer). Nadat ik op Schiphol aan kwam en de iPhone aan wilde zetten reageerde hij hier ook niet meer op. M'n Mac herkent hem ook niet

Iemand enig idee hoe ik hem weer aan de praat ga krijgen?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0450-1.jpg‎ (42,3 KB, 14x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2165.jpg‎ (46,4 KB, 12x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0130.jpg‎ (36,0 KB, 9x gelezen)
  #838  
Oud 06-03-13, 13:44
stefdejong stefdejong is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stef519 Bekijk bericht
Help!

Tijdens mijn vakantie in Curacao viel mijn iPhone 4 na een paar dagen plotseling uit. Ongeveer elke dag werd dit erger totdat ik precies een minuut erop kon. Helaas had ik mijn MacBook niet bij me dus was herstellen niet mogelijk. Ondertussen kwamen de leukst gekleurde schermen voorbij:

Bij deze schermen kon ik nog wel de iPhone opnieuw opstarten (homebutton+sluimer). Nadat ik op Schiphol aan kwam en de iPhone aan wilde zetten reageerde hij hier ook niet meer op. M'n Mac herkent hem ook niet

Iemand enig idee hoe ik hem weer aan de praat ga krijgen?
Ziet eruit als val- of vochtschade, dit heb ik ook gehad bij mij iPad 1. Probeer is om hem gewoon even aan netstroom te hangen, of de iPhone aan je Mac te hangen met iTunes open en met de homeknop ingedrukt.
  #839  
Oud 06-03-13, 14:23
Stef519 Stef519 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: -
Berichten: 17
Standaard

Beide geprobeerd, helaas geen succes...
Vochtschade kan wel door hele dag arco ruimte in/uit, maar lijkt mij toch niet de kwaliteit van Apple.

Zo maar eens op jacht naar een iPhone schroevendraaier
  #840  
Oud 06-03-13, 19:23
machjulia machjulia is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 4
Standaard

Hoi!

Ik wil niet spammen maar is er hier iemand die weet hoe je een iPhone reset zonder de boven knop te gebruiken? Die is namelijk kapot! Ik heb ook een topic aangemaakt aangezien ik helemaal vast zit, zou iemand me kunnen helpen?
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 10 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 10 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:45.