//

Iphone 3g restoren naar fw 2.2

Iphone 3g restoren naar fw 2.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort een iphone 3g 8gb met fw versie 2.2 en baseband 02.28. Ik had hem ook simlock vrij dmv yellowsnow. Maar nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-05-09, 02:28
Pitchfever99 Pitchfever99 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard Iphone 3g restoren naar fw 2.2

Ik heb sinds kort een iphone 3g 8gb met fw versie 2.2 en baseband 02.28. Ik had hem ook simlock vrij dmv yellowsnow.

Maar nu wilde ik alle foto's en bestanden etc. er allemaal afhebben omdat ik deze niet meer gebruik. Zo kwam ik in het menu dat ik een totale reset kon doen. Dit zou 1 of 2 uur duren. Dit duurde zeer lang maar na een tijd was het tijdsbalkje klaar en kwam het apple logo in beeld. Het deed echter niets meer.

Toen heb ik hem in dfu opgestart en nu heb ik hem zover gekregen dat ik itunes kan herstellen, maar dan wil deze naar 2.2.1 upgraden. Dit wil ik dus niet want dan kan ik hem niet meer unlocken. Hij staat nog steeds in de recovery mode.

Ik heb gekeken naar custum restore programma's zoals van quickpwn etc. maar dat zijn zipbestanden. als ik deze uit pak geeft deze aan dat dit bestand al bestaat. als ik dan "shift" en dan herstellen druk kan ik het bestand niet vinden. Ik wil gewoon restoren naar 2.2.

Is dit mogelijk?? ik ben al 8 uur bezig in totaal en heb overal gezocht. Maar krijg het niet aan de praat.

alvast ontzettend bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-05-09, 09:20
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je download gewoon firmware 2.2 uit de wiki. Daarna hernoem je ***.ipsw.zip naar ***.ipsw Daarna zet je je iPhone in DFU mode en druk je d.m.v. shift + herstel de 2.2.ipsw firmware aan.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 30-05-09, 13:13
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Je hoeft alleen te herstellen met een Custom Firmware 2.2.1. Daarna yellowsn0w installeren om te Unlocken.

Je profiel geeft trouwens al wel aan dat je op 2.2.1 zit...
  #4  
Oud 30-05-09, 22:51
Pitchfever99 Pitchfever99 is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard

Thnx ontzettend. Ik had het al een paar keer geprobeerd maar het lukte maar niet. dacht dat ik gek werd. Ben blij dat het zoiets kleins was. Bedankt jongens.

2.2.1 klopt wel. Dat was mijn oude iphone. Kon die niet unlocken dus heb nu dus een nieuwe met 2.2.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: restoren naar 3.12 jacobla Jailbreak 6 02-03-10 12:13
Firmware 3.0 restoren naar 3.1??? thalee86 iPhone algemeen 3 18-09-09 16:29
iPhone: Error 10 bij updaten/restoren naar fw 3.0 BlietZ Jailbreak 6 28-06-09 22:51
1.1.2 restoren en dan naar 1.1.3? blahblah Unlock [archief] 4 28-01-08 19:47
1.1.1 iPhone restoren naar fabrieks-status Willumpie Unlock [archief] 5 15-11-07 19:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:56.