//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een Iphone 4S naar IOS 8 gegaan en het liep mis. Heb ik niet gewacht tot de installatie gedaan was weet ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #921  
Oud 25-09-14, 11:54
weetgraagalles weetgraagalles is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Limburg, BE
Berichten: 5
Standaard

Hallo Ik heb een Iphone 4S naar IOS 8 gegaan en het liep mis.
Heb ik niet gewacht tot de installatie gedaan was weet ik niet?
Resultaat na ontkoppelen en opnieuw opstarten start hij niet meer na lang zoeken de harde reset gedaan, is opnieuw beginnen downloaden en ios 8 staat erop alleen niet mijn oude telefoon maar een gedeelte de back up zou beschadigd zijn!? in itunes 11.4 blijft hij in stap 5 hangen... "wachten tot de onderdelen worden gekopieerd"
ik heb mijn apps opnieuw gedownload via de appstore daar stonden ze in met een wolkje en deze opnieuw geinstalleerd maar na nieuwe verblinding met de Itunes denk ik dat ze opnieuw zijn afgehaald en probeerd itunes ze opnieuw te installeren zonder succes... wat is de oplossing?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #922  
Oud 05-10-14, 23:28
dinando dinando is offline
• iOS 8.0.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik heb sinds vandaag problemen met mijn Iphone 5c. Ik wou de update doen naar de nieuwste firmware. Maar kreeg elke keer een foutmelding, daarom heb ik hem maar via Itunes geprobeerd up te daten. Helaas werkt dit ook niet...Op eens kreeg ik een melding in Itunes dat het toestel hersteld moest worden alleen bij deze handeling loopt hij ook vast en krijg ik de volgende melding.

'De iphone 'Iphone' kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1).

Mijn Imac is up to date en mijn Itunes ook. Wat kan het probleem zijn?

Edit: De fout doet zich elke keer voor bij de stap: 'Iphone Firmware herstellen'

Laatst gewijzigd door dinando; 05-10-14 om 23:48.
  #923  
Oud 10-10-14, 23:18
Marcel_073 Marcel_073 is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: 't hart van brabant; Oss
Berichten: 7
Standaard

Help mensen!!!

Ik krijg de iPhone van mijn vriendin niet meer aan. Gelukkig is dit haar oude iPhone, die enkele dagen uit heeft gestaan. Maar omdat het een lease toestel is moet ie terug naar KPN.

Het is een Iphone 5, 32gb, gekocht vlak na lancering 2 jaar terug. Geen Jailbreak, al wel lange tijd last van een zeer slechte accu. Iemand van smartcare voor langs geweest maar naar een paar testjes zei meneer dat de iPhone in orde was en ze er maar wat spelletjes af moest gooien. Nu ze de Iphone 6+ heeft, kan ze (weer) volle dagen volop gebruik maken van haar iPhone zonder ook maar iets er af gegooid te hebben.. Maargoed..

De iPhone gaat niet meer aan, niet als ik 10 sec de aan/uit knop en home knop in druk en daarna 10sec enkel de home knop. Ook niet het zelfde als de iPhone verbonden is met PC en itunes aanstaat. Ook niet na een nacht in de lader gezeten te hebben.

Ik denk dat de accu echt dood is nu..

Kunnen jullie deze iPhone nog redden??
  #924  
Oud 10-10-14, 23:36
Roos79 Roos79 is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 859
Standaard

Valt die niet onder het Apple programma voor een nieuwe batterij?
  #925  
Oud 10-10-14, 23:55
Marcel_073 Marcel_073 is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: 't hart van brabant; Oss
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roos79 Bekijk bericht
Valt die niet onder het Apple programma voor een nieuwe batterij?
Nee. Raar maar daar viel ie niet onder.
  #926  
Oud 11-10-14, 11:25
becris becris is offline
• iOS 7.1.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 10
Standaard de home knop werkt niet meer

vanmorgen werkte de homeknop niet meer, toen heb ik hem bovenop uitgedaan en nu krijg ik hem niet meer aan, wat kan er aan de hand zijn. svp duidelijk antwoord, want ik snap er niet ze heel veel van al die moeilijke termen.
  #927  
Oud 11-10-14, 11:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door becris Bekijk bericht
...wat kan er aan de hand zijn. svp duidelijk antwoord, want ik snap er niet ze heel veel van al die moeilijke termen.
Als je een duidelijk antwoord wenst moet je zelf ook duidelijk zijn. Wie of wat is "hem" en welke versie van iOS draait er op "hem"?
  #928  
Oud 11-10-14, 12:31
becris becris is offline
• iOS 7.1.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2014
Berichten: 10
Standaard iphone 4 deed het niet meer

Ik heb een tip van You tube: aanknop en homeknop tegelijkertijd indrukken, wachten tot appleicoon te voorschijnkomt, en hij doet het weer
  #929  
Oud 11-10-14, 12:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door becris Bekijk bericht
Ik heb een tip van You tube: aanknop en homeknop tegelijkertijd indrukken, wachten tot appleicoon te voorschijnkomt, en hij doet het weer
Dat noemt men een harde reset. Klik op het blauwe vraagteken achter de woorden harde reset. Tof dat " hij" het weer doet. Succes verder.
  #930  
Oud 23-10-14, 21:22
broscy broscy is offline
• iOS 10.3.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 6
Standaard

Hallo allemaal

mijn 5s had sinds 8.1 problemen met netwerk te vinden. Nu dacht ik, ik zet m op handmatig netwerk zoeken. Maar ik had de optie "aanbieder" helemaal niet meer in mijn instellingen staan. Vaag dacht ik...
Ik denk ik herstel mijn netwerk instellingen. geen verschil.

Toen dacht ik. Laat ik hem eens aansluiten op iTunes ( je zal altijd zien dat je niet thuis bent dus kan niet op mijn Mac maar heb alleen een laptop tot mijn beschikking. Moet geen probleem zijn.

Aansluiten, herstellen, Er is een onbekende fout opgetreden :S
Foutcode 16. Meerdere keren geprobeerd maar blijft een foutcode geven.

5s doet nu helemaal niets meer. Ook in DFU mode krijg ik m niet aan de praat.

HELP!!!

Alvast bedankt.
  #931  
Oud 16-12-14, 21:37
0ViP0 0ViP0 is offline
• iOS 8.0.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

hallo jongens,

ik zit met een probleem mijn zoontje heeft vanoochtend de iphone 5 van mijn vrouw op de grond gesmeten! hij dacht dat de iphone netjes over de plavuizen kon glijden maar hij had het goed mis maar in ieder geval de iphone die start nu de hele tijd weer opnieuw op en heb al meerdereme malen via itunes in recovery mode en dfu mode de iphone hersteld maar tot nu toe nog geen succes gehad. ik heb verschillende foutcodes gezien dat zijn foutcode: 21, 4013, 4005 en 4014 nou is mijn vraag aan jullie of jullie misschien nog andere opties weten wat de telefoon zou kunnen redden?

ben zelf heel handig heb al vaker een iphone uitelkaar gehaald en heb wel redelijk verstand dus mocht er iets zijn waar jullie aan denken dat vervangen moet worden hoor ik het graag.


alvast bedankt

Laatst gewijzigd door 0ViP0; 16-12-14 om 23:48.
  #932  
Oud 17-12-14, 10:14
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0ViP0 Bekijk bericht
ik heb verschillende foutcodes gezien dat zijn foutcode: 21, 4013, 4005 en 4014
Als je de allerlaatste versie van iTunes gebruikt dan wijzen al die foutcodes op een serieus hardware probleem:

Resolve iOS update and restore errors - Apple Support
iOS: Restore errors 4005, 4013, and 4014 - Apple Support
  #933  
Oud 17-12-14, 12:28
Otje82 Otje82 is offline
• iOS 10.0.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 590
Standaard

Wat ook niet zo vreemd is als een iPhone op de rond gesmeten word.
  #934  
Oud 23-12-14, 14:19
Bekkelik Bekkelik is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 11
Standaard

hallo,

ik heb een "nieuwe" iphone 5 gekregen, 10 dagen geleden, omdat er iets mis was met de vorige. bij deze nieuwe iphone heb ik het vaak dat ik het uur wil checken en hij gewoon niet aan wil... de eerste keer werkte een hard reset wel meteen (tijdelijk), maar de keren daarna moest ik meerdere hard resets proberen en lukte het soms pas na een uur, soms drie uur, een nacht...
de laatste keer moest ik eerst in DFU-mode en daarna een hard reset doen (moest wel aan itunes hangen) dan werkte het wel...
dan, van exact 1 week geleden (dinsdag) tot gisteren werkte het eigenlijk normaal, maar gisteren viel hij ineens weer uit... na twee hard resets werkte het (was bij vrienden, dus kon de truc met de DFU-mode niet proberen (werkt niet zonder itunes)) thuis werkte het na even proberen Weer wel, maar na twee keer het apple-logotje gezien te hebben viel hij uit. Na nog proberen zei hij iets dat ik moest bijwerken of herstellen, maar het deed niks...
nu krijg ik deze melding niet meer, enkel DFU-mode werkt... de hele tijd dat hij aan de pc hangt en niet opstart laadt hij ook niet op, maar verliest hij wel redelijk veel batterijlading (15% per kwartier ongeveer - uit eerdere ervaringen)
Ik kan dus enkel herstellen, maar ik wil mijn gegevens niet kwijt zijn (ik gebruik geen icloud-backup, neemt teveel plaats)...
1 keer had ik gebackupt en geprobeerd om op deze manier te herstellen (wou hem vorige week terugbrengen naar winkel), maar hij liep telkens vast... na hard reset werkte hij weer met al mijn gegevens

Kan je eigenlijk een backup maken terwijl hij 'dood' is?
net nu heb ik belangrijke foto's en sms-conversaties op m'n iphone.
anders probeer ik hem te herstellen en op tijd te resetten (9/10 gaat hij toch weer vastlopen, mss omdat hij niet kan opstarten?)

bedankt !

EDIT: ik had dit op ios 8.1.2, gedowngradet naar ios 8.1.1, nog steeds hetzelfde...
  #935  
Oud 16-01-15, 21:55
andersss andersss is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 1
Standaard

hallo ik heb een vraagje, ik heb een probleempje met mijn iphone 5s,
ik heb home button vervangen en nu ik hem opnieuw in elkaar heb gezet
heb ik geen beeld maar, lcd geeft wel licht en wordt herkend in itunes.
itunes zegt dat ik moet reageren op de telefoon als ik hem toegang verleen
kan nergens drukken.. ik weet niet wat er mis is.. kan iemand mij helpen
  #936  
Oud 19-01-15, 23:03
Imans Imans is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2015
Berichten: 2
Standaard

iphone 5. Foutcode 21. Phone blijft in scherm staan dat die met iTunes moet worden hersteld. Maar dan geeft die foutcode 21. Verschillende computers en draden geprobeerd. Maar niks help. Iemand een idee.
  #937  
Oud 20-01-15, 09:06
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

iTunes fout 21 wijst meestal op een defecte of niet compatibele accu. Er kunnen ook andere oorzaken zijn:

Resolve iOS update and restore errors - Apple Support
  #938  
Oud 21-01-15, 20:16
xxllarissaxx xxllarissaxx is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 21
Standaard

Hallo allemaal,

Ik heb hier nog een iphone 5s liggen die waterschade heeft gehad. Hij is weggebracht voor reparatie en kwam half terug (er missen allerlei schroeven en er zit geen enkele metalen bescherm plaat op het moederbord of bij de connectors). De iphone 'doet' het inmiddels wel maar ik krijg bij het herstel foutcode 9 en dan een blauw scherm. Ik las op internet dat dat kan komen door het verkeerd plaatsen van de metalen plaat op de lcd connectors, bij mijn iphone is het zo dat die hele plaat mist (net als die 4 schroeven) is het mogelijk dat ik hierdoor error 9 krijg?.. ik heb zo'n metaal plaatje niet toevallig thuis liggen ofso..
  #939  
Oud 21-01-15, 20:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xxllarissaxx Bekijk bericht
ik heb zo'n metaal plaatje niet toevallig thuis liggen ofso..
Ja, zo kun je dat ook noemen. Dat is een EMI-afscherming. Als die er niet op zit dan spoken er EM-signalen rond in die iPhone.
  #940  
Oud 21-01-15, 22:00
xxllarissaxx xxllarissaxx is offline
• iOS 8.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2014
Berichten: 21
Standaard

Ah nice dankje ben ik weer een stukje wijzer geworden. Heb je toevallig een linkje waarover ik meer kan lezen over EM-signalen? Is het mogelijk dat ik door het missen van deze afscherming de foutcode krijg?
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:55.