//

IPhone gaat vanzelf uit

IPhone gaat vanzelf uit discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb op het forum gekeken maar het is net weer even iets anders... Sinds 2 dagen gaat m'n IPhone spontaan uit na een paar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-05-09, 19:40
ikea's schermafbeelding
ikea ikea is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 20
Standaard IPhone gaat vanzelf uit

Ik heb op het forum gekeken maar het is net weer even iets anders...

Sinds 2 dagen gaat m'n IPhone spontaan uit na een paar minuten. Door lange tijd op de aan-knop te drukken of in de dock te zetten, kan ik hem weer aanzetten. Dus appeltje op het scherm en simlockcode invoeren.

Bij Instellingen --> automatisch slot stond hij ingesteld op 1 minuut. Als ik deze instel op 'nooit', gaat hij ook niet uit maar.... is na 2 uur de batterij leeg.

Alles werkt verder prima. Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-05-09, 19:49
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Dan is het blijkbaar toch een software issue, je zou even een restore van de firmware kunnen proberen.
  #3  
Oud 28-05-09, 20:14
ikea's schermafbeelding
ikea ikea is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 20
Standaard

Dankjewel voor je snelle reaktie. Ik had gehoopt dat het simpeler kon. Heb op Wiki gekeken en ik vind dit best wel eng omdat ik morgen met vakantie ga en als het me niet lukt, zit ik zonder telefoon.

Dus nu de keuze om tijdens mijn vakantie dat ding elke keer aan te zetten of vanavond aan het stoeien gaan met Wiki.
Trouwens, als ik toch bezig ben, kan ik hem gelijk upgraden naar een hogere software versie? Als ik kijk in de app store, zie ik vaak apps waarvoor een hogere software versie is vereist.

Ik ben bezig geweest volgens het Restoreverhaal op Wiki en op mijn scherm vd IPhone stond het stekkertje --> ITunes. Volgens de beschrijving had ik "iTunes has detected an iPhone in recovery mode." moeten krijgen in ITunes, maar kreeg de melding dat ik bij Voorkeuren --> algemeen --> zoek automatisch naar updates moet aanvinken.

Aangezien hij uit de US komt en al 1,5 jaar oud, was ik op het forum aan het zoeken of ik hier wijs aan deed. Blijkbaar duurde dit te lang want na een tijdje startte de IPhone weer op met het appeltje. Nu is hij weer normaal maar met hetzefde probleem.

Grote vraag is of ik aut updates in voorkeuren aanvinken of de boel dan in de knoop schiet.

Laatst gewijzigd door iMario; 28-05-09 om 23:53. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop.
  #4  
Oud 28-05-09, 23:54
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Gewoon herstellen in iTunes en vervolgens QuickPwn draaien.
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #5  
Oud 29-05-09, 12:28
ikea's schermafbeelding
ikea ikea is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 20
Standaard

Ik heb berichten over quickpwn doorgespit maar als ik het goed begrijp kan deze worden gebruikt vanaf 2.0.2. Ik heb 1.1.4.

Phone Dev Team's QuickPwn 1.0 for Jailbreaking and Unlocking iPhone 2.0.2 in Mac OS X
To use QuickPwn 1.0 Mac OS X your device should be running 2.0.2, if it isn't then you can upgrade it to 2.0.2 using iTunes and then use the QuickPwn tool, we repeat, it'll only work on version 2.0.2 of the iPhone or iPod touch firmware.
  #6  
Oud 29-05-09, 12:50
StilleW StilleW is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 34
Standaard

even doen wat in de post 1 en 2 staat van dit topic:
https://forum.iculture.nl/f14/i...w-2-2-1-a.html
Je kan meteen updaten van 1.1.4 naar 2.2.1 Zorg wel voor de laatste versie van itunes en een reservekopie.
__________________
1e iPhone uit China, 8GB, €320
2e iPhone 4
  #7  
Oud 29-05-09, 14:02
ikea's schermafbeelding
ikea ikea is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 20
Standaard

ok. Dank voor je advies.
In https://forum.iculture.nl/f14/i...w-2-2-1-a.html staat:

Nog nooit gepwnd zet je iPhone dan in DFU (zie in de wiki hoe) en herstel dan in iTunes.
Wel al gepwnd zet je iPhone in restore mode (zie in de wiki hoe) en herstel dan in iTunes.

Gezien mijn bovenstaande problemen, kan ik zonder problemen DFU volgen? (Ik weet niet of hij ooit gepwnd is). Ik heb 'm kant en klaar gekregen.

De stoute schoenen aangetrokken en binnen 10 minuten gepiept. Dank voor je hulp!

Wil je voortaan de Edit-knop gaan gebruiken.

~iMario

Laatst gewijzigd door iMario; 29-05-09 om 21:12. Reden: Gebruik voortaan de Edit-knop.
  #8  
Oud 29-05-09, 23:14
ikea's schermafbeelding
ikea ikea is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 20
Standaard IPhone gaat vanzelf uit

Leek even goed te gaan. Alles werkt perfekt na de sw upgrade maar scherm gaat nog steeds op slot en kan hem alleen aktiveren als ik 'm in de dock zet. Dan appeltje. Het enige verschil is dat ik 'm niet meer met pincode hoef te activeren.

Laatst gewijzigd door Destiny; 29-05-09 om 23:20.
  #9  
Oud 29-05-09, 23:20
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Discussie weer heropent.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #10  
Oud 22-11-09, 20:04
frankrs6 frankrs6 is offline
• iOS 2.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 4
Standaard

Heb je hier al een oplossing voor? Ik heb een NL Iphone en die doet dit ook (ofwel de "slide" knop om 'm uit te zetten komt spontaan tevoorschijn, of als ik 'm na een tijdje uit 'mn broekzak haal is ie een soort half uit. Maw: eens in de zoveel seconden komt het appeltje in het scherm wat je normaal ziet bij het aanzetten, en dan issie weer weg... Heel vreemd. Heb al een herstelactie via Itunes gedaan, het verschil is voor m'n gevoel dat het nu minder vaak voorkomt (eens in de paar uur, ipv elke minuut...) maar echt heel handig is het niet... Heb een NL iphone met 3.1.2
  #11  
Oud 22-11-09, 20:25
ikea's schermafbeelding
ikea ikea is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 20
Standaard

Helaas. Een aantal weken heeft hij het weer goed gedaan maar sinds een week of vier weer hetzelfde. Hij valt vanzelf uit en alleen door lang op de sleepbutton te drukken, of op de dock te zetten, komt het appeltje weer tevoorschijn.
Ik gebruik mijn IPhone alleen maar als ik 'm constant op de lader kan laten staan want dan valt hij niet uit. Als ik weg moet gebruik ik m'n blackberry.
Ik baal er nog steeds van maar kan je niet helpen.
  #12  
Oud 02-04-13, 19:19
austinmahone austinmahone is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 1
Standaard ipod

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikea Bekijk bericht
Ik heb op het forum gekeken maar het is net weer even iets anders...

Sinds 2 dagen gaat m'n IPhone spontaan uit na een paar minuten. Door lange tijd op de aan-knop te drukken of in de dock te zetten, kan ik hem weer aanzetten. Dus appeltje op het scherm en simlockcode invoeren.

Bij Instellingen --> automatisch slot stond hij ingesteld op 1 minuut. Als ik deze instel op 'nooit', gaat hij ook niet uit maar.... is na 2 uur de batterij leeg.

Alles werkt verder prima. Iemand een idee?
Nou even een vraagje , mijn ipod was vanmiddag leeg dus hij viel uit . toen ik thuis kwam heb ik hem zoals normaal gewoon aan de oplader gehangen en heb aan gedaan, hij ging aan maar nu gaat hij heel de tijd uit en dan automatisch weer aan en uit en zo heel de tijd door het is nog al irritant , me broer zegt dat hij denkt dat het komt omdat hij veel bij water in de buurt was.. kan dat het probleem zijn?? ik hoop dat hij het snel weer doet xx
  #13  
Oud 02-04-13, 19:26
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door austinmahone Bekijk bericht
.... hij ging aan maar nu gaat hij heel de tijd uit en dan automatisch weer aan en uit en zo heel de tijd door het is nog al irritant
De accu is waarschijnlijk te diep ontladen en de bootspanning is te laag. Dat vindt het besturingssysteem irritant en het blijft proberen te booten tot de bootspanning hoog genoeg is (3.7 V).

Sluit het ding aan de originele lader aan en voer een harde reset uit.
  #14  
Oud 05-04-13, 11:50
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door austinmahone Bekijk bericht
Nou even een vraagje , mijn ipod was vanmiddag leeg dus hij viel uit . toen ik thuis kwam heb ik hem zoals normaal gewoon aan de oplader gehangen en heb aan gedaan, hij ging aan maar nu gaat hij heel de tijd uit en dan automatisch weer aan en uit en zo heel de tijd door het is nog al irritant , me broer zegt dat hij denkt dat het komt omdat hij veel bij water in de buurt was.. kan dat het probleem zijn?? ik hoop dat hij het snel weer doet xx
Gewoon flink laten opladen. Bij mij start mijn iPod soms ook in 2x op. De eerste keer valt het apple logo weg en de 2e keer komt hij er dan wel doorheen.
  #15  
Oud 05-04-13, 13:09
antoon100's schermafbeelding
antoon100 antoon100 is offline
• iOS 10.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Locatie: privé
Berichten: 608
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De accu is waarschijnlijk te diep ontladen en de bootspanning is te laag. Dat vindt het besturingssysteem irritant en het blijft proberen te booten tot de bootspanning hoog genoeg is (3.7 V).
En de aangewezen definitieve oplossing extra lang laten inzitten of een nieuwe accu kopen?

Met mijn iPhone heb ik dit probleem niet maar wel met een nokia smartphone, maar ik laad die niet iedere maal volledig op daarmee dat het mischien problemen veroorzaakt.

Mijn iPhone laadt ik wel ieder keer volledig op
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone backlight gaat vanzelf aan. yasinsta iPhone algemeen 0 23-05-11 14:20
iphone 4 app gaat vanzelf uit brianpa iPhone Apps 1 27-04-11 21:35
iphone4 gaat vanzelf uit en niet meer aan dagoberd iPhone algemeen 0 30-08-10 17:22
Iphone gaat vanzelf aan en uit. David Genc Archief 2 24-08-08 22:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:23.