iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iphone hot ore NOT ??? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/34255-iphone-hot-ore-not.html)

botser 16-05-09 19:42

iphone hot ore NOT ???
 
hallo allemaal ,

ik heb net me abbo verlengt bij tmobile, en heb eigelijk altijd een nokia gehad ,mijn laatste was een n95 , met dat toestel heb ik veel problemen gehad ,aangezien ik geen trek had in een n96 ,en ook geen samsung fan ben ,heb ik dus besloten een iphone te nemen ,maar nu lees ik zoveel negatieve dingen ,is een iphone nou wel of geen leuk toestel ?

ik krijg dus aankomende week mijn toestel ,maar zou er echt van balen als hij niet goed werkt (toestel is de 16 gyg uitvoering)

francebramie 16-05-09 20:08

Waar heb je slechte reacties gelezen? De Iphone is een zeer leuk toestel. Met leuke, handigge apps. Of erg mooie Games. Kijk maar is op de site naar Need for speed undercover. Ik heb hem en is een geweldigge game!
Je kan je Iphone ook jailbreaken dit geeft je erg veel nieuwe opties. Zo kan je je iphone "tunen" zo kan je een thema toevoegen, en van dit:
http://farm3.static.flickr.com/2203/...60fde1bbf0.jpg
Het volgende maken bijvoorbeeld ( er zijn heel veel verschillende thema's):
http://farm2.static.flickr.com/1216/...fbf050947c.jpg

Ik vind dat de Iphone Hot is, maar ik denk dat je de iphone beter zelf uit kan proberen voor een mening. het is een zeer handig toestel!
Kijk verder nog even op het forum voor meer info over jailbreaken en apps.

botser 16-05-09 20:12

dankje voor je snelle reaktie,
wat ik heel veel tegen komt is de batterij die heel snel leeg schijnt te zijn ,
dat de camera slecht is deert me niet ,foto's maak ik niet met een telefoon,
snel internetten vind ik wel heel prettig.
ik hoop dat de iphone mij vernieuwing brengt

francebramie 16-05-09 20:17

Het ligt eraan wat je met je Iphone doet voor de batterij.
Ik heb nog nooit problemen met de batterij gehad, als je hem 's avonds oplaad. Omdat ik vaak internet enzo kan ik er 2 dagen mee ofzo (zit op school en dan speel ik nog wel een spelletje).
Ik vind het internetten erg snel gaan, het is toch iets wat ik vaak gebruik!
Het werkt ook makkelijk vind ik (safari).

botser 16-05-09 20:20

kan er ook een routeplanner op ???
ik ben veel onderweg voor me werk ,internet gebruik ik ook veel ,spellen lijkt me ook top en muziek natuurlijk ,ik hoop dat hij op me radio kan (heeft bleutooth,usb en sd )

francebramie 16-05-09 20:24

Volgens mij doet de routeplanner het niet supper, maar dat weet ik niet zeker. Misschien komt er binnenkort een versie die het beter doet.
Ik weet niet zeker of hij met bluetooth op de radio kan, dat zal je moeten testen. Anders kan je een fm transmitter proberen, werkt op elke radio ;) Heb ik ook en werkt goed!

dannyhtek 16-05-09 23:56

Ik heb de 8GB uitvoering, het is een fantastisch tegek ding, zeker dat je er blij van wordt :)

botser 17-05-09 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DANNYY (Bericht 287058)
Ik heb de 8GB uitvoering, het is een fantastisch tegek ding, zeker dat je er blij van wordt :)

hoi Danny ,

is er verschil tussen de 8 en de 16 gyg behalve het aantal gyg ?

Carlos02 17-05-09 10:25

Botser@
Er zit geen verschil in behalve het aantal GB

dannyhtek 17-05-09 10:46

precies, 8 GB is voor mij zekerr genoeg, heb al een boel apps gedownload en zit nog met 7,73GB xd

francebramie 17-05-09 11:31

Met cydia, themes en apps heb ik bijna 2 gig staan. Heb ook bijna 600 nummers dat is 4 gig en heb nog 2 gig over.

botser 17-05-09 11:38

zijn er nog meer die de overstap gemaakt hebben van nokia naar iphone ???

Rood1987 17-05-09 11:49

Jep. Afgelopen jaren verschillende Nokia's gehad. Echt een Nokia liefhebber was ik ook. Nu de iPhone ongeveer 3 maanden in bezit, en ik hoef voorlopig geen andere meer!

botser 17-05-09 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rood1987 (Bericht 287098)
Jep. Afgelopen jaren verschillende Nokia's gehad. Echt een Nokia liefhebber was ik ook. Nu de iPhone ongeveer 3 maanden in bezit, en ik hoef voorlopig geen andere meer!

leuke reaktie,

ben ook een beetje klaar met nokia ,en zocht iets vernieuwend !!!:rolleyes:

Rood1987 17-05-09 11:53

Ik was niet 'klaar' met Nokia. Werkt ook prima en gebruiksvriendelijk naar mijn mening. Alleen de iPhone werkt weer heel anders, maar toch ook weer net zo gebruiksvriendelijk. En na een jailbreak kan je er van alles mee! Je kan hem helemaal maken naar je eigen smaak.

pimpreza 20-05-09 21:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door botser (Bericht 287006)
hallo allemaal ,

ik heb net me abbo verlengt bij tmobile, en heb eigelijk altijd een nokia gehad ,mijn laatste was een n95 , met dat toestel heb ik veel problemen gehad ,aangezien ik geen trek had in een n96 ,en ook geen samsung fan ben ,heb ik dus besloten een iphone te nemen ,maar nu lees ik zoveel negatieve dingen ,is een iphone nou wel of geen leuk toestel ?

ik krijg dus aankomende week mijn toestel ,maar zou er echt van balen als hij niet goed werkt (toestel is de 16 gyg uitvoering)


grappig om dit te lezen ik had precies hetzelfde probleem alleen had ik niet echt problemen met mijn n95 maar geloof me als je 1maal gewend bent met de iphone wil je nooit meer iets anders, het is echt een aanrader.

botser 23-05-09 09:36

ok ,
heb nu de iphone 2 dagen , en inderdaad ben dol op de iphone
wel heb ik nog wat moeite met de uitleg op dit forum ,
jailbreak zou er moeten , maar waar kan ik het downloaden? en wat kan ik er mee .
er komen gewoon een hoop nieuwe dingen op me af,heb nu me iphone volgepompt met muziek ,het internep werkt als een speer ,en ook heb ik wat spelletjes er op gezet ,erg grappig allemaal ,ben tot nu toe een gelukkig mens :D

Shorty007 23-05-09 09:53

Jailbraken kan je bijvoorbeeld met quickpwn. Met een jailbrake krijg je toegang tot de cydia store, daar staan een heleboel handige apps in en software van derden (dus zonder tussenkomst van apple) voor je iphone

botser 23-05-09 10:52

ok kan er iets mis gaan ik ben nu quickpwn aan het downloaden

iScorpio 23-05-09 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door botser (Bericht 288639)
ok kan er iets mis gaan ik ben nu quickpwn aan het downloaden

Als je de aanwijzingen in QuickPwn gewoon volgt gaat er niks mis :)

Shorty007 23-05-09 10:56

nee en als er wel iets mis gat, begin je gewoon van vore af aan opnieuw :D werkt altijd ;)

botser 23-05-09 11:00

he hij vraagt naar een firmware versie die ik moet bladeren ergens ,maar ik vind het niet op mijn laptop

Shorty007 23-05-09 11:54

volgens mij moet je er eerst zelf 1tje maken met datzelfde programmatje en dan die vervolgens gebruiken om te kailbraken :)

DouweM 23-05-09 12:22

Nee, moet je downloaden. Kan via Dev-Team Blog of QuickPWN

Pelle4495 18-06-09 21:36

Mijn iPhone bevalt echt super!!! (ik tik dit bericht zelfs op nijn iPhone) en wat navigatie betreft kan je op cydia xgps krijgen.
Je moet hem een beetje in de vingers krijgen en er zitten wat bugs in maar hij is in ieder geval beter nat de kaarten app van Apple.

joeridt 19-06-09 16:00

Bij moet een telefoon ook vooral snel zijn. Zijn er bepaalde applicaties op de iphone waar je moet wachten?

Hoeveel gb is eigenlijk optimaal voor de iphone? 16gb of 32gb?

Ik heb zou er ongeveer 3250 liedjes, 10 tv-shows, 5 films en applicaties op willen zetten. Ik weet wel niet hoeveel plaats applicaties innemen. Zou ik genoeg hebben aan 16gb?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:43.