//

problemen met herstel

problemen met herstel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een week een iPhone 3G 16B. Hij deed het tot vanmorgen goed. Ik krijg de melding dat ik moet herstellen via iTunes. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-05-09, 10:46
jandevries50 jandevries50 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 4
Standaard problemen met herstel

Ik heb sinds een week een iPhone 3G 16B. Hij deed het tot vanmorgen goed. Ik krijg de melding dat ik moet herstellen via iTunes. Maar iTunes herkent de iPhone niet meer. Ik krijg op mijn computer de melding dat de simlockkaart niet goed zit of dat ik de code om te ontgrendelen moet invoeren. Maar dat kan niet, want mijn iPhone werkt niet. Het is een beetje een vicieuze cirkel.

Ik heb alles wat ik aan informatie heb kunnen vinden in handeleidingen en op fora geprobeerd, niets helpt. Ik heb uiteindelijk de support gebeld maar die konden niet meer vertellen dan dat ik de iPhone moest resetten. Dat had ik natuurlijk al gedaan. De dame adviseerde mij dan maar terug te gaan naar de winkel.

Omdat ik mij niet kan voorstellen dat ik de eerste ter wereld ben met dit probleem leg ik het hier neer in de hoop dat iemand mij kan helpen en ik me de gang naar de winkel kan besparen.

Aanvullende informatie: tussen het moment dat de iPhone het nog wel deed en het moment van het probleem heb ik de pincode om te ontgrendelen gewijzigd in een wat handzamer viercijferige combinatie. Ik heb vastgesteld dat dat werkte.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-09, 10:56
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Simkaart in een andere telefoon doen en dan de pincode eraf halen???
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 28-05-09, 10:58
Francis78's schermafbeelding
Francis78 Francis78 is offline
• iOS 8.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 178
Standaard

Als je hem helemaal origineel wilt houden zou ik toch terug naar de winkel gaan. En anders zou een jailbreak misschien een uitkomst bieden denk ik. Durf alleen niet te zegen hoe het zit met jailbreaken en een telefoon met simlock. Daar kun je vast wel meer over vinden hier op het forum. Of misschien dat iemand zo leif is dat hier te vertellen.

Met mijn nieuwe simlockvrije 3G kon ik zonder problemen jailbreaken. Dan heb je ook meteen cydia en installer eropstaan. Net zoiets als de app store...maar dan veel leuker

edit: lees nu de aanvullende informatie pas.
  #4  
Oud 28-05-09, 12:57
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

In DFU herstellen (kijk Wiki > DFU).
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #5  
Oud 28-05-09, 19:27
jandevries50 jandevries50 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 4
Standaard

Dank je wel voor de reacties. De methode van iMario werkt met dit probleem
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3G herstel problemen en FW probleem speke102 iPhone algemeen 2 17-03-11 20:33
iPhone 3Gs, Problemen Herstel FW4.1 The_Umpire Archief 0 15-01-11 19:41
Problemen met herstel Zwiersjuh iPhone algemeen 2 29-12-10 16:43
help!! Problemen na herstel van 1.1.2 Busta227 iPhone algemeen 2 08-01-08 12:16

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:52.