//

Grijze strepen in standby modus

Grijze strepen in standby modus discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, als mijn iPhone in de standbymodus staat (zwart scherm) verschijnen er soms grijze strepen van boven naar onderen. Ze zijn 1 tot enkele pixels ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-05-09, 23:40
Éner Éner is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Exclamation Grijze strepen in standby modus

Hallo,

als mijn iPhone in de standbymodus staat (zwart scherm) verschijnen er soms grijze strepen van boven naar onderen. Ze zijn 1 tot enkele pixels groot en verschijnen telkens op dezelfde plaats. Ze verschijnen in ieder geval altijd na het opladen en zodra ik de telefoon aanzet zie je er niets meer van.
Omdat ik er in het gebruik geen last van heb, heb ik er tot nu toe niets aan gedaan, maar steeds meer vraag ik me af of dit een voorbode is van andere problemen.
Is er iemand die dit verschijnsel kent en wellicht raad of een oplossing heeft?

groet
René
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-05-09, 00:10
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Je kan even proberen te herstellen in iTunes. Mochten die strepen daarna nog steeds voorkomen, dan raad ik je aan om er mee terug te gaan. Tenzij je die strepen mooi vindt.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #3  
Oud 24-02-10, 19:39
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Éner Bekijk bericht
Hallo,

als mijn iPhone in de standbymodus staat (zwart scherm) verschijnen er soms grijze strepen van boven naar onderen. Ze zijn 1 tot enkele pixels groot en verschijnen telkens op dezelfde plaats. Ze verschijnen in ieder geval altijd na het opladen en zodra ik de telefoon aanzet zie je er niets meer van.
Omdat ik er in het gebruik geen last van heb, heb ik er tot nu toe niets aan gedaan, maar steeds meer vraag ik me af of dit een voorbode is van andere problemen.
Is er iemand die dit verschijnsel kent en wellicht raad of een oplossing heeft?

groet
René
Ik heb dit ook met mijn omgeruilde iphone. Wie kent dit ook en kan mij vertellen of dit een probleem is? Strepen verschijnen pas naar 30 minuten in de standby. Tijdens gebruik en binnen 30 minuten in de slaapstand is er niets aan de hand. nBedankt voor je reactie
  #4  
Oud 20-03-10, 22:56
intered intered is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: Didam
Berichten: 159
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door intered Bekijk bericht
Ik heb dit ook met mijn omgeruilde iphone. Wie kent dit ook en kan mij vertellen of dit een probleem is? Strepen verschijnen pas naar 30 minuten in de standby. Tijdens gebruik en binnen 30 minuten in de slaapstand is er niets aan de hand. nBedankt voor je reactie

update: iphone weggebracht naar T-mobile en een "nieuwe" gekregen. Had foto's gemaakt van de situatie zonder strepen en met strepen na 30 minuten.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
grijze waas over scherm lbvdv iPhone algemeen 0 25-12-10 10:14
Geen beltoon in standby modus jepesche Jailbreak apps en thema's 3 08-05-10 10:58
Grijze icon labels / grijze icoon tekst Brul Jailbreak apps en thema's 2 21-12-09 21:02
Grijze cirkeltjes iolavide Archief 3 27-08-09 19:54
Vastlopen na standby modus Djsean Archief 0 21-01-08 18:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:28.