//

iPhone start niet meer op - Verzameltopic

iPhone start niet meer op - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nog geen bericht gekregen van Jamalietjuh en ben dus nog niks verder.. Heeft iemand nog enig idee wat ik kan doen? Heb iReb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #641  
Oud 29-09-11, 12:35
chrisstra chrisstra is offline
• iOS 6.1.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik heb nog geen bericht gekregen van Jamalietjuh en ben dus nog niks verder..

Heeft iemand nog enig idee wat ik kan doen? Heb iReb geprobeer en TinyUmbrella, maar ik kom in geen van beiden bij he stuk waar ik weer een slider heb (zoals dat op YouTube wel gebeurt).

Ik ben een beetje ten einde raad..

Ik wil gewoon weer een werkende iPhone die ik zonder al te rare programma's weer aan de praat kan krijgen..

Ik heb overigens ook geprobeerd om hem te restoren met shft + herstellen en dan custom firmware, maar dan krijg ik foutcode 3194. (Ook in DFU mode)

Iemand nog ideeën?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #642  
Oud 29-09-11, 12:46
aloew aloew is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Standaard

je kan even op youtube gaan kijken en daar een paar dingen van proberen

how to fix iphone 3gs error 1015 - YouTube
  #643  
Oud 04-10-11, 15:13
Gstar Raw Gstar Raw is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb het zelfde met mijn telefoon , krijg de 3gs niet meer aan de praat , ik deed even alles resetten en wilde hem opnieuw opstarten maar toen bleef het appeltje hangen, dfu modes geprobeerd , via itunes maar dan krijg ik halve wege herstel proces error code 3191 .
Ik ben ten einde raad , en voor het eerst op dit forum , wie o wie zou weten wat ik moet doen ?
Graag je reactie .......
  #644  
Oud 10-10-11, 09:24
chrisstra chrisstra is offline
• iOS 6.1.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 15
Standaard

Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels een dikke week verder, maar nog geen steek verder met de telefoon.. Ik heb hem op marktplaats gezet en op zich wel veel reacties gehad.

Ik kreeg echter ook een reactie van iemand die zij dat ios 5 deze week uitkomt. Nou was ik daar van op de hoogte, maar hij vertelde mij ook dat door de update naar ios5 het probleem met de ipad ipad baseband waarschijnlijk zou zijn opgelost.

Kan dat volgens jullie, of zit ik met smart te wachten op deze laatste kans, terwijl dat waarschijnlijk ook niks wordt..

Ik hoor het graag!
  #645  
Oud 10-10-11, 10:39
aloew aloew is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Standaard

je zou inderdaad kunnen wachten tot IOS 5

ik zelf zou me iphone nooit verkopen
omdat meer mensen dit probleem hebben en die komen er wel vanaf

hoe ze dat doen weet ik helaas ook niet

je kan dit nog proberen :

Fix iTunes 1015 Error Free With Error 1015 Fixer Tool

of

Just set auto-boot true in iRecovery or use iREB/TinyUmbrella/RecBoot.


er zijn zoveel manieren via youtube & google die je ook nog kan proberen

wel zou ik zoeken in het engels naar : Fix error 1015


---------- Bericht automatisch samengevoegd op 10 oktober 2011 om 11:02 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gstar Raw Bekijk bericht
Ik heb het zelfde met mijn telefoon , krijg de 3gs niet meer aan de praat , ik deed even alles resetten en wilde hem opnieuw opstarten maar toen bleef het appeltje hangen, dfu modes geprobeerd , via itunes maar dan krijg ik halve wege herstel proces error code 3191 .
Ik ben ten einde raad , en voor het eerst op dit forum , wie o wie zou weten wat ik moet doen ?
Graag je reactie .......
je quicktime schijnt corrupt te zijn

weetje zeker dat het de error 3191 is !!!!

QuickTime may be corrupted. You must reinstall it before iTunes will work. Windows users, also try turning off Compatibility Mode for QuickTime.
  1. Right-click on "C:\Program Files\QuickTime\QuickTimePlayer.exe" ("Program Files (x86)" for 64-bit Windows) and choose Properties from the shortcut menu.
  2. In the Properties window, click on the Compatibility tab. Deselect the checkbox labeled “Run this program in compatibility mode for.”
  3. Click Apply.
  4. Close the Properties window

Laatst gewijzigd door aloew; 10-10-11 om 11:07.
  #646  
Oud 12-10-11, 13:30
casz1001 casz1001 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john1988 Bekijk bericht
Hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie me hier kunnen helpen.
Ik heb een iphone waar een andere firmware op gezet is.
Na de firmware update werkte hij gewoon nog goed.
Nadat de batterij leeg is gegaan (oplader niet bij me) is de telefoon uitgevallen omdat de batterij leeg was.
Sindsdien gaat de iphone niet meer aan, Als ik er stroom opzet brand er alleen een lampje en verder gebeurd er niks meer, Ook de computer herkent hem niet meer.

Hoop dat jullie me snel kunnen helpen, wordt er helemaal gek van en heb hem pas 2 weken
Je moet idd gwn ff een poweradapter gebruiken. Ik had hetzelfde probleem met mijn ipod touch, helemaal in paniek . Even apple gebeld en je moet m aansluiten met een poweradapter en dan een hardreset uitvoeren. Daarna kreeg ik de appel te zien en deed ie het weer.
  #647  
Oud 12-10-11, 21:16
donnyfiene donnyfiene is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard IOS 5

Help...Ik heb lang uitgekeken naar IOS 5 vanavond eindelijk aan de imac gekoppeld de iphone3gs krijg ik een foutmelding An internal error occurred wat moet ik doen help me aub
  #648  
Oud 12-10-11, 21:18
aloew aloew is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Standaard

ik zie dat je ook windows gebruikt

heb je daar hetzelfde probleem ?
en krijg je geen foutcode bij die fout ?
  #649  
Oud 12-10-11, 21:23
donnyfiene donnyfiene is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 5
Standaard

Hoi ik heb sinds 2 weken een mac in bezit geen windows meer dus.

en nee geen foutmelding.
  #650  
Oud 12-10-11, 21:36
aloew aloew is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Standaard

heb je itunes al opnieuw geïnstalleerd ?

het liefst eerst verwijderen en dan opnieuw installeren
  #651  
Oud 12-10-11, 21:39
skoesveld skoesveld is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 2
Standaard iOS beta upgrade naar ios5 officiële release

heb afgelopen periode mijn iphone 4 upgraded naar iOS 5 beta laatste versie (9 dacht ik). Nu wil ik de officiële eroverheen zetten maar er is geen update beschikbaar zegt ie.
Herstel levert een onbekende fout - zonder foutnummer - bij controle bij apple..

Iemand een idee?

Laatst gewijzigd door skoesveld; 12-10-11 om 21:47. Reden: verkeerde forum...
  #652  
Oud 12-10-11, 21:57
Manoe1987 Manoe1987 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 2
Standaard

zit met een vraag probleem ik krijg fout 3200 op itunes ik kan nie updaten naar IOS 5 kan mij iemand me helpen
  #653  
Oud 12-10-11, 22:05
aloew aloew is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 21
Standaard

veel mensen schijnen dit probleem te hebben

sommige losten het op door het te blijven proberen
als dat niet lukt
zet je iphone in dfu mode probeer het dan nog is
als dat ook niet lukt haal je hem uit dfu mode
en probeer je het nog een keer

je zou ook een harde reset kunnen doen met de power en home button

veel mensen is het gelukt bij de 3e stap na het uit dfu mode halen

dus zou dat maar is proberen
  #654  
Oud 12-10-11, 23:09
Armando Armando is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Huizen
Berichten: 150
Standaard

Ik wilde mijn iPhone met firmware 4.3.2. met jailbreak upgraden naar de 5.0 Sowieso wilde ik geen jailbreak meer dus ik dacht ik klik gewoon lekker op "bijwerken". Dit heeft helaas dus niet goed uitgepakt, waarschijnlijk omdat ik die jailbreak heb/had. Ik ben al niet zo'n techneut daarom wil ik van de jailbreak af.

Probleem is dus nu dat iTunes een iPhone heeft aangetroffen waarvan de herstelmodus actief is en ik krijg hem er met geen mogelijkheid uit en ook de normale legale firmware krijg ik er dus niet op.

Onderstaand verhaal ken ik, want die heb ik een hele tijd geleden ook een keer moeten doen, maar in dit geval staat de gs.apple etc dus helemaal niet in de "hosts" file. Ik hoop dat iemand mij kan helpen aangezien ik de telefoon ook weer gewoon voor werk nodig heb haha (en m'n baas denk ik anders niet zo blij gaat zijn). Ik werk trouwens op een Mac.

Alvast bedankt voor de reacties!

Citaat:
1. Go to your "Applications" folder
2. Go to your "Utilities" folder
3. Launch "Terminal"
4. Type "sudo nano /etc/hosts" (without quotes) and hit return
5. Enter your password
6. Use the down arrow key to find the "gs.apple.com" entries. Once the cursor is in front, make sure you comment out the line(s) by entering "#" (no quotes) in front of the text
7. Save the file by pressing CONTROL+W on the keyboard
8. Exit the nano editor by pressing CONTROL+X on the keyboard
9. Restore your iDevice
  #655  
Oud 13-10-11, 07:54
chrisstra chrisstra is offline
• iOS 6.1.3
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 15
Standaard

Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje geleden (op de vorige pagina) een verhaal gepost met betrekking tot de witte iPhone 3GS met foutcode 1015. Ik had toen, naar heel veel dingen te hebben geprobeerd, de tip gekregen om te wachten op IOS 5, en te kijken of die wat deed.

Gisteren veel geprobeerd, maar kreeg steeds, net als velen, foutcode 3200. Overbelasting van de server, zo bleek. Dus ik vanmorgen maar weer proberen, en waarempel hij kwam er doorheen. Nog geen tien minuten later stond IOS 5 op de iPhone en werkte hij opeens weer! Ik zeer blij natuurlijk!

Maar nu, het volgende probleem weer. De telefoon moet nogmaals worden geactiveerd. Als ik dit op de telefoon doe zegt hij dat hij dat de activeringsserver niet beschikbaar is en op iTunes zegt hij: "De iPhone die u probeert te activeren heeft geen SIM-kaart", terwijl de kaart er wel degelijk in zit (Hollandsnieuwe). De telefoon is simlockvrij gemaakt met de officiële code van de provider (Telenor (Noorwegen)). Dus ik neem aan dat die unlock nu nog steeds actief is.

Waar kan dit aan liggen? Of is dit ook weer een kwestie van blijven proberen net als het instaleren van IOS 5? Ik heb het inmiddels alweer een paar keer geprobeerd, maar tot noch toe geen geluk gehad..

Hopelijk heeft iemand van jullie een golf van herkenning en een tip voor mij?
  #656  
Oud 13-10-11, 11:20
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Als het goed is blijft een unlock werken ja, dus je enige hoop zover ik kan zien is om te blijven proberen te activeren met je SIM, en anders zou ik als het tot je beschikking zit een andere SIM pakken en proberen daarmee te activeren.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #657  
Oud 13-10-11, 13:03
wous5 wous5 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 8
Standaard

Hoi,

Ik zit met het volgende probleem.

Tijdens het herstellen van mijn Iphone krijg ik de volgende melding

De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (-1).

Weet iemand hoe ik dit moet verhelpen?
  #658  
Oud 13-10-11, 13:51
Loekieloek Loekieloek is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 44
Standaard

Heb je aan je host file lopen sleutelen?
Heb je een tweede pc met itunes erop, probeer hem daar eens te herstellen.
Daarna kun je je reservekopie van je computer waar het nu niet op werkt terugzetten.
Je kunt een willekeurige computer met itunes gebruiken, hoeft niets van jou in te staan.
  #659  
Oud 13-10-11, 13:56
wous5 wous5 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Nijmegen
Berichten: 8
Standaard

host file? geen idee wat dat is.

Ik heb mijn iPhone 3GS gewoon via mijn Laptop, legaal, proberen te upgraden naar IOS 5.

Het downloaden van de nieuwe software verliep allemaal prima, alleen moet ik hem op een gegeven moment herstellen van ITunes.

Na het herstel-proces krijg ik constant, (ook op mijn werkcomputer) deze foutmelding.

Met Shift+ Linkermuis toets om een ander herstelbestand te kiezen haalt ook niks uit...

:S
  #660  
Oud 13-10-11, 13:58
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Zet je iPhone in DFU mode en probeer dan te herstellen (shift+herstellen) naar 5.0
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren

Labels
boot, geen verbinding, kapot, niks, opstarten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic croiman iPhone algemeen 1007 11-10-23 12:04
Iphone start niet meer op zonder usb (+ meer problemen) Trax iPhone algemeen 15 24-11-12 12:37
iPhone: Iphone start niet meer op en wordt niet meer herkend door Itunes DirkDurver Jailbreak 3 09-08-10 20:14
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? pat1812 iPhone algemeen 15 06-02-10 11:35
Iphone werkt niet meer, start niet meer op... Brianvdz Archief 1 27-10-08 12:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:04.