//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Aykan Ik heb dus al een versie gehoord dat mijn scherm defect is, de telefoon heeft een update nodig en dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #881  
Oud 13-11-13, 16:17
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aykan Bekijk bericht
Ik heb dus al een versie gehoord dat mijn scherm defect is, de telefoon heeft een update nodig en dit kan alleen als ik eerst de vergrendelknop laat maken.
En bij een ander werd gezegd dat mijn iphone niet meer te maken is.
Iemand enig idee?
Volgens mij moet je beginnen bij het begin.

En moet je dus eerst de vergrendelknop repareren.
Handleiding: Handleiding herstellen van de vergrendelknop/power button - met de nodige tools

Pas als je dit gedaan hebt kunnen we verder ....
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #882  
Oud 19-11-13, 12:46
theprakker theprakker is offline
• iOS 6.0.1
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard

Hallo ik heb een probleem met Itunes ik heb zelf een Iphone 4S 32 gb: ik krijg hem niet meer op mijn pc ik heb heb verwijderd en weer op nieuw er op gezet maar geeft steeds een fout melding.Kan iemand mij helpen.
gr theprakker
  #883  
Oud 06-12-13, 07:17
PiedroAdam PiedroAdam is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard

Mijn iPhone 4 start niet meer op zowel een reset als harde reset hebben niet geholpen. Via iTunes blijft de foutcode 2001komen. Las dat accu vervangen kan helpen maar is er een manier om dit te testen?
  #884  
Oud 06-12-13, 11:16
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PiedroAdam Bekijk bericht
Via iTunes blijft de foutcode 2001komen.
iTunes fout 2001 wijst in de meeste gevallen op een USB probleem. Zowel op de USB-poort op de computer als op de USB-bus in de iPhone:

iTunes: specifieke update- en herstelfouten en geavanceerde probleemoplossing
  #885  
Oud 06-12-13, 21:59
PiedroAdam PiedroAdam is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
iTunes fout 2001 wijst in de meeste gevallen op een USB probleem. Zowel op de USB-poort op de computer als op de USB-bus in de iPhone:

iTunes: specifieke update- en herstelfouten en geavanceerde probleemoplossing

Beste Timosha,

Wat adviseer je me te doen? Nieuwe adapter voor de telefoon kopen? Andere kabel was geen optie.

Groeten,

Pieter
  #886  
Oud 02-02-14, 12:48
daniquevandelaar daniquevandelaar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 1
Standaard

Hallo
ik heb een iphone vier die sinds een week heel raar doet
als ik gewoon op de telefoon zit valt deze ineens uit
het geluid van het spel of van de muziek die ik luister of een filmpje gaat dan gewoon door alleen is het scherm zwart
als ik dan het vergrendelknopje indruk gaat het geluid natuurlijk uit en de iphone ook
dan wil ik hem opnieuw opstarten en dan komt het appleteken in beeld en blijft dan voor ongv een halve minuut staan en dan valt het weer weg en is het scherm weer zwart
ook heb ik mijn telefoon al een paar keer aangesloten op itunes maar dat hielp niet
heel soms gaan de telefoon wel weer aan en kan ik hem een paar uur gebruiken maar dan valt hij weer uit en kan ik weer van voren af aan beginnen
iemand een idee wat ik hier tegen kan doen ?

alvast bedankt
  #887  
Oud 02-02-14, 12:56
Brostem Brostem is offline
• iOS 6.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 24
Standaard

Volgens mij is de batterij defect ?,
  #888  
Oud 12-02-14, 19:09
buyle10 buyle10 is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 1
Standaard

Mijn i phone start niet meer op proberen herstellen lukt ook niet wat nu ?
  #889  
Oud 12-02-14, 19:40
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard

Ik heb soms dat ik 2X op de Power of Home knop moet drukken vooraleer ik op m'n beginscherm kom.
  #890  
Oud 12-02-14, 19:54
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kevin Bekijk bericht
Ik heb soms dat ik 2X op de Power of Home knop moet drukken vooraleer ik op m'n beginscherm kom.
Kan aan instellingen liggen of aan homeknop die niet goed werkt.

Kalibreer de home button eens....

Kalibreer Home button

er is nog een instelling die de reactie bepaalt maar weet die niet precies, je moet maar eens kijken.

andere optie hardware probleem => vervang ribbon kabel(knop zelf vermoed ik is niets mis mee)
  #891  
Oud 20-02-14, 15:19
nzm67 nzm67 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 2
Standaard

Hallo allemaal ik heb een iphone 4S IOS 6.3.1 eergisteren besloot ik om de IOS up te graden met de nieuwste versie. Ik heb dit zonder itunes gedaan waardoor ik ook niet kon opslaan.. Mijn toestel zit in de recovery mode als ik deze op itunes aansluit krijg ik te zien dat mijn toestel in herstelmodus actief is. Dan druk ik op herstelknop en hij gaat van start nadat hij de software heeft uitgepakt krijg ik een foutmelding met de code (3194) ... Hoe kan ik mijn toestel redden please help!!!!!!!
  #892  
Oud 20-02-14, 15:25
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nzm67 Bekijk bericht
Dan druk ik op herstelknop en hij gaat van start nadat hij de software heeft uitgepakt krijg ik een foutmelding met de code (3194) ... Hoe kan ik mijn toestel redden please help!!!!!!!
iTunes fout 3194 betekend dat je het hosts bestand verknoeid hebt en dat er dus geen verbinding kan gemaakt worden met de Apple servers. Gebruik de zoekfunctie van het forum met het zoekbegrip "3194 hosts" om oplossingen te vinden.
  #893  
Oud 20-02-14, 16:41
nzm67 nzm67 is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 2
Standaard

bedankt timosha ik heb gezocht maar ik kom er niet ver mee... Kan je meer op weg helpen alvast bedankt..
  #894  
Oud 20-02-14, 16:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Verwijder uit het host bestand alle lijnen waar het woord apple in staat, bv. gs.apple.com. Herstart de PC en probeer de iPhone opnieuw te herstellen.
  #895  
Oud 20-02-14, 16:55
Badinho Badinho is offline
• iOS 6.1.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 1
Standaard

Hallo,

Gisteravond is mijn telefoon gek gaan doen. Ineens kwam alsmaar opnieuw het Apple logootje opnieuw in beeld. Ik heb dit proberen te verhelpen dmv het opstarten van de DFU-modus en daarbij de Iphone proberen te herstellen. Helaas geeft Itunes aan het einde van deze herstel "error 21" aan.. Ik heb het ook al geprobeerd met het uitzetten van de firewall en een bestandje uit een of andere map te halen, dit levert helaas eenzelfde resultaat op. Inmiddels is het opflikkeren van het Apple logootje verdwenen. In plaats daarvan komt er wanneer ik de Iphone connect met de oplader het icoontje van verbinding met Itunes in beeld. Hier blijft de Iphone dan de gehele tijd op staan.

Op Internet circuleert rond dat het ook aan de batterij kan liggen. Heb inmiddels een nieuwe batterij besteld en hoop die morgen te ontvangen en met succes te verwisselen. Ik vroeg me af meer mensen hier ervaring mee hebben en zo ja hoe is dit op te lossen?

De oorzaak lag in mijn geval bij de batterij. Heb een nieuwe batterij erin geknald, nadien heb ik geen last meer gehad van "error 21".

Laatst gewijzigd door Badinho; 21-02-14 om 15:15.
  #896  
Oud 23-02-14, 13:08
Lienemien Lienemien is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2014
Berichten: 1
Standaard

Hallo

Gisterenavond heb ik mijn Iphone 5s een update laten doen. Na deze update viel mijn Iphone uit..
Ik heb hem proberen te verbinden met Itunes, maar hij reageert niet.
Hij laadt soms eens op tot ongeveer 10% en valt daarna uit. Hij heeft ook héél (maar echt héél warm) met momenten.
Iemand ervaringen hiermee?
  #897  
Oud 23-02-14, 14:34
Brostem Brostem is offline
• iOS 6.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 24
Standaard

90 % Batterij ??
  #898  
Oud 23-02-14, 14:43
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Had je heel weinig batterij tijdens het up daten?
  #899  
Oud 02-03-14, 23:21
keff20 keff20 is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 1
Standaard

hallo

ik heb een iphone 4 deze start normaal op alleen na een paar minuten valt deze uit.
start uit zichzelf gelijk weer op maar blijft dan op zwart scherm of apple logo wit hangen.
start dan een paar keer weer opnieuw op en gaat dan uit.
als ik hem dan aanzet werkt die een paar minuten en dan weer het zelfde verhaal.
al in dfu mode gezet en herstel gedaan via itunes.
alleen nu met op het toestel de begin instellingen maken krijg ik nog niet de kans ,
alle stappen te doorlopen is dan al uitgevallen.

iemand een idee wat dit kan zijn
  #900  
Oud 11-03-14, 19:23
Just Just Just Just is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Breda
Berichten: 36
Standaard Misschien oplossing

Houd de sluimerknop en homebutton in de stroom 15 seconde in. Dat zou moeten helpen het is een soort reset en alles blijft bewaard.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 maart 2014 om 18:24 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door theprakker Bekijk bericht
Hallo ik heb een probleem met Itunes ik heb zelf een Iphone 4S 32 gb: ik krijg hem niet meer op mijn pc ik heb heb verwijderd en weer op nieuw er op gezet maar geeft steeds een fout melding.Kan iemand mij helpen.
gr theprakker
Misschien moet je een reservekopie via icloud maken, je telefoon resetten en dan terugzetten via icloud en dan zou hij het moeten doen.
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 13:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 13:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 21:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 12:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 13:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.