iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone start niet meer op - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/34055-iphone-start-niet-meer-op-verzameltopic.html)

stijnjasper 14-07-08 23:17

Hmmm.. heb je misschien caterpillar geinstalleerd?
Check dit filmpje maar eens ff:
YouTube - The worst iphone hack ever- Caterpillar

stijnjasper 14-07-08 23:18

Owja, Mocht dit zo zijn. Dan kan je misschien beter een restore doen. Anders blijf je er denk ik last van houden.

Greetz ^^

Ripperda 15-07-08 00:16

Hey mensen, bedankt voor jullie reacties. Hij doet het weer. Ik heb een aantal keren de aan/uit en home knop ingdrukt.

Thank you

stijnjasper 15-07-08 01:25

np mate ^^

mystical 25-07-08 13:40

iPhone 1.0 (2.0 FW) Start niet meer op
 
Hey iedereen,

Ik heb sinds gisteravond een vervelend probleem: mijn iPhone wil niet meer.

Gisteren syncte ik het ding nog en kreeg ik een error dat mijn agenda niet kon gesynced worden omdat er een probleem was met de recordidentifiers.

Ik wou dit oplossen dus zette ik de iPhone naar fabrieksinstellingen. Ook dit bleek niet te werken. Aangezien ik net gesynced had, wiste ik de inhoud van de iPhone.

Na het proces was voltooid blijf ik dus steken op de witte ananas/appleteken.
Als ik de iphone in de stekker stop gaat hij twee keer trillen op de 10 seconden. Weet iemand wat dat betekent, of hoe ik dit probleem kan oplossen?

Alvast bedankt!

pclahsen 25-07-08 14:07

Klinkt als infinite boot-loop.

Je kunt nog proberen de batterij te laten leeglopen en dan opnieuw aanzetten; maar 't meest simpele is in restore modus zetten (alternatief bij foutmeldingen: DFU) en restoren met je custom2.0firmware en opnieuw beginnen. N.B. soms kun je zelfs in jouw situatie nog een laatste sync doen met iTunes, ook al start de iPhone niet meer op. Succes:)


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mystical (Bericht 153003)
Hey iedereen,

Ik heb sinds gisteravond een vervelend probleem: mijn iPhone wil niet meer.

Gisteren syncte ik het ding nog en kreeg ik een error dat mijn agenda niet kon gesynced worden omdat er een probleem was met de recordidentifiers.

Ik wou dit oplossen dus zette ik de iPhone naar fabrieksinstellingen. Ook dit bleek niet te werken. Aangezien ik net gesynced had, wiste ik de inhoud van de iPhone.

Na het proces was voltooid blijf ik dus steken op de witte ananas/appleteken.
Als ik de iphone in de stekker stop gaat hij twee keer trillen op de 10 seconden. Weet iemand wat dat betekent, of hoe ik dit probleem kan oplossen?

Alvast bedankt!


mystical 25-07-08 14:45

Na een beetje klooien is de restore van de custom fw gelukt.
Ook het recordidentifier probleem lijkt opgelost.

Bedankt voor de snelle reactie!

Fidler 26-07-08 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mystical (Bericht 153063)
Na een beetje klooien is de restore van de custom fw gelukt.
Ook het recordidentifier probleem lijkt opgelost.

Bedankt voor de snelle reactie!

Kun je met ons delen wat je nu precies gedaan hebt ?
Ik kamp met het zelfde probleem...

mystical 26-07-08 18:46

Hey,

Ik heb de iphone in DFU mode gezet en nadien gewoon een restore gedaan met de custom firmware. Daardoor waren alle problemen opgelost.

Hopelijk werkt dat ook voor jou!

Amp. 26-07-08 21:38

Betekent dat je alles kwijt bent tot je laatste sync met iTunes, maar je bent wel weer een werkende iPhone rijker :)

mystical 27-07-08 16:24

Zo is dat. :p

marinius 12-08-08 13:32

Iphone start niet meer op
 
Hallooo:D
mijn iphone start niet meer op!
toen ik customize 2.0 had geinstalleerd op mijn 1.1.4 ging ik een theme erop zetten via customize, dus ik downloadde er een en ging terug naar sprinboard. toen kreeg ik het gebruikelijke witte ronddraaiende cirkeltje maar hij ging niet weg :confused: dus liep hij vast. ik startte de iphone opnieuw op maar tevergeefs, zodra hij probeert op te starten krijg ik het apple logootje en het witte cirkeltje keert weer terug, daar blijft ie op hangen.

het vreemde is dat hij het nog steeds 'lijkt' te doen, sinds ik er in kan met winscp en kan synchroniseren met itunes.

mijn idee is om hem opnieuw te installeren met 1.1.4
maar zodra ik bij itunes op herstellen druk met iphone in recovery mode krijg ik deze melding:
Er is momenteel geen software voor deze iPhone beschikbaar. Controleer
of u de meest recente versie van iTunes hebt en probeer het opnieuw.
ik bezit iTunes 7.6

edit:
ik was vergeten op shift te drukken bij restore -_-
forgive me, k laat het weten als er weer iets mis is

alvast bedankt, :rolleyes:

Mikatjuh 13-09-08 11:56

Probleem: Iphone Gaat Niet meer aan!
 
Beste Mensen,

Ik heb een probleem: Eergisteren wou ik mijn Iphone 3G resetten omdat hij vast liep. Toen ik dat had gedaan bleef hij haken bij het zwarte scherm met het Apple Logo in het midden. Ik heb van alles geprobeerd maar niks lukt. Het lukt niet om hem in recovery mode te zetten of in DFU, en hij verbind ook niet meer met iTunes niks werkt meer wie kan mij helpen?

Gr, Mika

iAmazigh 13-09-08 14:29

had ik ook! houd aan/uit knop en de home-knop in tot dat de tel uitgaat en opstart daarna wacht je tot 5 sec en laat je alleen de aan/uitknop los en wacht je even. zo moet je het een aantal keer proberen totdat je contact krijgt met itunes want die moet wel aan staan

SUCCES!!

Mikatjuh 13-09-08 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iAmazigh (Bericht 189272)
had ik ook! houd aan/uit knop en de home-knop in tot dat de tel uitgaat en opstart daarna wacht je tot 5 sec en laat je alleen de aan/uitknop los en wacht je even. zo moet je het een aantal keer proberen totdat je contact krijgt met itunes want die moet wel aan staan

SUCCES!!

Volgens mij gaat het lukken hij zit in iedergeval nu in Recovery Mode echt SUPER Bedankt!

iAmazigh 13-09-08 21:43

yoh graag gedaan man... Ik weet hoe vervelend het is als het je overkomt... is het trouwens al gelukt???

Mikatjuh 13-09-08 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iAmazigh (Bericht 189805)
yoh graag gedaan man... Ik weet hoe vervelend het is als het je overkomt... is het trouwens al gelukt???

Ja hij is nu helemaal gelukt om hem te restoren naar 2.0.2 en straks ff updaten naar 2.1 echt Bedankt man! :)

marcoryn 13-09-08 22:09

Dat wordt trakteren Mikatjuh!!

iAmazigh 13-09-08 22:22

haha jaja... heb wel zin in een pizza :D... ben blij voor je man, zoals ik zei was me ook overkomen en was ruim een dag mee bezig tot dat ik erachter kwam... succes ermee!

Mikatjuh 13-09-08 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iAmazigh (Bericht 189845)
haha jaja... heb wel zin in een pizza :D... ben blij voor je man, zoals ik zei was me ook overkomen en was ruim een dag mee bezig tot dat ik erachter kwam... succes ermee!

*Geeft Pizza* Ja dankjewel man :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:59.