//

SBSettings 3.0

SBSettings 3.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Niet echt de verkeerde keuze. Het is maar een tijdelijk probleem. Over twee maanden gaat m'n T-Mobile i abonnement in maar tot die tijd wilde ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 24-12-09, 12:57
vinkdtp vinkdtp is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

Niet echt de verkeerde keuze.

Het is maar een tijdelijk probleem. Over twee maanden gaat m'n T-Mobile i abonnement in maar tot die tijd wilde ik gewoon met KPN bellen.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 24-12-09, 13:01
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vinkdtp Bekijk bericht
Niet echt de verkeerde keuze.

Het is maar een tijdelijk probleem. Over twee maanden gaat m'n T-Mobile i abonnement in maar tot die tijd wilde ik gewoon met KPN bellen.
owke, sorry goede keuze dan
maar ik zou gewoon dagelijks je belstatus in de gaten houden en toch met SBsettings dan werken.

en anders toch maar niet de iphone gebruiken.
__________________
~ "You have more fun with your pants off!" >>
  #163  
Oud 29-12-09, 04:03
freekydude freekydude is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 83
Standaard

SBsettings tevoorschijn halen loopt precies toch niet zo lekker. Mijn vinger laten glijden over die statusbalk en loslaten moet ik meerdere malen proberen voor het lukt, dus ben ik maar overgegaan naar Carrier icoontje en batterij icoontje aan te raken. EDIT: Opgelost door more sensitive swite aan te zetten ^^.
BTW 1: Ik heb gezegd om SSH toggle te tonen, toch doet hij dit niet. Dit zal wss zijn omdat ik SSH niet heb staan op mijn iPhone?
BTW 2: Wat is het submenu "Dock Applications"? Wat gebeurd er door een app aan en uit te zetten?
BTW 3: Door mijn vliegtuigmodus aan te zetten gaat hij niet in vliegtuigmodus en omgekeerd...?

Laatst gewijzigd door freekydude; 29-12-09 om 04:06.
  #164  
Oud 29-12-09, 04:26
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freekydude Bekijk bericht
SBsettings tevoorschijn halen loopt precies toch niet zo lekker. Mijn vinger laten glijden over die statusbalk en loslaten moet ik meerdere malen proberen voor het lukt, dus ben ik maar overgegaan naar Carrier icoontje en batterij icoontje aan te raken. EDIT: Opgelost door more sensitive swite aan te zetten ^^.
BTW 1: Ik heb gezegd om SSH toggle te tonen, toch doet hij dit niet. Dit zal wss zijn omdat ik SSH niet heb staan op mijn iPhone?
BTW 2: Wat is het submenu "Dock Applications"? Wat gebeurd er door een app aan en uit te zetten?
BTW 3: Door mijn vliegtuigmodus aan te zetten gaat hij niet in vliegtuigmodus en omgekeerd...?
Ga naar sbsettings en druk links onder op more. Ga dan na options en zet onderaan " more sens swipe aan" en respring.
Btw1 ja daarom
btw2 dat is eigenlijk nutteloos. Kun je Apps neerzetten die niet op je springboard wilt. Soort geheim vakje.
Btw3 geen antwoord op

succes
  #165  
Oud 03-01-10, 15:07
Riesjart Riesjart is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Heb op m'n 3g sbsetting geinstalleerd. Als ik over de statusbalk "veeg" komt het progje naar voren. Maar als ik dan op "more" klik, zie ik even kort het instellingen menu ,dat vervolgens snel weer verdwijnt...heb al van alles grobeerd. O.a. reinstall van SBSetting, maar zonder resultaat. Iemand een idee???
  #166  
Oud 03-01-10, 15:31
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

heb je al een harde reset geprobeerd?
home + powerknop 15sec in houden?
  #167  
Oud 03-01-10, 16:54
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Een soft reset is altijd beter (instellingen worden nog weggeschreven, open bestanden worden afgesloten, enz.) en dat zou ook nog mogelijk moeten zijn, hetzij via de normale Apple-manier (aan/uitknop inhouden tot Zet Uit verschijnt), hetzij via SBSettings Powerbutton.
Maar ik ben het met kuotjes gedachtengang verder wel eens: een herstart lijkt me nodig.

/edit:
@Riesjart: klopt je profiel nog wel? Of heb je meerdere iPhones?
__________________
Wat is die zoekfunctie van dit forum toch heerlijk!

Laatst gewijzigd door Buur; 03-01-10 om 16:57.
  #168  
Oud 03-01-10, 17:46
Riesjart Riesjart is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

@ allebei: de hard reset werkte ook niet. Totdat ik het programma daarna nog een keer herinstalleerde! Hij doet het dus Bedankt voor jullie reacties in ieder geval.
Buur: je heb gelijk. Profiel stond verkeerd.
  #169  
Oud 03-01-10, 18:50
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

@Riesjart:
Fijn voor je!
Misschien ook een idee om je firmware eens te updaten naar de laatste versie 3.1.2? Dan weet je zeker dat je up-to-date bent en geen last hebt van (inmiddels achterhaalde) bugs.
  #170  
Oud 08-01-10, 18:31
Balls Balls is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 18
Standaard

Is het met SBSettings mogelijk om een mail icoontje naast het batterij icoontje te krijgen als je nieuwe mail hebt? Ik heb dit laatst op een iPhone gezien maar ik heb geen idee hoe ik dit zelf moet doen!
  #171  
Oud 08-01-10, 19:09
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Balls Bekijk bericht
Is het met SBSettings mogelijk om een mail icoontje naast het batterij icoontje te krijgen als je nieuwe mail hebt? Ik heb dit laatst op een iPhone gezien maar ik heb geen idee hoe ik dit zelf moet doen!
Dat kan met StatusNotifier.
  #172  
Oud 08-01-10, 19:26
Balls Balls is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 18
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Dat kan met StatusNotifier.
Cool, thanks!
  #173  
Oud 17-01-10, 11:53
Xenn0X Xenn0X is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 186
Standaard

is het al stabieler deze app? vorige versies waren drama bij mij.
  #174  
Oud 17-01-10, 14:29
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

bij meeste mensen heeft deze vrij weinig problemen veroorzaakt.
dus Ja
  #175  
Oud 18-01-10, 12:59
bisje bisje is offline
• iOS 7.1.2
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Doesburg
Berichten: 4
Red face Iphone 3GS werkt niet meer

Mijn Iphone werkt sinds vanochtend niet meer. Alles geprobeerd maar ik begrijp er niets van. Deze Iphone is geunlocked en jailbreak is uitgevoerd. (niet door mij, heb er geen verstand van) Sinds enige tijd vielen de inkomende en uitgaande gesprekken regelmatig spontaan weg en sinds nu (18 jan.) doet dat ding het helemaal niet meer. Is 2 mnd. geleden door een expert geupdate naar de laatste versie. Heb via Cydia wel enkele programmatjes gedownload en misschien heeft dat met het probleem te maken. Ik zoek iemand (liefst in de regio Arnhem) die hier veel verstand van heeft en die mij (eventueel tegen betaling) weer op weg kan helpen. IK gebruik mijn Iphone 3GS 32 GB zakelijk en kan niet zonder. AUB HELP MIJ!! IK BEN VERSLAAFD AAN DIT DING! Groet, lobis@me.com

Laatst gewijzigd door bisje; 18-01-10 om 13:40.
  #176  
Oud 18-01-10, 13:54
vinkdtp vinkdtp is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

De kans is groot dat de telefoon het weer doet als je hem:

1 via iTunes herstelt (eerst reservekopie maken, dat doe je ook via iTunes)
2 dan Blackra1n er weer op (nodig om te unlocken)
3 dan unlocken

Zie voor punt 2 en 3 (hierboven) de handleiding zoals je hem vindt voor jouw 3GS op deze site over unlocken

Ik heb het ook moeten uitpuzzelen op die manier en ben er uiteindelijk ook uitgekomen.

Verder kan ik alleen maar adviseren niet te veel te downloaden via Cydia. Ik ben daar zelf ook voorzichtig mee. Sommige functies kunnen nu en dan uitvallen. Dat heb ik ervaren.

Als dit niet lukt is hij wellicht echt kapot

Success
  #177  
Oud 20-01-10, 12:49
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Na een reboot van mijn iPhone is mijn SSH toggle in SBSettings verdwenen. Ik kan hem nog wel in de toggle settings uit en aan zetten maar hij verschijnt niet in SBSettings zelf.

Ik heb in Cydia nog gecheckt of ik Open SSH nog wel geïnstalleerd heb, maar alles is nog zoals het was.

En de SBSettings toggle voor SSH kan ik ook niet meer vinden in Cydia (indien die apart te downloaden was).

Iemand een idee.
  #178  
Oud 20-01-10, 13:44
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Na een reboot van mijn iPhone is mijn SSH toggle in SBSettings verdwenen. Ik kan hem nog wel in de toggle settings uit en aan zetten maar hij verschijnt niet in SBSettings zelf.

Ik heb in Cydia nog gecheckt of ik Open SSH nog wel geïnstalleerd heb, maar alles is nog zoals het was.

En de SBSettings toggle voor SSH kan ik ook niet meer vinden in Cydia (indien die apart te downloaden was).

Iemand een idee.
Waarschijnlijk ligt de oorzaak iets dieper dan SBSettings. OpenSSH al opnieuw geïnstalleerd? Als er iets mis is daarmee, dan is de SSH toggle niet zichtbaar.

/edit:
SSH toggle is onderdeel van sbsettingstoggles, die standaard meegeïnstalleerd wordt met SBSettings. Maar is dus wel los te downloaden blijkbaar ook...

Laatst gewijzigd door Buur; 20-01-10 om 13:52.
  #179  
Oud 21-01-10, 14:28
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Waarschijnlijk ligt de oorzaak iets dieper dan SBSettings. OpenSSH al opnieuw geïnstalleerd? Als er iets mis is daarmee, dan is de SSH toggle niet zichtbaar.

/edit:
SSH toggle is onderdeel van sbsettingstoggles, die standaard meegeïnstalleerd wordt met SBSettings. Maar is dus wel los te downloaden blijkbaar ook...
Ja dat dacht ik ook, dat het niet aan SBSetting ligt. Maar ik heb nu ook de toggle SSH geïnstalleerd om dus wel even SSH uit te kunnen zetten, die werkt dus wel.

Heb hem op nieuw geïnstalleerd (niet eerst verwijderd). Geen goed resultaat.
Ga nou OpenSSH maar eerst even verwijderen, rebooten en dan weer opnieuw installeren.

Ik dacht ook dat de toggle voor SBSettings los te downloaden was in Cydia, maar kan hem echt niet vinden.
  #180  
Oud 21-01-10, 21:42
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dragon Bekijk bericht
Ik dacht ook dat de toggle voor SBSettings los te downloaden was in Cydia, maar kan hem echt niet vinden.
Klopt, niet los. Zoals ik al zei: die toggle is onderdeel van het pakketje sbsettingstoggles, te vinden in Bigboss repo onder SBSettings Addons.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SBSettings Guest-20181017000445 Jailbreak apps en thema's 20 29-12-11 20:09
Sbsettings Rach31 Jailbreak apps en thema's 0 11-02-11 20:19
SBSettings Boeddha1939 Archief 3 10-08-10 15:44
SBSettings HjB Archief 9 29-06-09 08:39
Sbsettings Carlos02 Archief 5 15-05-09 19:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32.