//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) kijk, ik versta er niets van... mijn scherm was gebarsten van mijn 3gs en na vervangen met een nieuw scherm wil deze totaal niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #861  
Oud 01-09-13, 10:49
gray gray is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 6
Standaard 3gs start niet na vervangen scherm

kijk, ik versta er niets van...
mijn scherm was gebarsten van mijn 3gs en na vervangen met een nieuw scherm wil deze totaal niet meer opstarten.

niets helpt er. ook niet herstellen en jailbreaken.

hij blijft gewoon hangen op het appeltje en na een tijdje op dat rond draaiend cirkeltje.

iemand raad?

alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #862  
Oud 01-09-13, 10:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Probeer om het ding in DFU mode te zetten en probeer dan om te herstellen met iTunes.
  #863  
Oud 01-09-13, 11:06
gray gray is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 6
Standaard

gedaan, hij doet heel het herstel zoal het moet zijn maar dan start hij weer niet op.
  #864  
Oud 01-09-13, 11:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gray Bekijk bericht
gedaan, hij doet heel het herstel zoal het moet zijn maar dan start hij weer niet op.
Dan zal er wel iets heel erg misgegaan zijn met het vervangen van dat scherm.
  #865  
Oud 01-09-13, 12:04
gray gray is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 6
Standaard

zou hij op 1 of andere manier dit scherm niet accepteren?

het is echt softwarematig want dit is niet mijn eerste keer dat ik een scherm vervang en moeilijk is het niet ook.
  #866  
Oud 01-09-13, 12:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gray Bekijk bericht
het is echt softwarematig want dit is niet mijn eerste keer dat ik een scherm vervang en moeilijk is het niet ook.
Als het besturingssysteem, iOS dus, niet opstart kan je dat "softwarematig" noemen. Als iOS echter niet kan opstarten omdat er iets mis is met de hardware, zoals een scherm, dan is het wel een "hardwarematig" probleem.
  #867  
Oud 01-09-13, 12:19
gray gray is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 6
Standaard

mij al gelijk maar ik heb het gevoel dat je mij niet veel kan helpen
  #868  
Oud 01-09-13, 12:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gray Bekijk bericht
...maar ik heb het gevoel dat je mij niet veel kan helpen
Dat klopt. Ik kan van hier uit niet in die iPhone 3GS kijken om te onderzoeken wat er allemaal is misgegaan. Misschien moet je die oefening nog eens helemaal opnieuw doen, eventueel met een ander scherm. Succes verder.
  #869  
Oud 01-09-13, 13:00
gray gray is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat klopt. Ik kan van hier uit niet in die iPhone 3GS kijken om te onderzoeken wat er allemaal is misgegaan. Misschien moet je die oefening nog eens helemaal opnieuw doen, eventueel met een ander scherm. Succes verder.

ik ben geen koppigaard en heb dit toch eens gedaan met een kapot scherm van een andere 3gs die hier nog ligt en boem HET WERKT!!

nog eens proberen met nieuw scherm en HET WERKT!!

bedankt
  #870  
Oud 10-09-13, 11:42
GvbuuH GvbuuH is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Standaard iPhone 4 start niet meer na update

De iPhone 4 van mijn dochter heeft een gebroken voorscherm gehad. Na succesvol vernieuwen hiervan zou er geüpdatet moeten worden. Aan het eind daarvan gaf het scherm nog enkele malen het Apple-teken en bleef daarna zwart. Ik heb nog een nieuw laadsnoer gekocht omdat ik dacht dat het oude stuk was, heb het zelfs nog doorgemeten. Maar een nieuwe kabel gaf geen verandering. Er gebeurt niets, ook niet bij indrukken van de home- en aan/uittoets. Ook de pc reageert niet op het aansluiten van de phone. Ik kan nu wel danken dat de batterij stuk is, maar misschien is er toch wat anders aan de hand en kan iemand ons daarbij helpen?
  #871  
Oud 18-09-13, 10:25
peterksr peterksr is offline
• iOS 9.0
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: belgium
Berichten: 97
Standaard iphone 5 word niet meer gezien in itunes op scherm draaiend radartje

goedenmorgen,


ik heb een iphone 5 met software 6.1.1 heb deze via instellingen,stel opnieuw in. wis alle inhoud en instellingen gedaan.
nu blijft de telefoon hangen op een draaiend radartje op het scherm ik heb hem aan iTunes gehangen maar daar word de telefoon niet herkent.
heb al geprobeert een reset te doen (power+home knop procedure) maar dit werkt dus ook niet.
wie o wie helpt mij uit de brand.

gr peter
  #872  
Oud 18-09-13, 10:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peterksr Bekijk bericht
ik heb een iphone 5 met software 6.1.1 heb deze via instellingen,stel opnieuw in. wis alle inhoud en instellingen gedaan.
nu blijft de telefoon hangen op een draaiend radartje op het scherm ik heb
Dat komt omdat er een JB op het toestel staat. In dat geval kan men niet op het toestel zelf herstellen.

Als een harde reset niet werkt zal je het ding in DFU mode moeten zetten en met iTunes herstellen naar iOS 6.1.4.
  #873  
Oud 18-09-13, 11:41
peterksr peterksr is offline
• iOS 9.0
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: belgium
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Dat komt omdat er een JB op het toestel staat. In dat geval kan men niet op het toestel zelf herstellen.

Als een harde reset niet werkt zal je het ding in DFU mode moeten zetten en met iTunes herstellen naar iOS 6.1.4.
hallo,

ik houd de power button ingedrukt maar de rode slidebalk komt niet te voorschijn dus kan de phone niet uitschakelen. het radartje blijft gewoon draaien op het scherm.

peter
  #874  
Oud 18-09-13, 13:41
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Klik even op het pijltje achter dfu
  #875  
Oud 18-09-13, 15:02
peterksr peterksr is offline
• iOS 9.0
• 8.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: belgium
Berichten: 97
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suzuki2002 Bekijk bericht
Klik even op het pijltje achter dfu
werkt helaas niet status nog het zelfde dus draaiend wieletje
  #876  
Oud 18-09-13, 15:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peterksr Bekijk bericht
werkt helaas niet status nog het zelfde dus draaiend wieletje
Als je het ding niet in DFU mode krijgt zal je het wieltje moeten laten draaien tot de accu leeg is. En dan hopen dat de iPhone aan de lader weer opstart.
  #877  
Oud 18-09-13, 15:13
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Dan is dus ook je homeknop defect
  #878  
Oud 20-09-13, 08:25
daniam daniam is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Unhappy

mijn iphone 4 32 G blijft hangen in de appel scherm na vanochtend ios 7 geinstalleerd te hebben! Ik heb nog geen itunes geinstalleerd op mijn pc omdat het ook pas herinstalleerd is. Mijn knop boven aan doet het niet meer..
HELP!! wat kan ik doen????
  #879  
Oud 20-09-13, 22:03
Aykan Aykan is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik heb een probleem met mijn iphone 4s ik ben al bij een aantal telefoonreparateurs geweest en heb verschillende verhalen gehoord.
Omdat ik niet zomaar van alles aan mijn telefoon wil laten doen, en ik er zelf 0,0 verstand van heb stel ik de vraag ook even hier.
Tijdens het appen kreeg ik op mijn scherm een appeltje, dat appeltje werd een vlek, en de telefoon deed niets meer.
Ik heb de batterij leeg laten gaan, in de hoop dat als ik mijn iphone weer zou opladen hij het weer deed.
Ik kan de telefoon niet met de vergrendelknop meer aanzetten want deze was al een tijdje kapot (nu dus heel veel spijt dat ik het niet heb laten maken).
Ik heb dus al een versie gehoord dat mijn scherm defect is, de telefoon heeft een update nodig en dit kan alleen als ik eerst de vergrendelknop laat maken.
En bij een ander werd gezegd dat mijn iphone niet meer te maken is.
Iemand enig idee?
  #880  
Oud 06-11-13, 15:31
jvanoort010 jvanoort010 is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2013
Berichten: 5
Standaard

Ik heb me hier aangemeld omdat ik een probleem heb waar ik maar niet uit kom.
Ik heb mijn iPhone 4S gisteren ge-update naar de laatste versie, toen moest ik hem aan de computer aansluiten om verbinding te maken met iTunes. En dit is waar het fout gaat; iTunes zegt dat ik mijn telefoon moet herstellen, en als ik dat doe stopt hij halverwege en geeft soms foutmelding 29 aan en soms foutmelding 3004 aan. Ik heb geprobeerd om de iPhone uit herstelmodus te halen (zonder resultaat). Ik heb programma's geprobeerd als: Recboot en Tinyumbrella.. maar helaas ook allemaal zonder resultaat. Kijk ik ergens overheen of is m'n telefoon stuk?
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:08.